![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#32
|
||||
|
||||
|
No kosteus ei oikeestaan vie kun kiiltoa. HVLP ruisku on tarkoitettu värimassalle. Se hajottaa värin paljon hienommaksi kuin esim. RP malli joka on tarkoitettu lakalle. HVLP mallilla on esim lakan pinta vaikeampi saada kastumaan ja tasoittumaan. Pitää vetää melkein et juoksee edessä aaltona.
Toinen mikä voi aiheuttaa... sumu ei poistu tallista riittävän nopeasti vaan laskeutuu pintaan ja ei sula kunnolla enää=appelsiini pinta. Ja vielä jos päästät sen ensimmäisen harso tai puolimärkä kerroksen liika kuivahtamaan niin se ei välttämättä sula uutta reissua maalatessa. Lisätään vielä et HVLP ruiskull pitäs olla paine 2bar ehkä vähän reilu(riippuu maalarista). Mutta jos säädät sen kompuralta 2bar niin 10m letku pudottaa helposti sen yhden barin painetta.
__________________
-ISORY OFFROAD-
Viimeksi muokannut -JoNe- : 16.11.2014 22:55 Perustelu: lisäyksiä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| verhoilu asiaa | sos | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.04.2013 20:05 |
| Asiaa paskasta? | Lehis | Chit-Chat | 24 | 14.01.2011 11:21 |
| Hilux asiaa | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.09.2010 16:18 |
| Auton katon maalauksesta kysymyksiä | Timo_L | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 03.03.2010 07:07 |
| Maalauksesta ja maaleista. Neuvoja tarvitaan. | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 30.07.2009 22:56 |