tuosta pedistä ratkutti yks jos toinenkin jo ja se ny on viimenen mitä lähen muuttamaan, 7cm saa etuylityksestä pois tai syyläri on työnnettävä peräkonttiin ja sinne on menossa takavinssi

tällä 7cm erotuksella saadaan kohtauskulmaa 1 aste suuremmaksi, eli kannattaako :P jeepin kulmat on päin vittua muutenkin jos edessä on joku virveli toisin kun noissa mihin 35" menee heittämällä ja luetaan MAASTOautoiksi, täähän on edelleenkin miun silmissä melkein mettäkelponen citymaasturi :P
saatiin taka-aksulakin autoon kiinni ja on se hieno uusilla jarruhilppeillä, mitä nyt kaikki hajosi paskaksi kun niitä irrotti ja jarrulinjoista rakennettiin puolet uudelleen +tusina muuta pientä sepitystä, että akseli meni auton alle. niih ja se rumpu => levy swappi on heittokeikka.
kattoo jaksaako huomisen hallin siivoomiselta ja kaljan juonnilta enää sepittää jeeppiä, aurauskulmat on aivan vituillaan, molemmat etupään koiranluut paskana, takana koiranluut liian lyhyet, jarrut laahaa ja pari muuta näppikeikkaa, kuten et kahesta paikkaa sylkee viellä jarrunestettä ulos kun liitokset ei pidä. muuteha tuo oli hassu taas pitkästä aikaa ajaa koeajolenkki, tosin visio miehekkäämmistä äänistä taka äänenvaimentimen poistamalla meni keturalleen ko soundit on vähintäänkin race henkiset ja suoran kutosen löpinä kuulostaa lähinnä säälittävälle, kun ei ole edes ahdinta peittämässä turhia säveliä

nooh, ei piä ottaa vakavasti, tuon 12h mikä meni akseliswappiin ois voinu käyttää typerämminkin, esmes töissä olemalla