Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.09.2014, 09:37
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.016
Perusasetus

Pirun paljon riippuu kärryn vedettävuus veto-autostakin.
Esimerkkinä 2000-luvun puolivälissä oltiin menossa Huhmarin trial kisaan kaverin S10 Blazerilla.2000kg kokonaispainolla oleva telitraileri perässä,noin 1000kg painava kilpuri kyydissä oikein painotettuna (aisapaino 70-80kg). Heti kun nopeus nousi yli 80km/h alkoi vatkaaminen. Kokeiltiin 400km matkan aikana kaikki mahdolliset konstit,aisapainon muuttaminen,rengaspaineet...,mutta ei saatu ajettavuutta paremmaksi.
Tultiin sunnuntaina takaisin Tampereelle,jossa vaihdoin kärryn kuormineen oman T4 Transporterin perään ja laskin Nokian moottoritiellä sataa ja ei minkäänlaista vispausta? Muutenkin jäi hyvät kokemukset T4 Transporterista vetoautona ja sillä vedettiin tuhansia kilometrejä traileria.

Nykyään kun on tuo 5 tonnia painava pikkulinjuri trailerin veturina,niin ei ole enää ihan niin tarkkaa miten kärryn painottaa.Pää-asia että aisapainoa on edes jonkun verran.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kuinka taotaan jouset oikein? Cental73 Tekniikka & Jutustelu 30 10.08.2016 08:38
Toimiiko Hj:n edicci oikein? Tekniikka & Jutustelu 14 27.10.2006 18:34
Miten oikein menee nuo roiskesuojaus määräykset? peeppi Tekniikka & Jutustelu 5 15.10.2006 17:45
Oikein Hyvää Joulua Nalle Chit-Chat 60 24.12.2005 18:55
Vilkut ei toimi oikein? Yleiset 5 28.08.2003 07:17


Sivu luotu: 07:26 (GMT +2).