Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2976  
Vanha 25.08.2014, 19:48
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rottah Näytä viesti
Pumppu on nyt vuotanu vähän aikaa naftaa, yläpään tiivistesarja vaihettu mut tämä vuotokohta on alempana..Näyttäs tulevan jostai siitä mihin tullee jäähdytysletkut kiinni? Siinä on kans semmonen iso palautusjousi tai joku semmonen..Onko tuolla sit semmonen vielä että polttoaineen paine työntää naftaa jäähdytyspuolelle ja siitä sit pihalle, kun samalla nestettä haihtuu johonki. Naftapuolellahan on varmasti kovempi paine nii siksi näin ajattelin....Eikä sille oikeen löyvy muuta paikkaa...mine tiijä näistä romuista mittään
Ainakin vanhempien 2L koneiden pumpussa on aina ilmaväli jäähdytysnesteen ja dieselin välissä. samoin esim. hdj-80 pumpussa.

Siellä kylmänä ennakon säädön akselilla on tiiviste, joka tod. näk. vuotaa. toki se o-rangaskin, millä k.o laippa on pumpun rungossa, voi vuotaa siis näin ainakin hdj-80 pumpussa. minun hodarissa ainut vaihtoehto tuo o-rengas, tuo vahapatruuna yms. pahvilaatikossa tallin hyllyllä...
Vastaa lainaten
  #2977  
Vanha 25.08.2014, 20:44
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Se on se kylmäkäyntisäädin, siellä ei ole nesteellä mitään yhteyttä polttoaineeseen.

Ennakonsäätimen luukut siinä pumpun kyljissä (se toinen on kivasti siellä lohkon puolella...) on aika yleinen vuotopaikka, O-renkaat tiivisteinä.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #2978  
Vanha 25.08.2014, 22:51
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Klapuinssi Näytä viesti
Tämäkö on se osa joka paukkuu?
Onko kokemuksia noista Millnerin osista?

Liite 51860
Tuohan se nimenomaan. Mulla ei kokemuksia Millnerin osista.
Vastaa lainaten
  #2979  
Vanha 26.08.2014, 11:16
Zeta Zeta ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 30.01.14
Sijainti: Riihimäki
Viestit: 4
Perusasetus

Tuli vuoden alussa hommattua tuollainen Ln110 hiluksi 2L-koneella jälkiturbotettuna, suurin piirtein kaikki pikkuviat saanut korjattua. Mutta muutama asia mietityttää, joten löytyisikö täältä vastauksia:

1. Leimalla tuli hylkyä jarrujen heitosta, kierosta levystä, takapyörän laahauksesta ja heikosta käsijarrusta. Käytin kaikki satulat irti, herkistelin männät ja uudet osat kiinni. Nyt kuitenkin ilmattu kaikki ajatuksen kanssa ja poljin on jämäkän tuntuinen. Mutta kun koneen käynnistää, poljinta painaessa se painuu pikkuhiljaa lähes pohjaan. Mielestäni tätä "ominaisuutta" ei ennen ollut, tai en ainakaan kiinnittänyt huomiota.

2. Kun ajaa oikealle kaartavaan kurviin, alkaa takaa kuulua satuinnaisesti toistuvaa pauketta. Liittyy varmaan jotenkin lehtijousiin kun kuuluu aina jos kurvissa osuu kuoppaan. Toiseen suuntaan kaartaessa ei kuulu.

3. Ilmeisesti syötöt ruuvattu melkein tappiin kun vivuston ja syöttöpumpun rungon välissä noin 1.5mm väliä. Mutta kuitenkin tuntuu ettei koneessa ole tietoakaan siitä kuuluisasta dieselin väännöstä. Hukkaportin kanssa 0.6bar paineilla kiihtyvyys 0-100km/h kuluu hitusen vajaa kilometri. Rajapaineventtiilin kanssa hukkaportti täysin kiinni paineita löytyy huimat 1.3bar ja vastaava kiihdytys onnistuu ehkä 500m sisään. Turbo kuitenkin suht pieni paine: 40mm a/r0.42, turbiini: 55mm a/r0.46. Luulisi että tämän kokoisesta koneesta kuitenkin tulisi sen verran kaasuja että hukkaportilla olisi oikeasti tarvetta. Suutinremonttia tiedossa?
Vastaa lainaten
  #2980  
Vanha 26.08.2014, 13:06
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Klapuinssi Näytä viesti
Täydennyksenä vielä moottorin oireisiin, että alkaa kyllä savuttamaan kun painaa kaasua sen verran että se "lätkätys" alkaa koneesta kuulumaan. Savutus ei ole sellaista synkän mustaa pilveä vaan pikemminkin peilistä havaittavaa ja enemmänkin ruskeahkon väristä ja loppuu kun nostaa hieman poljinta
Nyt menee vähä jännäks jos se savu on oikeesti semmosta paksua ja selvästi ruskeeta. Mut tarkottaako toi lätkyttäminen enemmänki semmosta pätkimistä eli ku yrittää nostaa kierroksia ni käynti muuttuu vaa semmoseks tasaseks jytkyttämiseks eikä kierrokset nouse.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Zeta Näytä viesti
1. Nyt kuitenkin ilmattu kaikki ajatuksen kanssa ja poljin on jämäkän tuntuinen. Mutta kun koneen käynnistää, poljinta painaessa se painuu pikkuhiljaa lähes pohjaan. Mielestäni tätä "ominaisuutta" ei ennen ollut, tai en ainakaan kiinnittänyt huomiota.

2. Kun ajaa oikealle kaartavaan kurviin, alkaa takaa kuulua satuinnaisesti toistuvaa pauketta. Liittyy varmaan jotenkin lehtijousiin kun kuuluu aina jos kurvissa osuu kuoppaan. Toiseen suuntaan kaartaessa ei kuulu.
Tehostimen kanssa yhestä jos toisesta autosta saa painettua jarrupolkimen lattiaan asti, ei sillee et se painuu ihan heittämällä, mut sillee et vähä tuntuu vastusta. Mun mielestä niin kauan normaalia, kun nestettä ei vuoda mihinkään ja jarrutehoa on enemmän kuin tarpeeksi. Mä väitän et tohon ei vaa kukaa kiinnitä mitää huomiota, ennenku on ite menny vaihtelemaa niitä nesteitä.

Jos just kaartaessa tai muuten jousituksen eläessä kuuluu semmosia pikku kolahduksia, niin ekana voi kohdistaa tutkimukset lehtijousien pusliin. Sen näkee päällekkin päin jos se puslan läpi menevä tappi on syönyt tiensä puslan läpi, sillon näkyy sen puslan reunat sillee et ne tulee siitä jousen korvakkeesta alapuolelta yli.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #2981  
Vanha 26.08.2014, 18:56
Zeta Zeta ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 30.01.14
Sijainti: Riihimäki
Viestit: 4
Perusasetus

Kiitos avusta. Kävinkin kumartumassa auton sivulla ja oikean puolen pultti näytti suoraan makaavan jousen korvaketta vasten, eli ei taida kauheasti olla puslasta jäljellä. Sellaset sitten hankintaan.
Vastaa lainaten
  #2982  
Vanha 26.08.2014, 19:57
Klapuinssi Klapuinssi ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.08.14
Sijainti: Jkl
Viestit: 10
Perusasetus

Nyt menee vähä jännäks jos se savu on oikeesti semmosta paksua ja selvästi ruskeeta. Mut tarkottaako toi lätkyttäminen enemmänki semmosta pätkimistä eli ku yrittää nostaa kierroksia ni käynti muuttuu vaa semmoseks tasaseks jytkyttämiseks eikä kierrokset nouse.

Ei se savu mitään paksua ole, mutta sen verran näkyy että sen huomaa. Mitään pätkimistä ei mielestäni tunnu. Joku voisi ääntä kuvailla venttiilien ääneksi, mutta kai se kuuluisi sitten kevyemmälläkin kaasulla
Vastaa lainaten
  #2983  
Vanha 27.08.2014, 14:51
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Klapuinssi Näytä viesti
Ei se savu mitään paksua ole, mutta sen verran näkyy että sen huomaa. Mitään pätkimistä ei mielestäni tunnu. Joku voisi ääntä kuvailla venttiilien ääneksi, mutta kai se kuuluisi sitten kevyemmälläkin kaasulla
Mä sain hiluxista aika tyylikkäät nakutukset ekalla kerralla kun irrotin syöttöpumpun ja laitoin sen takas kiinni. Kone kävi ilmaamisen jälkeen hetken hyvin, sit alko hirvee nakutus ja kone kävi tasasesti patkimällä jos yritti kierroksia nostaa, jonka jälkeen nakutus loppu kun antoi kevyesti kierroksia. Sillon oli vielä suora 3" pystyputki niin kuuli kun jäi aina vähä niinku yks tahti välii, en tiiä siitä tapauksesta että menikö joku roska johku väliin esim. suuttimeen. Sillonkaa ei kyllä tullu yhtää minkäälaista savua, tosta sun tapauksesta vaikee arvailla et mikä vois nyt olla. Yks minkä vois testata niin laittais jostain diesel kanisterista letkun suodattimelle ja kokeilis käykö sillä yhtään paremmin, ettei johdu esim. tankin sihdin tukkeutumisesta. Ja suodatinhan oli varmaan vaihdettu?
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #2984  
Vanha 31.08.2014, 10:37
karisa:n Avatar
karisa karisa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 664
Perusasetus

LN170 ja tankin takapää kostea. Onko noissa jotain selkeetä paikkaa mistä pitäisi alkaa etsimään ? Ei viitsisi heti nostella lavaa pois.
__________________
Hilux 2.4TD + MADzuki 3.0
Vastaa lainaten
  #2985  
Vanha 31.08.2014, 12:41
Klapuinssi Klapuinssi ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.08.14
Sijainti: Jkl
Viestit: 10
Perusasetus

Vielä tuosta Hilun "lätkytyksestä". Kun paikallaan polkaisee kunnon kierrokset, käy tosi nätisti ilman mitään sivuääniä. Se korvaa kiusaava ääni kuuluu vain kun kone joutuu oikeesti töihin, esim ylämäessä isommalla vaihteella kierrosten laskiessa. Ei tuo menoa haittaa, radioo vaan isommalle niin ei häiritse....

Hilun kuskin penkki alkaa olla oven puolen sivusta ns normikuntoinen revennyt littana. Käykö noihin kiskoihin suoraan jonkun muun mallin penkki? Hilun ehjiä penkkejä mahdoton löytää
Vastaa lainaten
  #2986  
Vanha 04.09.2014, 16:30
SunFire Red:n Avatar
SunFire Red SunFire Red ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.08.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 85
Perusasetus

Hilux savuttaa sinistä


Vm 2000 hilux pöläyttää sinistä reilustu kun on vähän aikaa pyörinyt tyhjäkäyntiä. Turbon imupuoli on öljystä märkänä. Huohottimen kun ottaa ilmanputsarista irti niin työntää pikkuisen ilmaa turbolta päin, sitten kun laittaa kaasua vähän niin muuttuu imuksi. Turbo vai venttiili vikaa? Huohotin ei huohota minusta mitenkään pahemmin.
Vastaa lainaten
  #2987  
Vanha 05.09.2014, 02:50
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SunFire Red Näytä viesti
Vm 2000 hilux pöläyttää sinistä reilustu kun on vähän aikaa pyörinyt tyhjäkäyntiä. Turbon imupuoli on öljystä märkänä. Huohottimen kun ottaa ilmanputsarista irti niin työntää pikkuisen ilmaa turbolta päin, sitten kun laittaa kaasua vähän niin muuttuu imuksi. Turbo vai venttiili vikaa? Huohotin ei huohota minusta mitenkään pahemmin.
olisiko ahdin? jos vedossa ei pahemmin savuttele, kokeileppas paljonko ahtimessa on väljystä.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #2988  
Vanha 05.09.2014, 16:49
SunFire Red:n Avatar
SunFire Red SunFire Red ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.08.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 85
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
olisiko ahdin? jos vedossa ei pahemmin savuttele, kokeileppas paljonko ahtimessa on väljystä.
Mistähän kannattaisi kysellä uutta ahdinta tai vanhan kunnostusta ITÄ SUOMEN suunnalta? Uusi ahdin mielellään bolt on, ei jaksa ruveta rakentelemaan.
Vastaa lainaten
  #2989  
Vanha 06.09.2014, 11:43
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SunFire Red Näytä viesti
Mistähän kannattaisi kysellä uutta ahdinta tai vanhan kunnostusta ITÄ SUOMEN suunnalta? Uusi ahdin mielellään bolt on, ei jaksa ruveta rakentelemaan.
kannattaa nyt aluiksi varmistaa että vika piilee ahtimessa, ja uudestahan tietysti saa köyhtyä useita satasia kun kunnostetun saa puolella tuosta, huolto vähän riippuu siitä mitä ahtimesta on mennyt särki ja onko se viellä elvytettävissä. turbohuolto on yksi tai sitten katsot googlesta lähimmän huolto liikkeen ja kysäset sieltä.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #2990  
Vanha 06.09.2014, 21:57
-JoNe-:n Avatar
-JoNe- -JoNe- ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 06.06.11
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 446
Perusasetus

Finn turbolta kannattaa kysellä, uutta, huollettua tai huoltoa.
__________________
-ISORY OFFROAD-
Vastaa lainaten
  #2991  
Vanha 07.09.2014, 07:39
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -JoNe- Näytä viesti
Finn turbolta kannattaa kysellä, uutta, huollettua tai huoltoa.
Kuka mistäkin sitten, tuolta en itse enää osta koskaan mitään.
Usissa on hintaa sen verran että ei ainakaan CT.n puhallinta kannata laittaa, ellei sitten Kiinan kopiota laita.
Vastaa lainaten
  #2992  
Vanha 07.09.2014, 09:58
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Question

Kylmänä käynnistyy kolmella-hehkuvika?


La aamuna käynnistelin. Normaali hehkutus- kuuluu normaali naks- ja avaimesta käyntiin. Käynti oli sellaista vajaata lonksutusta eli kävi kolmella jokusen hetken.

Onko syytä alkaa tutkimaan hehkutulppien kuntoa? Mitähän niitten ohmiarvot pitäisi olla?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #2993  
Vanha 07.09.2014, 12:49
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
La aamuna käynnistelin. Normaali hehkutus- kuuluu normaali naks- ja avaimesta käyntiin. Käynti oli sellaista vajaata lonksutusta eli kävi kolmella jokusen hetken.

Onko syytä alkaa tutkimaan hehkutulppien kuntoa? Mitähän niitten ohmiarvot pitäisi olla?
Veikkaisin että kylmänä noin 1 ohmi taikka alle. Itse olen mitannut hehkutulppia virtamittarilla, ln-65 hehku otti muistaakseni aluksi yli 10 amppeeria, muutaman sekunnin kuluttua tippui 10 amppeerin alapuolelle.
Vastaa lainaten
  #2994  
Vanha 07.09.2014, 15:12
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Veikkaisin että kylmänä noin 1 ohmi taikka alle. Itse olen mitannut hehkutulppia virtamittarilla, ln-65 hehku otti muistaakseni aluksi yli 10 amppeeria, muutaman sekunnin kuluttua tippui 10 amppeerin alapuolelle.
Ok, luokkaa ohmi siis on vastusta.

Taitaa olla niin, että vika löytyy tarvittaessa helposti: toimimattomassa hehkussa vastuslanka on poikki ja vastus melko lailla suuri.

Jos koko hehkukiskon mittaa kalibroiduilla johdoilla maata vastaan 40 ohmin alueella, saatetaan mennä jonnekin 0,2...0,3 ohmin pintaan, jos kaikki on ehjiä ja 0,3...0,4 ohmin luokkaan jos yksi on rizana.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #2995  
Vanha 07.09.2014, 17:43
SunFire Red:n Avatar
SunFire Red SunFire Red ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.08.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 85
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
kannattaa nyt aluiksi varmistaa että vika piilee ahtimessa, ja uudestahan tietysti saa köyhtyä useita satasia kun kunnostetun saa puolella tuosta, huolto vähän riippuu siitä mitä ahtimesta on mennyt särki ja onko se viellä elvytettävissä. turbohuolto on yksi tai sitten katsot googlesta lähimmän huolto liikkeen ja kysäset sieltä.
Turbon akselissa välystä ehkä vajaa milli. Se mikä on myös outoa, kun otat ilman putsarille tulevan huohotin letkun irti niin puhaltaa siitä reijästä turbolta päin ilmaa. Sitten kun laittaa vähän kaasua niin muuttuu imuksi.(ymmärsiköhän kukaan?) Oisko myös venttiileissä jotain häikkää vai tuleeko turbon pakopuolelta läpi? (Peukalo kateissa,ei ollu edes keskellä kämmentä.)
Vastaa lainaten
  #2996  
Vanha 07.09.2014, 18:22
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Löytyiskö keltään sellasta documenttia mistä ilmenisi ln46 hiluxin akselimassat ja raideleveydet?
Vastaa lainaten
  #2997  
Vanha 08.09.2014, 05:03
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SunFire Red Näytä viesti
Turbon akselissa välystä ehkä vajaa milli. Se mikä on myös outoa, kun otat ilman putsarille tulevan huohotin letkun irti niin puhaltaa siitä reijästä turbolta päin ilmaa. Sitten kun laittaa vähän kaasua niin muuttuu imuksi.(ymmärsiköhän kukaan?) Oisko myös venttiileissä jotain häikkää vai tuleeko turbon pakopuolelta läpi? (Peukalo kateissa,ei ollu edes keskellä kämmentä.)
Paljonko sillä sun kipollas on ajettu? Ettei vaan suuttimet kuse pikkuisen?
Vastaa lainaten
  #2998  
Vanha 08.09.2014, 05:20
SunFire Red:n Avatar
SunFire Red SunFire Red ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.08.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 85
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
Paljonko sillä sun kipollas on ajettu? Ettei vaan suuttimet kuse pikkuisen?
240 000km
Vastaa lainaten
  #2999  
Vanha 08.09.2014, 11:27
SptV:n Avatar
SptV SptV ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.09.11
Sijainti: Kouvola , Suomi
Viestit: 526
Perusasetus

Hilun etupää pitäisi saada kasaan. Navat on purettu laakereista lähtien miljoonaan osaan.
Olisko jossain kasaukseen ohjetta? Sais vähän tota muistia virkistettyä.

Edittinä et ln65 akseli

Viimeksi muokannut SptV : 08.09.2014 13:50
Vastaa lainaten
  #3000  
Vanha 08.09.2014, 14:29
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SptV Näytä viesti
Hilun etupää pitäisi saada kasaan. Navat on purettu laakereista lähtien miljoonaan osaan.
Olisko jossain kasaukseen ohjetta? Sais vähän tota muistia virkistettyä.

Edittinä et ln65 akseli

http://www.tamgears.com/Toyota%20HJ6...akseli%201.JPG

http://static.petrisimolin.com/galle...0rikkitama.JPG
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 11 (0 jäsentä and 11 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 23:43 (GMT +2).