![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Heittäiskö joku mua linkillä/kuvilla tosta soan tekemisestä väkä tarkemmin ja selittäski? U pultit joo ja pedit tejä pakoille kunnolla aksiloille,muuta huomioitavaa?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Palkkihelmat? Minkäkokosesta tavarasra on porukka tehny? Jossaki rojektissa oli hyvät mitat ja istu nätisti mutta en enää löydä:/
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Purat vaan sen akselin irti jousesta ajatuksen kans. Sitten vaan teet vastaavat osat akselintoiselle puolelle. Turhaan niitä kuvia kattomaan kun niistä mittää sisäistä kuitenkaan.
![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Offi kannattais aloittaa halvalla romulla pelkästään ajamalla, korjaa sit mitä menee rikki.
Kun esin tuunaa 2000h kaikkea turhaa ja laittaa kaikki rahat siihen niin eihän sillä ilkeä ajaa kuin pellolla tyhjäkäynnillä. Toisaalta sillai vehkeet tulee ajettua nopeasti loppuun ja ne vaan makaa pihassa kun 20 paikkaa on rempallaan. Eli: korjaa viikon kaikkea joka ei maksa paljoa ja rikoo ne aina viikonloppuna. Offaamaan ei opi ilmaiseksi ja tasapaino korjaamisen ja ajamisen välille pitäisi löytää. Liian kalliilla ei opi koskaan ja liian paska hajoaa liian usein.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Ruostetta..
Noh.. Oon alkanu työntämään jo näitä tunteja tähän koska korihan ei ollu enää häävisti kiinni.. Ulosoton akselin holkki oli mitä oli ja pääsi aina lyömään putkisokan poikki.. Mutta kaikestahuolimatta oon tyytyväinen hankintaan ja ihan kohtuu hyvinhä tuo kulkikin tuolla märissäki paikoissa mitä kävin käskyttämässä!
Korin korjuu kuvia ![]() Kuskin lattia ![]() Leikattuna ![]() Kuskin takalattia ![]() Kuskin takakaari ![]() Apparin lattia ![]() Apparin takalattia ![]() Hitsuuttelut on tällähetkellä jo hyvällä mallilla.. Ois tarkotus jos vklp jo pääsis ehki ajamaanki enemmä joten sitten taas kuvia lissää ja valmiista korinkorjauksistaki pistän kuvat! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ413 "uuden harrastajan ensimmäinen maasturi" | Joose | Maasturiprojektit | 12 | 06.04.2015 12:05 |
Ostettu ensimmäinen offiauto | Tomppa- | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 30.04.2013 06:46 |
Ensimmäinen/viimeinen-painikkeet | HeikkiH | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 3 | 08.02.2012 08:46 |
Ensimmäinen maastoauto | smos | Tekniikka & Jutustelu | 49 | 07.01.2010 08:05 |
Ensimmäinen ajokerta? | jv | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 13.05.2004 11:20 |