![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Eli kyllä se pieni väljyys on perässä, mutta ei menoa haittaa. Tuli öljyt kuitenkin vaihdettua ihan joka paikkaan sekä rasvattua kaikki nipat. Onpa sattunut tuuri sillä pohja oli hyvinkin terve ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Perässähän kuuluukin olla back lashia eli väljää vähän, mutta se ajan myötä korostuu tietysti kun hampaat kuluu. Säätämällä saa kyllä paremmaksi jos jaksaa laittaa. Isommilla renkailla jaksaa kyllä mennä melko hyvinkin, mutta maastoon kyllä ihan ekana modauksena jakoaskiin välitykset, kun ei siitä muuten tule yhtään mitään kytkintä luistatellessa. Akselit kestää ihan varmasti, varsinkin ilman lukkoja. Samurain akselit on kuitenkin yllättävänkin kestävät, ja maailmalta saa kestävämpää sisuskalua tarvittaessa. ![]()
__________________
-Pauli- |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kiitoksia tiedosta. Eli uutta kumia alle. Pitää ruveta kattelen välitettyä jakolaatikkoa... Autoa onkin jo koroteltu jonkinverran ja kaaret laikattu/levitetty. Koska nämä muuttui ns vähä päästoisiksi? Omani on otettu käyttöön 19.10.1992. Rekkarissa ei ole mitään mainintaa vähäpäästöisyydestö/ katista.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
-93 tais tulla maastureihin. Itelläkin -92 samurai ja ei ole vähäpäästönen.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Osaako joku neuvoa seuraavat ongelmat.
Miksi suzuki sj413 vilkku vilkuttaa vasemalta puolelta helvetin lujaa ja oikealla puolella toimii ok hitaasti. Seuraava ongelma on varmaan ongelmista harvinaisin ja en tiedä saanko korjattua kyseistä vikaa koskaan. Suzukini moottori käy aivan taivaalisen hyvin. Ei mitään ongelmaa jos ajan kaupungissa hitailla nopeuksilla ja väliaikasesti moottoritiellä. Sittenkun ajan noin 10km noin 80-90km vauhdilla moottoritiellä niin suzuki poloinen alkaa nykimään ja pakoputki pamauttelee komeita ääniä..yleensä auto sammuu. Kyseisen pätkimisen jälkeen autolla ei voi ajaa edes pieniä nopeuksia, koska nykiminen ja tehonpuute vaivaa. Auto pitää olla paikallaan yli 1h ennenkuin sillä voi ajaa ilman nykimistä. Kaveri ehdotti, että paskaa tankissa tai jotain. Arvostaisin jos joku keksisi ratkaisun |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Oisko taaas se klassinen original polttoainesuodatin tukossa, sijaitsee apparinpuolella takana runkoaisan kyljessä, vai onko se vain 410 mallissa takana..
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 8 (0 jäsentä and 8 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |