Jos siellä on tuplaristikollinen takakardaani alunperin ollut eikä ole perän pinionikulmaa vaihdettu tavalliselle kardaanille, niin on todellakin takuuvarma syy ravistelulle. Tuplaristikollinen toki on parempi näistä, on vähemmän herkkä täristämään ja kärsii vaikka vähän korottaakin.
Perä on 8.8, näkee tuosta peräkopan muodosta (jos olisi Dana tai Fordin 9", niin ei näyttäisi tuolta; Danan perissä ei ole noita peräkopan alareunan "koloja", ja ysituumainen on irtomurikalla kuten monet japsiperät).
Tuo u-pultikiinnitys pinionin yoken päässä on parempi kiinnitystapa; u-pultit käy samaan yokeen kuin peltilipareet + pultit, kun vain poraa kierteet auki.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|