![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Tolleenpäi mun FJ:n mallikohtaiset tavalliset Bilsteinitkin (5100) on.
Tekasin tollaset siirto/jatkopalikat rungonpään kiinnitykseen, melko kovaan jännitykseen olis jääny jo pyörillään ollessa ulosjoustotilanteesta puhumattakaan. Ylätukivarret kun on lyhyemmät niin akseli pysyy vaakasuorassa eli iskunvaimentimen kulma pienenisi, nyt asento alkuperäisen kaltainen 3" korotuksella pyörillään ollessa. Ulos joustaa jonku matkaa vakiota enempi. ![]() Viimeksi muokannut -MaTTi- : 10.08.2014 21:27 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
o: iskarin jalka bj:hin | kala | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 19.02.2007 20:02 |
Ohjausvarren iskarin vaihto | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.08.2006 17:35 |
hj:n iskarin pituus? | jaiksis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.06.2006 15:54 |
HJ iskarin kiinnikkeet? | HJ85 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 22.05.2006 22:13 |
Iskarin hitsaaminen? | baxxter | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 27.04.2004 14:29 |