![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ei niistä villoista mitään haittaakaan ole, (mutta tuskin paljon hyötyykään, imho).Putsaat vaan hyvin ja tommonen lisäaine kuten yllä, tai vastaava muilta valmistajilta.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
esilämmitys vois tehdä hyvää, jossei muuta niin saapahan rasvat paistettua sieltä välistä pois. Ja ehkä vähentää jännityksiä. Mä oon esilämmittäny toholla omat kötöstykset ja saa sillä vähän mielenrauhaa ainakin.
ja heti hitsauksen jälkeen annoin viel tohoa saumaan ettö jäähtyis hitaammin + sauman koputtelut vasaralla asiantuntevan ilmeen kera. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() oikeasti noi hitsataa ulkona sateessa migillä santakasassa ja homma viimeistellään lekalla pöllikasan päällä ![]()
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tossa nurtsilla kuitenkin ryömin auton alle heppaamaan sen, turha sitä on purkaa, hyvät öljyt menee vaan hukkaan! 30 metriä 1,5 neliöistä jatkojohtoa ja valovirta muuntaja sen päähän, kyllä märät neljäkutoset aina yhden perän kasassa pitää! Heittokellot, laserit, mikrometrit ja muut transistorit tökin tohon hiekkakasaan pystyyn että ainaskin näyttää "ai nou vat ai äm dooin" meiningiltä ![]() No joo, alustava suunnitelma vois siis olla "puhdistus"lämmittää kosanilla öljyt saumasta pois ja heti mikkiä perään jonka jälkeen villaa ympärille että saa käsivarret syyhyämään! Sen jälkeen vahvike rautaa banjon kylkeen harkitusti heppaillen. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Nonni, siitä tulee erittäinkin hyvä tuolleen. Valuterästähän se on ja aika ohutta ja putki 5 millistä, eli kyl lämpö siinä pysyy. Ölpät ja noet vaan pois kokonaan.
Pätemisosuus: ![]() Kyllä valuteräkset on ihan samanlailla hitsattavia ku mankelista tai mistä lie tulleett levyt ja putket. Ei oo vaan niin tasalaatuisia ja epäsymmetristen muotojen takia voi jäädä sisäisiä jännityksiä... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eipä sitte tullutkaan hitsattua noita akseliputkia. Siinä kun alkusesällä hommaa pohjustelin niin totesin samalla että toinen akseliputki oli oikein hyvästi antanut periksi ja vääntynyt. Samalla tuli vahvempi vaihtoehto tyrkylle, vaikka kovasti meinasin että kyllä toi 8.8 mun kevyeen käyttöön riittää... Sitten rojekti taas jäikin kesä ja työkiireiden jalkoihin. Nyt tarvis pikkuhiljaa alkaa suunnittelemaan tota uutta mörkälettä auton alle, alkaa syksyn krossikisat lähestymään.
Ford 10.5 perä isosta voordista, ehkä kestää, ehkä ei? Alekokki on tossa dekoratiivisistä syistä antamassa hiukan mittakaavaa, tota ei muuten kovin kauas kanna kerrallaan ![]() Hiukan sisuskaluja vaihtoon ja jarrujen herkistelyä ja nyt lopultakin se traction bar on tehtävä, jousipakkoja on jo ihan tarpeeksi mennyt ![]() Tossa kun on käsijarrut levyjen sisällä rummussa, kannattaisko niihin porata isoja mudan ja kuran poisto reikiä että joku pesurin suihku sattumalta osuis niihinkin? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Range Rover "pepe de mule" | imported_offroadjouni | O/M/V Muut | 0 | 21.01.2003 08:33 |