Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #32  
Vanha 16.11.2014, 22:43
-JoNe-:n Avatar
-JoNe- -JoNe- ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 06.06.11
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 446
Perusasetus

No kosteus ei oikeestaan vie kun kiiltoa. HVLP ruisku on tarkoitettu värimassalle. Se hajottaa värin paljon hienommaksi kuin esim. RP malli joka on tarkoitettu lakalle. HVLP mallilla on esim lakan pinta vaikeampi saada kastumaan ja tasoittumaan. Pitää vetää melkein et juoksee edessä aaltona.

Toinen mikä voi aiheuttaa... sumu ei poistu tallista riittävän nopeasti vaan laskeutuu pintaan ja ei sula kunnolla enää=appelsiini pinta.

Ja vielä jos päästät sen ensimmäisen harso tai puolimärkä kerroksen liika kuivahtamaan niin se ei välttämättä sula uutta reissua maalatessa.

Lisätään vielä et HVLP ruiskull pitäs olla paine 2bar ehkä vähän reilu(riippuu maalarista). Mutta jos säädät sen kompuralta 2bar niin 10m letku pudottaa helposti sen yhden barin painetta.
__________________
-ISORY OFFROAD-

Viimeksi muokannut -JoNe- : 16.11.2014 22:55 Perustelu: lisäyksiä
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
verhoilu asiaa sos Tekniikka & Jutustelu 3 17.04.2013 20:05
Asiaa paskasta? Lehis Chit-Chat 24 14.01.2011 11:21
Hilux asiaa Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 08.09.2010 16:18
Auton katon maalauksesta kysymyksiä Timo_L Tekniikka & Jutustelu 27 03.03.2010 07:07
Maalauksesta ja maaleista. Neuvoja tarvitaan. jappe Tekniikka & Jutustelu 15 30.07.2009 22:56


Sivu luotu: 10:05 (GMT +2).