Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 15.08.2013, 13:39
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni on kirjautuneena
Super Moderator

Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
kuinka jouni se sun spin techkkis kestää lommoontua, noi flotechit on ainakin niin paperia että ne on aina ummessa tai osat irtoilee. nykyinen raptori on niin tukossa ettei auton takaa kuulu oikeastaan mitään ääntä, pieni suhina vaan, sislle taas tulee mahdoton imuääni/resonanssi konehuoneesta ja auto ei jaksa kunnolla kulkea 80, vierrokset vaan venyy. irti olevassa magnaflown katissa taasen näkyy olevan sisäosasta pala irti ja se on siellä tukkeena ja kolisemassa.
Spintech on aika paksua kamaa, olen muutaman jäljen saanut siihen, mutta ei mitään käyttöä haittaavaa. Äänet on kyllä kovemmat kuin kammiovaimentimissa, ja nykyisin minulla onkin joku ärsyttävä resonanssi matkanopeuksissa. Sorvilastu pakoputkessa autta tähän, mutta ainakin henkisiä hevosvoimia häipyy samalla.

Edit: Niin ja tuo Spintech nimenomaan pitää sisällään tuollaisia ISON sorvilastun mallisia "trappeja" josta eksynyt ääni ei löydä ulos.

Vastaa lainaten
Vanha 15.08.2013, 18:32
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Spintech on aika paksua kamaa, olen muutaman jäljen saanut siihen, mutta ei mitään käyttöä haittaavaa. Äänet on kyllä kovemmat kuin kammiovaimentimissa, ja nykyisin minulla onkin joku ärsyttävä resonanssi matkanopeuksissa. Sorvilastu pakoputkessa autta tähän, mutta ainakin henkisiä hevosvoimia häipyy samalla.

Edit: Niin ja tuo Spintech nimenomaan pitää sisällään tuollaisia ISON sorvilastun mallisia "trappeja" josta eksynyt ääni ei löydä ulos.
kuka niitä myy, mä oon useasti kadehtinut sun laitteen ääniä
Vastaa lainaten
Vanha 15.08.2013, 20:20
ZAU:n Avatar
ZAU ZAU ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: vaasa
Perusasetus

Raptorin vaimennin kesti 2kk tässä tulos http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=16327

Simons vaimennin kestänyt jo 3 vuotta ja on ihan eri laatua kuin raptorin pöntöt.

zau(ät)offipalsta.com

Nolnelnol-7181850
Vastaa lainaten
Vanha 15.08.2013, 20:57
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Mulla on ainakin Flowmasterin Delta60- sarjan kammiovaimennin pysynyt hyvin nipussa vaikka on välillä Grandin mahaa raahattu pöntön avustuksella kivien yli..

Katti ei vielä ole pahemmin kärsinyt (edelleen alkuperäinen), tiedä sitten kun siihen jotain tilalle hommaa että mikä olisi kelvollinen. Monet noista keraamisista ainakin tahtoo olla helppoja hajoamaan aika pienistäkin osumista.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vanha 15.08.2013, 21:05
Legenda

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Mulla on ainakin Flowmasterin Delta60- sarjan kammiovaimennin pysynyt hyvin nipussa vaikka on välillä Grandin mahaa raahattu pöntön avustuksella kivien yli..

Katti ei vielä ole pahemmin kärsinyt (edelleen alkuperäinen), tiedä sitten kun siihen jotain tilalle hommaa että mikä olisi kelvollinen. Monet noista keraamisista ainakin tahtoo olla helppoja hajoamaan aika pienistäkin osumista.
no kukas flowmastereita myy... us parts tilauskamana mutta?
Vastaa lainaten
Vanha 15.08.2013, 21:49
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni on kirjautuneena
Super Moderator

Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
kuka niitä myy, mä oon useasti kadehtinut sun laitteen ääniä
Tämä tuli mulle Jenkeistä isomman tilauksen mukana, eli en tiedä myykö joku suoraan Suomeen lähettävä kauppa näitä.
Vastaa lainaten
Vanha 18.08.2013, 07:56
Superlon:n Avatar
Superlon Superlon ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 31.01.11
Sijainti: Mynämäki
Perusasetus

Itellä on laippakiinnitteinen bilteman tarvikekatalysaattori. Vähän kovemman äänen päästää suoralla putkella ilman kattia. Aattelin, että vois koittaa katin kokosta pientä vaimenninta siihen tilalle.
Vastaa lainaten
Vanha 22.08.2013, 14:02
Legenda

Perusasetus

tommonen rst kuorinen metalliinauhasta kieputetulla kennolla oleva katalysaattori tuli nyt kokeeksi, kennon ei pitäisi haljeta palasiksi kuten keraamiset.
Vastaa lainaten
Vanha 22.08.2013, 14:17
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Olikos tuosta mitään mainintoja että minkä kokoista konetta/ millaisia heppoja sietää? Racersplace vai mikä oli kaupan nimi? 3" putkilla oleva tuontyyppinen katti ollut hakusessa, vielä ei ole löytynyt kotimaan puolelta. Voi olla että pitää laittaa Summitista tilaukseen..

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vanha 22.08.2013, 19:48
Legenda

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Olikos tuosta mitään mainintoja että minkä kokoista konetta/ millaisia heppoja sietää? Racersplace vai mikä oli kaupan nimi? 3" putkilla oleva tuontyyppinen katti ollut hakusessa, vielä ei ole löytynyt kotimaan puolelta. Voi olla että pitää laittaa Summitista tilaukseen..

ei riitä kasille, ja toi oli vaan 2 1/2" putkellekin, toki löyty 3" mallikin mutta siinäkin oli se suositus koneen koko pienempi

Viimeksi muokannut Rytari : 23.08.2013 18:19
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Paremmat renkaat eteen vai taakse offiautossa sekä kuluneen renkaan asennus suunta tume_81 Tekniikka & Jutustelu 5 20.10.2012 22:14

Sivu luotu: 06:19 (GMT +2).