![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Itsellä ei ole tainnut kuin kerran lähteä tuo kärry heijaamaan. Vetoautona oli Chevyvan, traileri tuollainen missä ne renkaat on siellä alla ja kärryn päällä tais olla muistaakseni Inkkarin T3 Transportteri. Jotenkin se kärry ei vaan pitänyt yhtään vauhdista. Hämärä muistikuva että sillä ei voinut edes 80-vauhtia ajella. Taidettiin jotain 60 vauhtia ajella. Onneksi ei ollut pitkä matka tai ainakaan muistaakseni ei ollut pitkä matka. Racingrabittia kompatakseni T4 Transportteri on todella hyvä vetoauto. Jos on vielä TDi ja pitkämalli. Menee yllättävän pienellä vaikka perässä olisikin traileri auton kera. Toinen hyvä vetoauto on ollut Nissanin Navara. Sillä oli kyllä juhlaa vedellä. Traileri + auto perässä ei tuntunut missään.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Noh noh. Pakko sen on jossain tuntua.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Itse hain kesällä Helsingistä 1990kg auton Trailerilla ja hj:lla ja tietty auto traikun etuvasteisiin ajettuna niin eteen kuin sain ja kunnolla kiinni. Niin pääsin kiihdyttämään turunväylää ekaan kaarteeseen jossa on se betoniseinä oikealla niin meinasi lähteä koko keksintö käsistä trailerin äkillisen heijaamisen vuoksi. Jumakaut se tilanne syntyi äkkiä! Taustapeilissä näkyi vaan takana huimasti heiluva auton nokka ja muuta en pystynyt tekemään kuin jarrua ja keskittyä pitämään edes auto jotenkuten kulkusuunnassa.73kmh oli maaginen luku jota pystyi köröttelemään kotiin. Oli aika tarkkaa ajelua ja tuli päästettyä taakse kertynyt jono monta kertaa ohi. Aisapainoa oli reilu100kg ja muuta syytä en keksinyt luikerteluun kuin että hj:n koukun ollessa aika korkealla tuli traikun takavarpaillaan perässä eli vetopää koholla. Tilanne pysyi mielessä jonkin aikaa enkä kyllä suosittele...
__________________
Tiäräksää tuanoi |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Puntarin mukaa paino loppu raato 1300kg
Kahtee pekkaa ei jaksettu nostaa vetopäätä koukusta irti, mut eipä vaeltannu 50km loppusiirrolla. Onkohan näissä kevyt kärryissä mitää rajotuksia aisan pituutee annettu? |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Joskus laitoin pikkukärryyn aisaan toista metriä jatkoa, että sain 6 metrin putket järkevästi kotiin. Ja on alkuperäiseen verrattuna todella helppo peruuttaa.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| kuinka taotaan jouset oikein? | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 10.08.2016 08:38 |
| Toimiiko Hj:n edicci oikein? | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 27.10.2006 18:34 | |
| Miten oikein menee nuo roiskesuojaus määräykset? | peeppi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.10.2006 17:45 |
| Oikein Hyvää Joulua | Nalle | Chit-Chat | 60 | 24.12.2005 18:55 |
| Vilkut ei toimi oikein? | Yleiset | 5 | 28.08.2003 07:17 | |