Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3001  
Vanha 08.09.2014, 15:05
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares Näytä viesti
Löytyiskö keltään sellasta documenttia mistä ilmenisi ln46 hiluxin akselimassat ja raideleveydet?
VALOKuva tyyppikilvestäkin kelpaa massojen osalta,Suttaa vaikka pari vikaa numeroa niin ei päädy väärinkäyttöön.
Vastaa lainaten
  #3002  
Vanha 08.09.2014, 15:59
SptV:n Avatar
SptV SptV ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.09.11
Sijainti: Kouvola , Suomi
Viestit: 526
Perusasetus

Pitäiskö jarrulevyn irrota ilman väkivaltaa kun on ottannut ne kaksi pulttia pois?
Vastaa lainaten
  #3003  
Vanha 08.09.2014, 16:30
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Pyöränpulteissa on sellanen rihla mikä istuu navan lisäksi tohon levyynkin,Lyö pyöränpultit irti niin pitäisi irrota levynkin helpolla...
Vastaa lainaten
  #3004  
Vanha 08.09.2014, 19:57
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SunFire Red Näytä viesti
240 000km
No ompas vähän kilsoja jos kaikki on ruudussa. Itsellä oli samoja savutusoireita, varsinkin kylmänä pukkas sinertävää. Ajossakin savutti normaalia enemmän.
Hehkuista oli 1 vaiko 2 pimeenä ja vaihtelin ne kaikki, suuttimet vaihtelin myös kaikki. Sinertävä savu jäi pois, tuolla nyt toki 200 000km enemmän ajettu kuin sun kulkineella mutta öljynvaihtovälillä ei tarvi tikkua nostaa tai lisäillä öljyä.
Vastaa lainaten
  #3005  
Vanha 09.09.2014, 02:48
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SunFire Red Näytä viesti
Turbon akselissa välystä ehkä vajaa milli. Se mikä on myös outoa, kun otat ilman putsarille tulevan huohotin letkun irti niin puhaltaa siitä reijästä turbolta päin ilmaa. Sitten kun laittaa vähän kaasua niin muuttuu imuksi.(ymmärsiköhän kukaan?) Oisko myös venttiileissä jotain häikkää vai tuleeko turbon pakopuolelta läpi? (Peukalo kateissa,ei ollu edes keskellä kämmentä.)

täh? niin siis puhaltaahan sen letkun pitäisi, ettei vaan olis venttiili vika, oliko tuo millin väljys miten? poikittain?
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #3006  
Vanha 09.09.2014, 02:49
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
No ompas vähän kilsoja jos kaikki on ruudussa. Itsellä oli samoja savutusoireita, varsinkin kylmänä pukkas sinertävää. Ajossakin savutti normaalia enemmän.
Hehkuista oli 1 vaiko 2 pimeenä ja vaihtelin ne kaikki, suuttimet vaihtelin myös kaikki. Sinertävä savu jäi pois, tuolla nyt toki 200 000km enemmän ajettu kuin sun kulkineella mutta öljynvaihtovälillä ei tarvi tikkua nostaa tai lisäillä öljyä.

mutta tuotuo hehkujen vaihto ei kerro sitä miksi huohottimessa paine muuttuu kierroksilla alipaineeksi.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #3007  
Vanha 09.09.2014, 05:02
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
mutta tuotuo hehkujen vaihto ei kerro sitä miksi huohottimessa paine muuttuu kierroksilla alipaineeksi.
En ole tuollaista viestiä huomannut, venttiilivika luulisi ilmenevän jo käyntiäänessäkin?
Vastaa lainaten
  #3008  
Vanha 10.09.2014, 06:15
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Alkuperäinen kirjoittaja SunFire Red
Turbon akselissa välystä ehkä vajaa milli. Se mikä on myös outoa, kun otat ilman putsarille tulevan huohotin letkun irti niin puhaltaa siitä reijästä turbolta päin ilmaa. Sitten kun laittaa vähän kaasua niin muuttuu imuksi.(ymmärsiköhän kukaan?) Oisko myös venttiileissä jotain häikkää vai tuleeko turbon pakopuolelta läpi? (Peukalo kateissa,ei ollu edes keskellä kämmentä.

tuossahan lukee että muuttuu imuksi.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #3009  
Vanha 10.09.2014, 18:39
SunFire Red:n Avatar
SunFire Red SunFire Red ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.08.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 85
Perusasetus

Turbon huoltoa kyselty ja arvio noin 650€, jos vielä löytyy kaikki tarvittavat osat. Konetta tehty kahdella eri turbolla, CT20 ja CT12. CT20 saa tehdaskunnistettuna 860€ ja itsellä CT12 jota ei saa kunnostettuna ja varaosia enää vähän maailmalla. Turbot on vielä tehty siten että ei käy suoraan ristiin. Minkälaista turboa nyt kannattaisi katsella tilalle jos unohtaisi tuon oman ja rakentelisi tuohon jonkun muun turbon? Auto on jokapäiväisenä käyttöautona joten himoviritykset voidaan unohtaa. Ja autohan oli hilux LN170 vm2000.
Vastaa lainaten
  #3010  
Vanha 10.09.2014, 19:47
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
Alkuperäinen kirjoittaja SunFire Red
Turbon akselissa välystä ehkä vajaa milli. Se mikä on myös outoa, kun otat ilman putsarille tulevan huohotin letkun irti niin puhaltaa siitä reijästä turbolta päin ilmaa. Sitten kun laittaa vähän kaasua niin muuttuu imuksi.(ymmärsiköhän kukaan?) Oisko myös venttiileissä jotain häikkää vai tuleeko turbon pakopuolelta läpi? (Peukalo kateissa,ei ollu edes keskellä kämmentä.

tuossahan lukee että muuttuu imuksi.
No josko nyt tuosta oikein ymmärtää niin siitä reiästä mikä menee putsariin kuuluukin imeä kun antaa kaasua, sillonhan puhallin painaa ilmaa koneeseen ja imee putsarilta uutta tilalle.
Vastaa lainaten
  #3011  
Vanha 10.09.2014, 19:51
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SunFire Red Näytä viesti
Turbon huoltoa kyselty ja arvio noin 650€, jos vielä löytyy kaikki tarvittavat osat. Konetta tehty kahdella eri turbolla, CT20 ja CT12. CT20 saa tehdaskunnistettuna 860€ ja itsellä CT12 jota ei saa kunnostettuna ja varaosia enää vähän maailmalla. Turbot on vielä tehty siten että ei käy suoraan ristiin. Minkälaista turboa nyt kannattaisi katsella tilalle jos unohtaisi tuon oman ja rakentelisi tuohon jonkun muun turbon? Auto on jokapäiväisenä käyttöautona joten himoviritykset voidaan unohtaa. Ja autohan oli hilux LN170 vm2000.
3.lla eri turbolla, CT9,CT12 ja CT20.
Turbon jos vaihdat niin katsatusmies ei saa huomata, muuten on VTT.n mittaus edessä. Ei mene läpi edes orkkisturbolla ja maksaa 1700 eur + alv...
Itsellä on enemmän ajettu CT12 ja vieläkin ehjä, pieni päittäisvälys siinä akselissa onkin.
Turbon jos vaihdat niin sellainen mikä sopii pakosarjan laippaan, ainoat vaihtoehdot on CT, Kiinan turboja ovat laitelleet jotkut, lienee uusi siinä 300 eur paikkeilla.
Itsellä on joku kkk.n ahdin nyt eikä se ahtimella mikään vitys onnistu yksistään, vaatii muutakin...
Vastaa lainaten
  #3012  
Vanha 10.09.2014, 20:05
SunFire Red:n Avatar
SunFire Red SunFire Red ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.08.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 85
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
No josko nyt tuosta oikein ymmärtää niin siitä reiästä mikä menee putsariin kuuluukin imeä kun antaa kaasua, sillonhan puhallin painaa ilmaa koneeseen ja imee putsarilta uutta tilalle.
Joo näinhän sen kuuluukin, mutta kun tyhjäkäynnillä puhaltaa siitä reijästä ulospäin.
Vastaa lainaten
  #3013  
Vanha 10.09.2014, 20:16
SunFire Red:n Avatar
SunFire Red SunFire Red ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.08.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 85
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
3.lla eri turbolla, CT9,CT12 ja CT20.
Turbon jos vaihdat niin katsatusmies ei saa huomata, muuten on VTT.n mittaus edessä. Ei mene läpi edes orkkisturbolla ja maksaa 1700 eur + alv...
Itsellä on enemmän ajettu CT12 ja vieläkin ehjä, pieni päittäisvälys siinä akselissa onkin.
Turbon jos vaihdat niin sellainen mikä sopii pakosarjan laippaan, ainoat vaihtoehdot on CT, Kiinan turboja ovat laitelleet jotkut, lienee uusi siinä 300 eur paikkeilla.
Itsellä on joku kkk.n ahdin nyt eikä se ahtimella mikään vitys onnistu yksistään, vaatii muutakin...
Välystä on joka suuntaan kun akselin päästä heiluttaa päittäin ja sivusuunnassa. Jos löytyy hyvä ja käypä turbo niin tarkoitus samalla laittaa cooleri keulalle(joo ei mene leimasta sen kanssa läpi jos huomaa, voihan sen otta pois leimalla) ja pumppua ruuvailla. Tässä vaan tarkoitus vähän miettiä eri vaihtoehtoja ja jos uutta joutuu laittamaan samahan se on pikkuisen päivittää paremmaksi.
Vastaa lainaten
  #3014  
Vanha 10.09.2014, 20:39
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Löytyykö muiden LN65 keppien ympäriltä joku muovikehys tosta?

http://vilkutin.1g.fi/kuvat/2014/kepin+ymp%C3%A4rys.jpg
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/2014/kep...%C3%A4rys2.jpg

Näyttäis että kiinnitys paikat ois ainakin.
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #3015  
Vanha 10.09.2014, 21:03
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.620
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
Löytyykö muiden LN65 keppien ympäriltä joku muovikehys tosta?
Juu on muovikehys
Vastaa lainaten
  #3016  
Vanha 10.09.2014, 21:57
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Kehtaaaks ottaa kuvan mulle, tuntuu olevan vaikee osa löytää mistää.
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #3017  
Vanha 10.09.2014, 22:03
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SunFire Red Näytä viesti
Välystä on joka suuntaan kun akselin päästä heiluttaa päittäin ja sivusuunnassa. Jos löytyy hyvä ja käypä turbo niin tarkoitus samalla laittaa cooleri keulalle(joo ei mene leimasta sen kanssa läpi jos huomaa, voihan sen otta pois leimalla) ja pumppua ruuvailla. Tässä vaan tarkoitus vähän miettiä eri vaihtoehtoja ja jos uutta joutuu laittamaan samahan se on pikkuisen päivittää paremmaksi.
Siis ainakin -80 luvulla uusien autojen ahtimissa oli aika reilusti säteittäistä klappia; ostin silloin 220tkm ajetun mitsu 2.3 td Galantin, ja 200 km ajon jälkeen päätin vaihtaa kaikki suodattimet: ja samalla "hemputin" tuon uuden ihmeen, turbon, akselia imusiipien keskeltä: heilui hermottomasti ylös alas, ei kuitenkaan ottanut kompurapesään kiinni.... varovaista ajoa paikallisen mitsudiilerin asentajan luo; ja katsottiin uutta pajeroa, heilui saman verran
-> siis kansankielellä;perinteisesti laakeroiduissa -80/-90 luvun turboissa klapia saa olla "reilusti", mutta pesään ei saa koskea. Ja myös uudemmissa liukulaakeroituissa ahtimissa on humattavan paljon "klapia" säteen suuntaan.
Vastaa lainaten
  #3018  
Vanha 11.09.2014, 05:58
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
No josko nyt tuosta oikein ymmärtää niin siitä reiästä mikä menee putsariin kuuluukin imeä kun antaa kaasua, sillonhan puhallin painaa ilmaa koneeseen ja imee putsarilta uutta tilalle.

katoha perkele siivutin tuon turbolta osion pois, kun eikös venttiilikoneiston huohotinkin mene putsariin myös.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #3019  
Vanha 11.09.2014, 06:05
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SunFire Red Näytä viesti
Välystä on joka suuntaan kun akselin päästä heiluttaa päittäin ja sivusuunnassa. Jos löytyy hyvä ja käypä turbo niin tarkoitus samalla laittaa cooleri keulalle(joo ei mene leimasta sen kanssa läpi jos huomaa, voihan sen otta pois leimalla) ja pumppua ruuvailla. Tässä vaan tarkoitus vähän miettiä eri vaihtoehtoja ja jos uutta joutuu laittamaan samahan se on pikkuisen päivittää paremmaksi.
siriseekö se ahdin ajossa? ahdin vialta tuo kuulostaisi hieman korvaan mutta huohottaako kone sitten paljonkin ahtimeen? onko ahtimessa tunniste lätkää paikoillaan? itse siirsin t28 ahtimeen t25 lätkän kun joutui joskus nipponiin vakioahtimen vaihtamaan ja saatavilla oli vain t28 mallia, eipä se katsuri sitä kyllä katsellut edes mutta miten sitten on näitten uudempien kanssa? katteleeko ne ahdinta siellä leimalla?
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #3020  
Vanha 11.09.2014, 06:35
SunFire Red:n Avatar
SunFire Red SunFire Red ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.08.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 85
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
siriseekö se ahdin ajossa? ahdin vialta tuo kuulostaisi hieman korvaan mutta huohottaako kone sitten paljonkin ahtimeen? onko ahtimessa tunniste lätkää paikoillaan? itse siirsin t28 ahtimeen t25 lätkän kun joutui joskus nipponiin vakioahtimen vaihtamaan ja saatavilla oli vain t28 mallia, eipä se katsuri sitä kyllä katsellut edes mutta miten sitten on näitten uudempien kanssa? katteleeko ne ahdinta siellä leimalla?
Huohottimen kautta ei juuri öljyä tule.
Vastaa lainaten
  #3021  
Vanha 11.09.2014, 15:21
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Piti oikein käydä koittamassa omaa, huohottimen kun nyppää irti niin puhaltaa suodattimen yhteestä tyhjäkäynnillä. Eipä tuo ole ihme kun kerran koneeseen ei sitä ilmaan juurikaan mene tyhjäkäynnillä.
Oma lykkää jonkin verran öljyä huohottimesta, on aina lykännyt, kuitenkin turbo ja venttiilit kunnossa.
Koitahan nyt selvitellä se vika ettet turhaan osta turboa, josko öljyt vaan on vaihdeltu eikä epäpuhtauksia ole mennyt niin kestäähän noi nyt huomattavasti enemmän kuin 200 000km.
Vastaa lainaten
  #3022  
Vanha 11.09.2014, 16:08
SunFire Red:n Avatar
SunFire Red SunFire Red ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.08.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 85
Perusasetus

Turbo nappastu irti ja toimitettu Siilinjärvelle. Jos kunnostus ei kannata niin tarjottelivat isompaa CT:n turboa missä kävisi pakosarjan laippa, vesi-ja öljyputket suoraan. Ilma yhteet ja pakoputken liitokset pitäisi vaan autossa muuttaa ja pitäisi riittää 150HP asti.
Vastaa lainaten
  #3023  
Vanha 11.09.2014, 17:47
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

No joo mulle kanssa rakentivat sellaisen, kesti 10 000km ja ½v ajoa, maksoi liki 1000 euroa. Takuutakaan ei ollut 1 kk, meriselityksiä tuli paljon miksi turbo petti.
Korjaus olisi maksanut 600 euroa, syöttöä ei kuulemma olisi sanut lisätä, korjauksessa olisivat laittaneet vahvemmat siivet...
Vastaa lainaten
  #3024  
Vanha 11.09.2014, 19:58
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.620
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
Kehtaaaks ottaa kuvan mulle, tuntuu olevan vaikee osa löytää mistää.
Tuossa, en kyllä millään tajua miten tämä kuva auttaisi ongelmaan että on hankala löytää mistään.

Vastaa lainaten
  #3025  
Vanha 12.09.2014, 05:47
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SunFire Red Näytä viesti
Huohottimen kautta ei juuri öljyä tule.
aika omituista? mulla oli hiluxissa aika suhteellisen väljä ahdin sen verran että kompura pesässä siivet otti seinämiin kiinni eikä öljyä mennyt vaihtovälillä edes puolta tikkua, ei savuttanut tai muutenkaan oireillut, ainut mistä huomasin ahtimen olevan loppu kun ahtoputkia väkertelin uusiksi niin sattumalta kokeilin väljyyttää, kierroksilla kun tarkkaan kuunteli niin pieni sirinä kuului, ja sitten taas nissanin 200sx t25 ei ollu väljä sen enempää mitä yleensäkkään ahtimet ajetuissa ovat, mutta tämä savutti aina ajon jälkeen tyhjäkäynnillä niin kauan kun antoi vaan käydä, ongelma poistui 10w60 öljyillä ja mielestäni kone kävi paljon tasaisemminki noilla öljyillä. eli oliskohan sullakin vaan ahtimen stefassa sanomista? halvin kokeilu olisi varmaan torppaa paksummat litkut sisään.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 01:42 (GMT +2).