![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Löytyykö muiden LN65 keppien ympäriltä joku muovikehys tosta?
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/2014/kepin+ymp%C3%A4rys.jpg http://vilkutin.1g.fi/kuvat/2014/kep...%C3%A4rys2.jpg Näyttäis että kiinnitys paikat ois ainakin.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Juu on muovikehys
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kehtaaaks ottaa kuvan mulle, tuntuu olevan vaikee osa löytää mistää.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
No kun muutama keltä oon kyselly ei oo milläään ymmärtäny mikä osa se on ja mihin pitäis tulla...
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
2L kone mehii öljyä moottorin takapäädystä, onko toiveita et vuoto lakkais jos uusis kannenpultit tai kiristäis vähä vanhoja vai nostattaako kannen pois ja uus pahavi välii.
Tänää vaihtu venttiilikoppa paremmin huohottavaan = isommat letkulähdöt huohotukselle samalla myös venakopan tivari uusittiin. Tosin eihä toi ny mitää haittaa et sikäli tuskin rupeen ainakaa kantta purkamaan, jos kilsoi tulee 5000km vuodes ni kauheeta paniikkia jaksa kehitellä.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() -> siis kansankielellä;perinteisesti laakeroiduissa -80/-90 luvun turboissa klapia saa olla "reilusti", mutta pesään ei saa koskea. Ja myös uudemmissa liukulaakeroituissa ahtimissa on humattavan paljon "klapia" säteen suuntaan. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Piti oikein käydä koittamassa omaa, huohottimen kun nyppää irti niin puhaltaa suodattimen yhteestä tyhjäkäynnillä. Eipä tuo ole ihme kun kerran koneeseen ei sitä ilmaan juurikaan mene tyhjäkäynnillä.
Oma lykkää jonkin verran öljyä huohottimesta, on aina lykännyt, kuitenkin turbo ja venttiilit kunnossa. Koitahan nyt selvitellä se vika ettet turhaan osta turboa, josko öljyt vaan on vaihdeltu eikä epäpuhtauksia ole mennyt niin kestäähän noi nyt huomattavasti enemmän kuin 200 000km. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Turbo nappastu irti ja toimitettu Siilinjärvelle. Jos kunnostus ei kannata niin tarjottelivat isompaa CT:n turboa missä kävisi pakosarjan laippa, vesi-ja öljyputket suoraan. Ilma yhteet ja pakoputken liitokset pitäisi vaan autossa muuttaa ja pitäisi riittää 150HP asti.
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
No joo mulle kanssa rakentivat sellaisen, kesti 10 000km ja ½v ajoa, maksoi liki 1000 euroa. Takuutakaan ei ollut 1 kk, meriselityksiä tuli paljon miksi turbo petti.
Korjaus olisi maksanut 600 euroa, syöttöä ei kuulemma olisi sanut lisätä, korjauksessa olisivat laittaneet vahvemmat siivet... |
#14
|
||||
|
||||
![]()
aika omituista? mulla oli hiluxissa aika suhteellisen väljä ahdin sen verran että kompura pesässä siivet otti seinämiin kiinni eikä öljyä mennyt vaihtovälillä edes puolta tikkua, ei savuttanut tai muutenkaan oireillut, ainut mistä huomasin ahtimen olevan loppu kun ahtoputkia väkertelin uusiksi niin sattumalta kokeilin väljyyttää, kierroksilla kun tarkkaan kuunteli niin pieni sirinä kuului, ja sitten taas nissanin 200sx t25 ei ollu väljä sen enempää mitä yleensäkkään ahtimet ajetuissa ovat, mutta tämä savutti aina ajon jälkeen tyhjäkäynnillä niin kauan kun antoi vaan käydä, ongelma poistui 10w60 öljyillä ja mielestäni kone kävi paljon tasaisemminki noilla öljyillä. eli oliskohan sullakin vaan ahtimen stefassa sanomista? halvin kokeilu olisi varmaan torppaa paksummat litkut sisään.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |