Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu
Koskaan ei ainakaan mennyt 2sek kauempaa kun oli yli 6kg öljyn paineita moottorissa ja aina on ollut suodatin irrottaessa täys,eli yhtä hyvin sen toimintaa saati toimimattomuutta voi arvioida.
|
Tämän takia just ei kannata riskeerata minkä sattuu tarvikesutin kanssa. Ja kun ei päällepäin pysty eroja sanomaan, siksipä TM testannut.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu
Ja 100% varmuudella se toyotan orkkis suodatin on sama kuin joku tarvike paska usko bj45lava huviksesi.
|
Minä en ainakaan usko.
Sit voitas vielä siirtyä pykälää hifimmälle asteelle, muutamissa Toyotoissa on ensiasennusfiltterinä joku muu osanumero kun mitä sitten öljynvaihtohuollossa asennetaan tilalle.
Esim. mun Tojotassa ollut kuvan vasemman puoleisin filsu tehtaalla kiinniruuvattuna (Made in Japan), toista vasemmalta myydään sitten merkkiliikkeestä alkuperäisenä filtterinä.
Edit: jahas, Hessu kerkesikin jo linkitellä samasta aiheesta. Btw. Made in China, lukee mun Toitsun orkkissuodattimessa (90915-YZZJ4).
Edit2: Onpa näemmä alkaneet tehä tuota parasta Made in Japan -mallia Thaimaassa, samalla sisuskalut muuttunu halvemmiks:

Jostain pitäis ostaa laatikollinen noita vanhanmallisia japanilaisia. Aika kiven alla tuntuu vaan nykyään olevan.
Edit3: löytyi ebaystä täys loota Made in Japan -filsuja.