Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.01.2015, 19:00
toyopet:n Avatar
toyopet toyopet ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.03.14
Sijainti: Äijälä, Keski-Suomi
Viestit: 535
Perusasetus

Jarrusylinteri taakse, 1990 vuosimalliin on kolme vaihtoehtoa, yksi on 10" rummuille. Sitten on vielä kaksi tarjolla, 19mm ja 22,02mm. Mistä sen tietää purkamatta, kumpi pitäisi olla? Tämä minun auto on Limited ilman ABS jarruja.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.01.2015, 20:09
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L on kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyopet Näytä viesti
Jarrusylinteri taakse, 1990 vuosimalliin on kolme vaihtoehtoa, yksi on 10" rummuille. Sitten on vielä kaksi tarjolla, 19mm ja 22,02mm. Mistä sen tietää purkamatta, kumpi pitäisi olla? Tämä minun auto on Limited ilman ABS jarruja.
Juu, niitä on muistaakseni kahta versiota D35 akseliin 9" jarrulle. 3/4" ja 13/16". Jotenkin noita on käytetty ristiin rastiin '90-'01 malleissa, en vain muista kuolemaksenikaan miten.. liittynee ABS/ ei-ABS, pitäisi koittaa jostain tarkistaa. Minulla muistaakseni ABS:illiseen meni nuo 3/4" versiot.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.01.2015, 20:21
toyopet:n Avatar
toyopet toyopet ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.03.14
Sijainti: Äijälä, Keski-Suomi
Viestit: 535
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Juu, niitä on muistaakseni kahta versiota D35 akseliin 9" jarrulle. 3/4" ja 13/16". Jotenkin noita on käytetty ristiin rastiin '90-'01 malleissa, en vain muista kuolemaksenikaan miten.. liittynee ABS/ ei-ABS, pitäisi koittaa jostain tarkistaa. Minulla muistaakseni ABS:illiseen meni nuo 3/4" versiot.
Ok, täytynee yrittää jotenkin mitata. Tilaushommiksi menee todennäköisesti jokatapauksessa nuo jarruosat, niin ei viitsisi tuohon pihalle purkaa odottamaan, voi tuolla hangessa käydä rypemässä vaikka ei takajarrut pelaisikaan...

Sitten vielä voisin kysäistä pyöränlaakerin vaihdosta, periaate on suhteellisen selvä, jamantin sivuilta luin. Koppa auki ja pyöräytellään sopivaan asentoon, että saadaan lukitusruuvi auki ja sitten tappi pois ja akselia sisäänpäin.
Mutta sen jälkeen ilmeisesti laakeri jää sinne akseliputken sisään (tai ainakin pitäisi jäädä? ) ja pelkkä vetoakseli tulee ulos?
Tuossa tuntuu olevan useampi milli väljää korkeussuunnassa mutta ihme kyllä, öljyä ei ole vuotanut rummun sisään tai sitten se on jo niin vähissä, ettei vuoda...

Ruisku ja muut luultavasti minulla pelaa mutta olisiko kaikenvaralta mahdollista renixin fixausmanuaali saatavissa tännekin? petteri.savolainen(at)iwn.fi
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 20:05 (GMT +2).