Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 15.08.2013, 13:02
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Se käry on rikkaan seoksen aiheuttamaa, katti poistaa sitä omalta osaltaan, mutta koneessa jotain vikaa kyllä on jos ilman kattia tulee pää kipeäksi (pakokaasun seassa on siis liikaa häkää ja se tarkoittaa epätäydellistä palamista)...
sitä se varmasti on, ei siitä ole epäilystäkään, varmasti tossa suuttimet, nokka ja kannen viilaus tekee osansa siihen asiaan että seos ei ole täydellinen tyhjäkäynnillä mutta minkäs teet, en mä ainakaan osaa asialle mitään tehdä, päästöistä se kyllä ilman kattiakin menis ja laajakaistakin näyttää orjallisesti 14.7 vaikka minkä tekis mutta käälä siitä tulee, sorvinlastua putkeen...hmm.


onko keraamisen ja metallisen katin välillä kuinka kestossa eroa, hinnassa ainakin näkyy olevan.

kuinka jouni se sun spin techkkis kestää lommoontua, noi flotechit on ainakin niin paperia että ne on aina ummessa tai osat irtoilee. nykyinen raptori on niin tukossa ettei auton takaa kuulu oikeastaan mitään ääntä, pieni suhina vaan, sislle taas tulee mahdoton imuääni/resonanssi konehuoneesta ja auto ei jaksa kunnolla kulkea 80, vierrokset vaan venyy. irti olevassa magnaflown katissa taasen näkyy olevan sisäosasta pala irti ja se on siellä tukkeena ja kolisemassa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Paremmat renkaat eteen vai taakse offiautossa sekä kuluneen renkaan asennus suunta tume_81 Tekniikka & Jutustelu 5 20.10.2012 22:14


Sivu luotu: 04:24 (GMT +2).