Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 10.08.2014, 21:11
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.078
Perusasetus

Tolleenpäi mun FJ:n mallikohtaiset tavalliset Bilsteinitkin (5100) on.
Tekasin tollaset siirto/jatkopalikat rungonpään kiinnitykseen, melko kovaan jännitykseen olis jääny jo pyörillään ollessa ulosjoustotilanteesta puhumattakaan. Ylätukivarret kun on lyhyemmät niin akseli pysyy vaakasuorassa eli iskunvaimentimen kulma pienenisi, nyt asento alkuperäisen kaltainen 3" korotuksella pyörillään ollessa. Ulos joustaa jonku matkaa vakiota enempi.

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 10.08.2014 21:27
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
o: iskarin jalka bj:hin kala O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 19.02.2007 20:02
Ohjausvarren iskarin vaihto SKO Tekniikka & Jutustelu 5 28.08.2006 17:35
hj:n iskarin pituus? jaiksis Tekniikka & Jutustelu 0 14.06.2006 15:54
HJ iskarin kiinnikkeet? HJ85 Tekniikka & Jutustelu 6 22.05.2006 22:13
Iskarin hitsaaminen? baxxter Tekniikka & Jutustelu 14 27.04.2004 14:29


Sivu luotu: 10:53 (GMT +2).