![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tää on tosiaan hanurista. Kaupunkilaisjuntit (mikä minäkin olin ![]() Viimeistään ekan talven jälkeen huomataan että hitto täällähän on kylmä ja sähköäkin menee paljon enemmän kun meidän kerrostalokämpässä, lumetkin pitää kolata ja postikaan ei kolahda ovesta sisään. Tosin en nyt tiedä miten päin teidän tapaus on, mutta tää on mitä itse oon havainnut. Ja mitä tulee noihin kuntotarkastuksiin, voi ristus mitä kuraa. Niidenkin pitäisi ymmärtää että 5 henkinen perhe tuottaa kosteutta hitokseen paljo enemmän kun se yksinäinen mummo joka käy ehkä kerran viikossa suihkussa, jos silloinkaan. Mielestäni vanhan talon ostajien pitäisi käydä joku pakollinen kurssi(ilmainen) ennen ostopäätöstä, missä kerrottaisi pikkusen millaista tuulimyllyjä vastaan taistelua tää eläminen näissä vanhoissa paskoissa on... Tulipas taas avauduttua ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Kusetusta koko rahalla....
Kuntotarkastuksenkin saa semmoisen kuin haluaa.
![]() Ostajan tai myyjän hyväksi.... ![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mullistaako hallinto-oikeuden päätös autoveron | PIRSSI | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.02.2013 22:51 |
Nimimerkillä haku | bluevan | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 2 | 30.11.2011 13:58 |
Nimimerkillä. Tietämätön kyselee. | Duracell | Chit-Chat | 8 | 16.08.2006 09:23 |
Lottovoittoa odotellessa | JF | Linkit | 3 | 21.02.2005 11:56 |
talvea odotellessa | kumikana | This And That | 3 | 09.09.2003 08:57 |