![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
eriasia jos tekee vitullisen luistopulkan keulaan ja sit OIKEESTI ajaa lappu lattiassa koko ajan, mut sillo kyl ekana rakentasin ite autoon kaaret tässä setupissa tietty ois se etu et pärjää safareillaki yhellä vinssillä mikä asennettas takakonttiin ![]() siis jos mie tekisin 160 patrollista mehtäkampetta, ni soa ja sit kattoo korikorotusta jos tarviaa, ennemmin laikkais kaarista veks et saa isot renkaat alle.. etuperä jne kunnon panssarointi, ku tuolla ei hissutella oli soa tahi ei, jousitus on niin aneeminen, että sitä lapaa saa ja pitää antaa et etenee. persiiseen kemppi, ellei originaali kitka pidä, shimmauksella sitä saa ilmeisesti parantaneen, mut kemppi on 100% lukko ja mehtään hyvä. napikset tosiaan kiinteiksi, tai hommaa ne kytkettävät (ebaysta halpoja). sisälle sit vähintään pääkaari, jos/kun se kumminkin jossain kaatuu etuperää en kemppais sen takia, että sen jälkeen talvella siirtoajossa tuo on ihan pulkka ja hengenvaarallinen ajaa, jos etulukkoa halajaa, ni sillo katse kohti ulkomaita ja jotakin kytkettävää, niitä on kyllä, mut hinnat on hirmusia..kilpivehjes, eli tiellä ajeltava on kompromissi ja sie tingit maastoetenevyydestä jokasessa ratkasussa, mikä pitää auton kilvissä ja et saa leimanneen vuosittain soa= vaikea leimata, kemppilukot= laittomat, korotukset= laillisesti pienet, isot renkaat= yli 33" laittomat (jotku saanu kyl patrolliin 35" otteeseen!)eli tollasilla helpotuksilla sitä maastoautoillaan
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Kannattaskohan ajella aikansa avoimilla perillä niin saattas tulla sitä ajotaitoakin.
Lukot,panssarit ja vitusti kaasua, hyviä neuvoja.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
murros on tässä asiassa kaikkein eniten oikeessa. kun auto ei oo mikää HOOCEE tappajamalli, ni ajotaitoki kehittyy nopsasti kun on pakko ajaa järki päässä.
mut et voi kieltää et patrollilla pitää ajaa hiukan rohkeella tennarilla, koska se on raskas, jäykkä ja pitkä, eli tietynlainen häikäilemättömyys pitää löytyä tai sitten ajo muuttuu pelkäksi puiden kiertelyksi ja samaa 50m pätkää vekslaillaan tuntisottaan, vaikka reitti ois katumaasturin tasoa
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Mites tuo toyotan mekaninen vinssi? Vähä lueskelinki jo mutta ois mukava saaha kaikki maholline tieto?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
vaparissa kun on pienempi kytkin ni se ei taho oikeen pitää. Mulla on omassa mekaaninen ja 8mm poranterästä tehty murtosokka ni ei oo viel niin syvälle patrolli uponnu ettei ois sillä pois päässy.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SJ413 "uuden harrastajan ensimmäinen maasturi" | Joose | Maasturiprojektit | 12 | 06.04.2015 12:05 |
| Ostettu ensimmäinen offiauto | Tomppa- | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 30.04.2013 06:46 |
| Ensimmäinen/viimeinen-painikkeet | HeikkiH | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 3 | 08.02.2012 08:46 |
| Ensimmäinen maastoauto | smos | Tekniikka & Jutustelu | 49 | 07.01.2010 08:05 |
| Ensimmäinen ajokerta? | jv | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 13.05.2004 11:20 |