Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 10.12.2014, 02:40
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Mielenkiintoinen väite?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
miksei motonetin pahvi toimis? samaa tavaraa sieltä marmoriltakin saa, joku tässä taisi siitä mainitakkin että oli jotain osia hakenut jostain pienemmästä pulusta ja saanut samaa mitä kivijalka myy. minä hakisin motonetistä pahvin ja loput tojolta. vht coopper caskettia viellä nahan väliin niin ei varmasti vuoda.
Olen jonkin verran ostanut noita toyotan osia; niin "marmorilta-" kuin paikallisesta/ kotimaan postimyynnistä/ euroopasta/ jenkeistä/ aasiasta.
Joskus on käynyt hyvä tuuri; siis olen netistä tilannut euroopasta hdj-80 perän laakereita, ja yksi oli toyotan paketissa oleva orkkis! (tai niin hyvä väärennös, että en 45x valolla vrustetulla luupilla löytänyt eroa, en paketista enkä laakerista)
Ja sitten kotimaasta tilasin yhteen perään laakerit, ja mm. pinjoniakselin laakerin laakerikulmat (siis kartiorulla laakeri, ja tässä tarvikeessa rullat oli niin paljon enemmän lieriöt, että minun työkalu ei sopinut kooliin mutta on kukkunut maantiekäytössä useamman vuoden)
Ja esim. hdj-80 etu vetonivelen pronssi puslat, ostettu suomesta: profiilistä löytyy kuvia vähän ajetusita tarvikepuslista (pistelee vieläkin tuossa pahimmassa meni uusi tarvikevetonivel ja vetoakseli....)
Ja eu-verkkokapasta tilattu koneen tiivistesarja hdj-80: kaikki reijät oli tarvikepahvissa, tarkistin alkuperäisestä valoa vasten... Mutta toinen ohjari puslan reikä oli noin millin pari sivussa, ja Liekkirengas luhistu sisäänajossa noin 500 km jälkeen. siinäkin ostin ensin halvan, ja sitten hyvän; jos olisin ostanut alkuperäisen ensin, niin ei olis tarvinnut käyttää kantta pois, joten halpa olisi jäänyt ostamatta, mutta menipä siinä pari iltaa "pois pahan teosta..."
Mutta nuo tarvikeosat pitää mielen virkeänä, elämä ei käy tylsäksi; onnistuko, vai menikö uusiksi, vai jatkuuko ongelmat(esim. termostaatti)
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34

Sivu luotu: 10:02 (GMT +2).