Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 29.09.2014, 20:51
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu Näytä viesti
Eikä sen pitäis suakaan haitata onko mun ajatukset ristiriitaisia tai ei.
Ehkä sun mielestä noita isoja linjoja on aloitettun piirteleen VASTA NYT ja oikeasta päästä. Joku toinen voi olla sitä mieltä että niitä PÄÄTÖKSIÄ olisi pitänyt tehdä jo PALJON AIKAISEMMIN ja ehkä sun mielestä väärästä päästä.
Sun väärä voi olla mun oikea ja toisinpäin.....ihmisillä on mielipiteitä.
Ja täällä Suomaliassa on oikeasti kaikki päin persettä ja kohta se tappi porautuu sunkin perseesen niin kuin kaikkien muidenkin kun täällä ei ole enää kenelläkään hyvä olla.
Ja toivottavasti siinä vaiheessa sulla ei ole nimeä pankin pitkässä paperissa koska pankki vielä pyöräyttää sitä tappia.
Lukaseppas nyt ihan ajatuksella tuo mitä aikasemmin kirjoitit ja kerro mitä mielipidettä sä ihan oikeasti olet, kun jokaisessa viestissäs sulla on aina erilainen mielipide.

Ja mulla ainakin on ihan hyvä olla täällä, nyt ja tulevaisuudessakin. Maalailet vaan koko ajan mutta et kuitenkaan pysty sanomaan yhtään mitään yhtään mistään.

Jos vaikka menisit esim. Ukrainaan väisteleen luoteja tai Afrikkaan katsoon miltä nälkä näyttää niin kyllä se vaan kummasti alkais nietullekkin Suomi kelpaan oikein hyvin. Ja kun sulla on ilmeisesti kirjoitustaito vähän hakusessa vielä niin yritäppä nyt edes tämä tavata oikein, S-U-O-M-I. Kannattais opetella, ei se ole niin vaikeaa.

Vanha 29.09.2014, 21:02
ajelija:n Avatar
ajelija ajelija ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 21.04.10
Sijainti: Kuopio
Perusasetus

Kyllä se siitä...

Eläkkeelle piäsyn ikkää nostetaan varmasti ja vielä useasti. Ainakin kunnes itse siitä piäsöö naatiskelemmaan ( jos piäsöö ollenkaan ) Toivottavasti vuan tulisi lissää joustoa koska harva meistä pystyy töitä tekemään kokopäiväisesti eläkkeelle asti. Itse ylimiärästä eläke siästöö kerryttäny noin 10v jonka arvelen olevan tulevaisuuvvessa melekein olevan pakko jokaisen tehdä jos hyvän eläkkeen mielii saada... Omasta mielestäni siis muutokseen ollaan pakotettu mutta yritään minimoija vaekutukset
Vanha 29.09.2014, 21:19
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
Lukaseppas nyt ihan ajatuksella tuo mitä aikasemmin kirjoitit ja kerro mitä mielipidettä sä ihan oikeasti olet, kun jokaisessa viestissäs sulla on aina erilainen mielipide.

Ja mulla ainakin on ihan hyvä olla täällä, nyt ja tulevaisuudessakin. Maalailet vaan koko ajan mutta et kuitenkaan pysty sanomaan yhtään mitään yhtään mistään.

Jos vaikka menisit esim. Ukrainaan väisteleen luoteja tai Afrikkaan katsoon miltä nälkä näyttää niin kyllä se vaan kummasti alkais nietullekkin Suomi kelpaan oikein hyvin. Ja kun sulla on ilmeisesti kirjoitustaito vähän hakusessa vielä niin yritäppä nyt edes tämä tavata oikein, S-U-O-M-I. Kannattais opetella, ei se ole niin vaikeaa.
Mun mielipide on se että jokaisen kannataisi ajatella niitä omia vanhuuspäiviään omillaan, itse toimitetulla, turvatulla ja toteutetulla omalla eläkeohjelmalla joka takaa luotettavimmin vanhuus iän toimeentulon sekä sen ettei tarvitsisi ikäloppuna raastaa ruumistaan kaikkea jotta ehtisi nauttia sitä kaukaisesta haaveesta jolloin ei tarvii herätä aamulla töihin vaan saisi jäädä "viheltelemään" tai vaikka harrastamaan tai vaikka dokaamaan jos sitä haluaa. Enkä puhu nyt valtion tai eläkeyhtiöiden eläkkeestä ne tai molemmat tulee bonuksena kun on tullakseen.
Nykisillä valtion ja eläkeyhtiöiden ohjelmilla olet työurasi jälkeen ikäloppu loppuun ajettu kävelevä zombie joka luultavimmin ei ehdi nauttia muusta kuin mielihyvästä luvatusta eläkkeestä niiltä ajoilta kun vielä raataa työelämässä toinen jalka haudassa.

Hienoa että sulla on hyvä olla nyt ja tulevaisuudessakin. Olet näemmä osannut toimia oiken. Kertoisitko meille muillekin kuinka olet toiminut?
Vai uskotko todellakin joulupukkiin.

Positiivista sentään kun et pyytänyt lähteen ukrainaan luotien eteen.
Väistelemään ei ole tarvetta mennä eikä nälkää katselemaan.

Kirjottaa en ole koskaan osannut ja huonommaksi se vaan kokoajan menee kun tulee ikää lisää.

Toivottavasti näillä kirjoituksilla saan edes jonkun aivopestyn Suomalian kansalaisen ajattelemaan omilla aivoilla.

Tässä vielä se laskuri tohon edelliseen Bj Andy:n liittämään huttuun.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...kelaskuri.xlsx

Viimeksi muokannut H_Nietu : 29.09.2014 21:34
Vanha 29.09.2014, 21:37
Landrooveri:n Avatar
Landrooveri Landrooveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 01.10.12
Sijainti: Vakka-Suomi
Perusasetus

Huono juttu tämä nostojuttu mut mitäpä väliä. Muutenkaan mitään eläkettä itelle pahemmin kerry,eikä niitä tienattuja pieniä rahojani kukaan saa. Suomen tilanne kyl surkea.
Vanha 29.09.2014, 21:41
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Perusasetus

Minä ainakin aion kuolla vielä ennenkuin pääsen eläkkeelle niin ei sen takia tarvi edes ajatella millä elää, tai jos hyvä tuuri käy niin kaippa sitäkin voi päivän verran kokeilla
Tärkeintä kuitenkin mikä monelta unohtuu, on elää tässä ja nyt, huomisesta ei kukaan tiä ja eiliseen ei enää voi vaikuttaa.
Vanha 29.09.2014, 21:49
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Viisaita sanoja mutta pari sanaa puuttuu...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
Tärkeintä kuitenkin mikä monelta unohtuu, on elää tässä ja nyt, huomisesta ei kukaan tiä ja eiliseen ei enää voi vaikuttaa.
Tärkeintä kuitenkin mikä monelta unohtuu, on elää tässä ja nyt, huomista varten, huomisesta ei kukaan tiä ja eiliseen ei enää voi vaikuttaa.

Jos olet koskaan pelannut shakkia niin tiedät että voitto tulee ainoastaan kun olet "siirron edellä".
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vIHAan Loskaa VonLeka Chit-Chat 6 04.04.2010 11:18

Sivu luotu: 01:55 (GMT +2).