![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Tässä jotain valtion virmoista ja yksityisistä suuryrityksistäLainaus:
http://finnwatch.org/fi/uutiset/119-...tusrakenteissa. http://finnwatch.org/images/vero_final.pdf Ja kansalaiset kiittää ja kumartaa.....kun ne Suomessa tehdyt vero EUROt valuu sinne ruskean kuplan maahan josta ne Valtio tai suuryritys nostaa ne "puusilmien " lakien siunauksella takaisin Suomaliaan verottomana pääomasijoitustilille josta voidaan maksaa k.o yrityksen bonuksia ym. mutta jos kyseesä on valtion yritys niin paratiisistä takaisin palaavat ei todellakaan ole kaiken kansan omaisuutta. Valtio=kansa=kansan maksamat verotulot joilla valtio on perustettu. Meniköhän jotain pieleen..... -90 luvun SKOP ym. muut pankkituet otettiin kansalaisilta ja luvattiin hyvittää takaisin..... saatiinko? Vielkö uskotte joulupukkiin? Viimeksi muokannut H_Nietu : 28.09.2014 22:52 |
|
||||
|
||||
![]()
Älä sie Nietula vie miu viimest toivoa noil joulupukkihöpinöil, etteikö tää vuos kääntys positiiviseks...
|
|||
|
|||
![]() Mulla ei ole kuin negatiivisia vuosia
Ennemmin tai myöhemmin käy suunta kohti "kotia" eli sinne. Tiedät kyllä mihin.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sitä odotellessa, oma perse...
RUMARACING Esla T4 Viimeksi muokannut Reetu : 28.09.2014 23:11 |
|
|||
|
|||
![]() Kelkka kääntys samantien josLainaus:
![]() Eli oltai ns. pankki kriisis ![]() ps. käteinen kunniaan. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
1. pysyt Suomessa ja lopetat ainaisen valittamisen, se ei auta ketään eikä mitään 2. muutat Ruotsiin ja jatkat valittamista
|
|||
|
|||
![]() Mä saan olla mitä mieltä haluan...Lainaus:
Eikä sen pitäis suakaan haitata onko mun ajatukset ristiriitaisia tai ei. Ehkä sun mielestä noita isoja linjoja on aloitettun piirteleen VASTA NYT ja oikeasta päästä. Joku toinen voi olla sitä mieltä että niitä PÄÄTÖKSIÄ olisi pitänyt tehdä jo PALJON AIKAISEMMIN ja ehkä sun mielestä väärästä päästä. Sun väärä voi olla mun oikea ja toisinpäin.....ihmisillä on mielipiteitä. Ja täällä Suomaliassa on oikeasti kaikki päin persettä ja kohta se tappi porautuu sunkin perseesen niin kuin kaikkien muidenkin kun täällä ei ole enää kenelläkään hyvä olla. Ja toivottavasti siinä vaiheessa sulla ei ole nimeä pankin pitkässä paperissa koska pankki vielä pyöräyttää sitä tappia. 1. Mä jatkan sun mielestä valittamista niin kauan kuin haluan. Jos katsot asiaa toiselta puolelta niin toivon sinun ymmärrävän että ajattelen samoin kirjoituksestasi. 2. Muutan ruotsiin tai en, sen ei pitäisi sua haitata. ps. Pahoittelen että meni henkiläkohtaiselle puolelle mutta itse aloitit. Jos tää riepoo sua noin kovin niin lue vaikka Me Naisia. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Toiselta foorumilta lainattua huttua...
Lainaus:
No sitä perintöäkin kyllä jää ja runsaasti mutta johan sitäkin on ehdotettu joko sosialisoitavaksi(kok) tai eläkkeen pantiksi(kok)...koska vapautuva omaisuuskapasiteetti nyt vaan sotkee liikaa markkinoita.
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja mulla ainakin on ihan hyvä olla täällä, nyt ja tulevaisuudessakin. Maalailet vaan koko ajan mutta et kuitenkaan pysty sanomaan yhtään mitään yhtään mistään. Jos vaikka menisit esim. Ukrainaan väisteleen luoteja tai Afrikkaan katsoon miltä nälkä näyttää niin kyllä se vaan kummasti alkais nietullekkin Suomi kelpaan oikein hyvin. Ja kun sulla on ilmeisesti kirjoitustaito vähän hakusessa vielä niin yritäppä nyt edes tämä tavata oikein, S-U-O-M-I. Kannattais opetella, ei se ole niin vaikeaa. |
|
||||
|
||||
![]() Kyllä se siitä...
Eläkkeelle piäsyn ikkää nostetaan varmasti ja vielä useasti. Ainakin kunnes itse siitä piäsöö naatiskelemmaan ( jos piäsöö ollenkaan ) Toivottavasti vuan tulisi lissää joustoa koska harva meistä pystyy töitä tekemään kokopäiväisesti eläkkeelle asti. Itse ylimiärästä eläke siästöö kerryttäny noin 10v jonka arvelen olevan tulevaisuuvvessa melekein olevan pakko jokaisen tehdä jos hyvän eläkkeen mielii saada... Omasta mielestäni siis muutokseen ollaan pakotettu mutta yritään minimoija vaekutukset
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nykisillä valtion ja eläkeyhtiöiden ohjelmilla olet työurasi jälkeen ikäloppu loppuun ajettu kävelevä zombie joka luultavimmin ei ehdi nauttia muusta kuin mielihyvästä luvatusta eläkkeestä niiltä ajoilta kun vielä raataa työelämässä toinen jalka haudassa. Hienoa että sulla on hyvä olla nyt ja tulevaisuudessakin. Olet näemmä osannut toimia oiken. Kertoisitko meille muillekin kuinka olet toiminut? Vai uskotko todellakin joulupukkiin. Positiivista sentään kun et pyytänyt lähteen ukrainaan luotien eteen. ![]() Väistelemään ei ole tarvetta mennä eikä nälkää katselemaan. Kirjottaa en ole koskaan osannut ja huonommaksi se vaan kokoajan menee kun tulee ikää lisää. Toivottavasti näillä kirjoituksilla saan edes jonkun aivopestyn Suomalian kansalaisen ajattelemaan omilla aivoilla. Tässä vielä se laskuri tohon edelliseen Bj Andy:n liittämään huttuun. https://dl.dropboxusercontent.com/u/...kelaskuri.xlsx Viimeksi muokannut H_Nietu : 29.09.2014 21:34 |
|
||||
|
||||
![]()
Huono juttu tämä nostojuttu mut mitäpä väliä. Muutenkaan mitään eläkettä itelle pahemmin kerry,eikä niitä tienattuja pieniä rahojani kukaan saa. Suomen tilanne kyl surkea.
|
|||
|
|||
![]()
Minä ainakin aion kuolla vielä ennenkuin pääsen eläkkeelle niin ei sen takia tarvi edes ajatella millä elää, tai jos hyvä tuuri käy niin kaippa sitäkin voi päivän verran kokeilla
![]() Tärkeintä kuitenkin mikä monelta unohtuu, on elää tässä ja nyt, huomisesta ei kukaan tiä ja eiliseen ei enää voi vaikuttaa. |
|
|||
|
|||
![]() Viisaita sanoja mutta pari sanaa puuttuu...Lainaus:
Jos olet koskaan pelannut shakkia niin tiedät että voitto tulee ainoastaan kun olet "siirron edellä". |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja toisaalta noi sun homofantasiat ei nappaa, ei ole mun juttu ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ettei mene saman toistoksi mites toi 38 vuoden työ ura lasketaan ja mikä silloin on raskasta työtä jos silloin vois päästä eläkkeelle olis hyvä tietää mikä niitten mielestä raskasta duunia
|
|
|||
|
|||
![]()
Mie en oo nykyää enää mikää ruuneperi mut Peitsamon biisis ehkä kaikki oleellinen miun maailman kuvast https://www.youtube.com/watch?v=YunMI5eNLnY
|
|
||||
|
||||
![]()
Toistaiseksi toisilla juu, mutta tulevaisuudessa ainakaan kaikilla välttämäti ei ole vain asenteesta kiinni. Tosin ehkä jollain nami nami marcoilla ihanaa asenteella...
|
|
||||
|
||||
![]()
Tämä asia selviää vasta varsinaisen lain valmistelussa, nyt on tehty vasta tämä periaatepäätös asiasta. Aika vääntö varmaan tulee raskaan työn määrittelystä. Varsinkin toi henkisesti raskas työ on mielenkiintoinen juttu.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Verokiila-käsitteelle yksi selittävä tekijä. Jos isot ikäluokat olisivat maksaneet oman osuutensa, saisimme me nyt työssä olevat muutaman prosentin palkankorotuksen ja työnantajille työmme maksaisi muutaman prosentin vähemmän. Työllä tienaisi ja sitä tulisi tarjolle. Poliitikot: tämän idean saa toteuttaa ihan vapaasti ![]()
|
|||
|
|||
![]() Onnexi olkoon kaikille yhtiöön sijoittaneille.....
Varsinkin niille jotka ovat saaneet voittoa sijoituksilleen.
Ja vielä enemmän niille jotka hautovat salkussaan k.o. yhtiön osakkeita. Taitaa "takapää" serlakin maksaa tarjoustalossa enemmän joten osake kelpaa mainiosti oman "Perän" puhdistukseen muttei sillä sotkettua luontoa saa puhtaaksi. ![]() ![]() ![]() Ja kuinka paljon tähänkin yhtiöön sijoitettu valtion/veronmaksajien rahoja? Käsittämättömän paljon.Todennäköisesti rahat katoavat "perään" saneerauksen myötä jos se menee läpi. Olisi varmaan ollut halvempiakin tapoja saada työpaikkoja lisää. Hienoa toimintaa edelliseltä ja nykiseltä hallitukselta. ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 01.10.2014 21:25 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Onnex ei tarvii matkustella nykyään enään kuin omilla rahoilla. ![]() Tapinpyöritys vertaus on sukupuolineutraali.... eli sopii kaikille normaaleille ja epänormaaleille sukupuoleen katsomatta. ![]() On se sitten fantasiaa tai ei. Mä olen itse optimistinen pessimisti ja pidän kyseistä vertausta uhkakuvana joka toteutuu ennemin tai myöhemmin. ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 01.10.2014 20:24 |
|
|||
|
|||
![]()
En tiä mutta hyvät on ollu vakuudet/vakuuttelut kun yhtiöllä on miljardi velkaa !!!
On tainnu mennä sinne perän perseeseenkin jonkin verran |
|
|||
|
|||
![]() Kuinka kauan saa puusilmät toimia.......
Hallituksessa/kansanedustajina virheitä tehneenä.
Suomaliassa maailman tappiin. Yksityisellä puolella olisi ovi kutsunut jo ensimmäisestä virheestä. Taitaa olla nyky-yhteiskunnan sohvaperunat ja kynttilöitä palvovat romatikot olla kaukana todellisuudesta. IHMISIÄ EI VAAN KIINOSTA oma tulevaisuus. Näille aivopestyille zombeille rittää kun tänään on kerrostalohuoneistossa lämmitä ja bussi tuo ja metro vie..... Mihin ollaan menossa? Missä on maalaisjärki? Ei varmaan missään ![]() Kun seinästä saa rahaa kortilla velaksi. ![]() Haloo onks valoo? Suomaliaan ehdottomasti tarvitaan osto/palkkasuhteesen olevat hallitus/päättäjät. Kun rahalla maksaa niin sille voi myös vaatia vastinetta. Vaikka näiden liksat olis miljoona tasoo vuodessa niin se tulisi pitkässä juoksussa halvemmaksi kuin aloittelijoiden ryhmittymä jotka ei mihinkään muualle kelpaa. Näma aloittelijat kuitenkin tekevät meidän kannalta tärkeät päätöset. ![]() ![]() Oletko tyytyväinen? Minä en. ![]() Et voi kuin neljän tai kuuden vuoden periodilla. ![]() ![]() Hienoa olla Suomalialainen. ![]() ps. Englanti aikoo alentaa pienimmän tuloluokan verot nollille ja lupailee muillekin tuloluokille tuntuvia alennuksia erään johtavan puolueen toimesta, jopa 9mrd:n edestä. Voitte olla varma että tämä menee läpi. Heillä on varaa alennella veroja kun eivät ole maksaneet EU:hun ainuttakaan Euroa, puntaa tai chillikiä koska ovat itse päättäneet säänöt minkä mukaan jäsenvaltiot makselevat velvollisuutensa. ps.ps. Vielä hienompaa olla Suomalialainen jolle jokainen Britti nauraa ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 01.10.2014 22:42 |
|
|||
|
|||
![]()
Nomuthei, vaalithan on tulossa. Ei muuta kuin ehdolle ja korjaamaan kaikki vääryydet...
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vIHAan Loskaa | VonLeka | Chit-Chat | 6 | 04.04.2010 11:18 |