![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Mä saan olla mitä mieltä haluan...Lainaus:
Eikä sen pitäis suakaan haitata onko mun ajatukset ristiriitaisia tai ei. Ehkä sun mielestä noita isoja linjoja on aloitettun piirteleen VASTA NYT ja oikeasta päästä. Joku toinen voi olla sitä mieltä että niitä PÄÄTÖKSIÄ olisi pitänyt tehdä jo PALJON AIKAISEMMIN ja ehkä sun mielestä väärästä päästä. Sun väärä voi olla mun oikea ja toisinpäin.....ihmisillä on mielipiteitä. Ja täällä Suomaliassa on oikeasti kaikki päin persettä ja kohta se tappi porautuu sunkin perseesen niin kuin kaikkien muidenkin kun täällä ei ole enää kenelläkään hyvä olla. Ja toivottavasti siinä vaiheessa sulla ei ole nimeä pankin pitkässä paperissa koska pankki vielä pyöräyttää sitä tappia. 1. Mä jatkan sun mielestä valittamista niin kauan kuin haluan. Jos katsot asiaa toiselta puolelta niin toivon sinun ymmärrävän että ajattelen samoin kirjoituksestasi. 2. Muutan ruotsiin tai en, sen ei pitäisi sua haitata. ps. Pahoittelen että meni henkiläkohtaiselle puolelle mutta itse aloitit. Jos tää riepoo sua noin kovin niin lue vaikka Me Naisia. ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vIHAan Loskaa | VonLeka | Chit-Chat | 6 | 04.04.2010 11:18 |