![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
matke tarkotti varsin sitä et tuolla puskurilla kun sukeltaa V ojaan, niin vinssi on naruineen siellä mutalikossa ja sitä ei sitten ihan helpolla saa enää käyttöön, jotta sieltä pääsis pois. tuohon on tulossa kilven eteen "kilpiteline" johon saan ledipaneelin kiinni ja meinasin siihen väkästellä "sarvet" jossa pätkä narua sitten majailee, jotta löysät saa heittää puskimen päälle= ylemmäs ja helpommin saataville, kuhan ny kerkee ![]() tällä hetkellä tärkein tuohon autoon on saada se ajokuntoon ja turvalliseen sellaseen, miusta päin seiniä olevat auraukset ja ilmaa/vuotoja jarrujärjestelmässä ei täytä sitä määritelmää, ajettiin sitten metässä tai maantiellä osin tuon mettäkelposuuden takia vaihdoin levyjarrullisen akselin taakse, kun sellanen sattu jouten olemaan, koska jostain syystä miun yksilössä on lumella taipumus tappaa takajarrut kokonaan ja ei oikein ole kiva liukastella mäkiä alas pelkkien etusten varassa.. toisekseen on tuo kaupungissakin kiva offihenkinen räppivehe, ainakin porukka siihen malliin tuijottelee keksintöä hymyssä suin, että joku tuossa ajattomassa kulmikkaassa muotoilussa niitä kiinnostaa/kiihottaa
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Ihan ohi projektin..onko yllä olevassa tallitonttu kuvassa c kupee kadetti? Isolohko??
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
jollain 1.2l isolohkolla tuo vissiin on, kaverin käyttis siis kuvassa, nyt tosin rojektina, kun tulipalon jälkeen se oli korjattu ja ylläripylläri muutama vuosi ja uudelleen ruosteessa..
mut ajoon se on tulossa, samalla suharilla on myös A koppanen "tuning entisöity" nytten ajovehkeenä
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
tuli sit ilmailtua jarruja ja eihän niistä hyvä tullu, kuten ei karkeesta kulmienkaan säädöstä, mut pittää kahtoo paremmalla ajalla nuo auraukset, mukamas oli ratti keskellä ja kaikkee niin ajamaan kun lähti niin kissan vitut ja melkosen levoton on tiellä
turasin sitten putkiston lopun uusiksi, ny ei haittaa huoltotöitä enää pöntöt ja äänet osu kerrasta kohalleen, sopivan matala ja miehekäs, muttei kuulu sisälle autoon ollenkaan, eikä melutaso nouse ulkonakaan ärsyttäväksi, tai ei ainakaan pitäs
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Auraus nollaan tai vähän harittamaan, yleensä toimii.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mulla on nyt katin jälkeen yksi aika iso pönttö mikä on ekan makkaranpaistoreissun jälkeen lommoilla, äänet on kyllä sopivan hiljaiset mutta pitää varmaan vaihtaa se johonkin läpilaulavaan Simonsin mölinäpönttöön sitten kun se tökkää kunnolla kiinni johonkin. Takaosa pitää vaihdella huomenna vähän ehjempään kun nykyinen kolisee tankin panssariin ärsyttävästi. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Voisin suositella Flowmasterin kammiovaimentimia. Tuntuu kestävän jonkinverran myös metsäosumia (ei toki loputtomiin asti), sopivan mallin valitessa on sopivan hiljainen sisälle, kammiovaimentimessa ei ole lasikuitua joka palaa ajan myötä pois - ja ovat kohtuullisen ohuita.
Esim. itsellä 76mm putkelle oleva Flowmaster on vain 100mm paksu
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
mie nakkasin ihan autotarvikeliikkeen kultti Simonsin sinne
![]() tollaset siinä nyt on, tuo panasonicin kamera on vaan aika kura äänien suhteen.. https://www.facebook.com/video.php?v...46&pnref=story selvis ilmausongelmat, oli satulat menny ristiin kiireessä, kiitos vaan hilavitkuttimelle kun huomasit
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Jeep Grand Cherokee -93, "Grand ZJappa" | WinChester | Maasturiprojektit | 133 | 09.09.2014 20:49 |
| Myyty Jeep Grand Cherokee "Grand ZJappa" 2600€ | WinChester | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.07.2014 22:26 |
| Myyty Jeep Grand Cherokee Limited -96 4,0L "Safarioffari" | WinChester | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.01.2014 12:12 |
| Jeep Grand Cherokee -93, "Black ZJeep" | WinChester | Maasturiprojektit | 15 | 15.03.2013 22:26 |
| Ostettu Jeep Grand Cherokee -93-99 (ZJ) jakolaatikon 5v "vaihdekaavio" | WinChester | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 04.01.2013 22:04 |