Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.08.2014, 11:58
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
JEP
Entä sopiiko tuo etuperään?

__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.08.2014, 12:16
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
Entä sopiiko tuo etuperään?
Ei ku hetkinen. Katoin Powertrax:n manuaalista niin seuraavat sopii Suzukeihin:

SUZUKI ® GRAND VITARA 1999-2001 - REAR 1520-LR
SUZUKI ® SAMURAI (a) kit 1530-LR replaces side gears - kit 1510-LR uses factory side gears, which must be in good condition to operate properly
1985-1995 - REAR 1530-LR (a)
SUZUKI ® SIDEKICK (a) kit 1532-LR replaces side gears - kit 1512-LR uses factory side gears, which must be in good condition to operate properly
1989-1995 - REAR 1532-LR (a)

Eli vedetäänpäs tuo eka kommenttikin takasin, menin ihan sekaisin. Itsellä oli satavamasti juuri tuo 1520 pikkulohkon suikassa takana......
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.08.2014, 12:19
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Ei ku hetkinen. Katoin Powertrax:n manuaalista niin seuraavat sopii Suzukeihin:

SUZUKI ® GRAND VITARA 1999-2001 - REAR 1520-LR
SUZUKI ® SAMURAI (a) kit 1530-LR replaces side gears - kit 1510-LR uses factory side gears, which must be in good condition to operate properly
1985-1995 - REAR 1530-LR (a)
SUZUKI ® SIDEKICK (a) kit 1532-LR replaces side gears - kit 1512-LR uses factory side gears, which must be in good condition to operate properly
1989-1995 - REAR 1532-LR (a)

Eli vedetäänpäs tuo eka kommenttikin takasin, menin ihan sekaisin. Itsellä oli satavamasti juuri tuo 1520 pikkulohkon suikassa takana......
Nii eli sopiiko vai ei ja jos ei niin mistä vois löytyä lockrightiä 410 etuperään?
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!

Viimeksi muokannut cybress : 26.08.2014 12:22
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.08.2014, 12:24
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Tarkistin niin itsellä on ollut 1520-LR pikkulohkon suikassa takana. Ja sen pitäisi mennä myös eteen, koska perät ovat poskirattaiden spoorien lukumäärää lukuunottamatta samanlaiset.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.08.2014, 13:43
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Tarkistin niin itsellä on ollut 1520-LR pikkulohkon suikassa takana. Ja sen pitäisi mennä myös eteen, koska perät ovat poskirattaiden spoorien lukumäärää lukuunottamatta samanlaiset.
Ok, ajattelin että jos pitäisi kemppi perän takana ja tuommosrn lockrightin laittas etuperään. Saattaisi kulkea pikkusen paremmin, 6,5 välityskin on nyt koeajettu ja osoittauti todella hyväksi.
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.08.2014, 14:01
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
Ok, ajattelin että jos pitäisi kemppi perän takana ja tuommosrn lockrightin laittas etuperään. Saattaisi kulkea pikkusen paremmin, 6,5 välityskin on nyt koeajettu ja osoittauti todella hyväksi.
Auttaahan se maastossa hurjasti mutta rasittaa voimansiirtoa. Huhupuheiden mukaan murroksia alkaa kulumaan enempi kuin näkkileipää armeijassa. Ja nelivedolla ajo kaupunkioloissa talvella on mielenkiintoista
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.08.2014, 15:24
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Auttaahan se maastossa hurjasti mutta rasittaa voimansiirtoa. Huhupuheiden mukaan murroksia alkaa kulumaan enempi kuin näkkileipää armeijassa. Ja nelivedolla ajo kaupunkioloissa talvella on mielenkiintoista
No tuolla mun suzukilla ei paljoa terveisiä ajella. Kaupunki ajot on jääny pois kokonaan. Ainoat ajot mitä on ajettu niin siirtymät ajoalueelle ja sieltä takaisin..
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 14:51 (GMT +2).