![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pitää hiukan korjata tota nimeä, joku sata kertaa leffan nähneenä muistan parhaiten ton lauseen: ......my little mule: pepe". Pepe oli mun ja pikkuveljen idoli joskus 80-luvun puol välissä... ![]() Kiitos ja anteeks..... Jatkakaa entiseen malliin..
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Nuo takakulmien pystytuet on hyvä idea, on meinaa aika taipusat nuo kyljet vakiona.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli naputeltua pellinpaloja takakulmiin, pystytukien viereisiin reikiin pokkasin 1,5mm peltiä että pysyy tuet/ tulevaisuuden kaaret varmasti korissa kiinni. Sisälokarit pitää varmaan silpoa pois kokonaan ja laittaa uutta sisälokripeltiä ihan ulkopeltiin saakka että tulee vahvat kyljet, nyt pintapeltiä ei tue keskeltä mikään, alkup. ulommat sisälokarit ilmeisesti mädäntyneet jo aikoja sitten pois. Sinne jää kyllä ikävä hylly mihin paska ja suola pääsee muhimaan, mutta ei niitä poiskaan viitsisi jättää.
Joo, sen huomasin kanssa pariinkertaan kun avasin luukun epätasaisessa maastossa tai joku pyörä oli katukivetyksellä, oli hieman vänkäämistä että sai luukun takaisin kiinni. Tais olla parhaimmillaan n. 3cm ristipurentaa luukussa ja karmissa! Saatto pitkälti johtua irtiruostuneista pelleistä, mutta nyt luulis pysyvän mallissaan. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kovasti on laiskottanut, mutta hiukan sentään tuli potkittua muulia eteenpäin, enää ei kura lennä takakoppaan:
Seuraavaksi paikkaamaan runkoa, kumityynyjen reiät on hiukan kasvanut vuosiensaatossa, kuten tossa näkyy akselin yläpuolella. Repelin vielä kiinni olevat tyynytkin auki ja tunkattiin koppaa pattinkien verran ylöspäin, eli seuraavaksi etolaan nylontanko ostoksille, jos ei jaksa väkästää rauta mulikoita tyynyjen päälle. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jaahas. Hitaasti, mutta epävarmasti etenee tämäkin rojekti. Ei tullut lähdettyä sitten talvisotaan Muulilla, työ asiat haitanneet liikaa puuhailuja.
Eilen tuli taka-akseli puhalluksesta ja heti lensi spartalainen sisään: Sitten entisöin kumityynyt uuteen uskoon, apuna vesijohtoputkea, vanhaa kumiletkua, paljon erilaisia prikkoja, pultteja ja muttereita, ja tietenkin sorvattiin pakolliset nylonpulikat... Kun kori oli taas rungossa kiinni, niin perä alle ja testailemaan joustoja, iskarin kiinnityksiä/liikeratoja ja muuta jännää pelkän norran kanssa. Alustavasti näyttäisi tulevan n. 30-40 cm liike akseliin, jos kardaani ei ala rajoittamaan liikaa.Tossa max sisäänjousto kaljun 35:sen kanssa, ja lokarin leikkauksen suunnitelmat: |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
pakko oli käydä fiilistelemässä 1/2 avona. Ei puutu kun pyöreät kromatut lisävalot x5 katolta ja surffilauta
![]() Beachboyssien c-kassu jäi kyydistä, joten ihan aitoa California beach tunnelmaa ei tullut, takana oleva lahtikin saisi ehkä olla hieman vähä savisempi ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Minkäs vuotinen pikku muuli on?
Kaverilla parit 84:set ja niitä on tullut aikojen saatossa roplattua. Tulevana viikonloppuna pitäs 208 jakis toiseen kasata. Josko metelöimisen ois saanu talttuun. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Muuli on nuori vielä, -89. Mulla on jemmassa keulapellit semmoiseen vanhempaan malliin, jos joskus innostuu tekemään vanhennusleikkauksen tohon. Se vanha naama on hieman paremman näköinen mielestäni.
Eilen lähti tankki, perä ja jouset. Vielä jotain pikkuhiluja ja johtosarjat pois takaa, niin saa auton kiikuttaa takapään puhallukseen. Joku vaneriseinä pitää varmaan nakertaa hyttiin väliaikaväliseinäksi ettei etupenkit ja kojelauta ole hiekkaa täynnä. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Nyt löytyi oikea tyylisuunta! Etuvetoinen pikku pikappi!!! Vielä noi turhan isot etupyörät vaihdetaan 14 tuumasiin sirkkelinteriin niin jo alkaa olemaan hyvä ja kaunis kokonaisuus
![]() Tosta väliseinästäkin voi vaan olla ylpeä, takalasia ei vaan parane pistää, kun kostunut kovalevy ei ehkä kestä sen painoa, mutta onhan autossa sivupeilit sitä varten. ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Tänään alottelin uuden tankin hahmottelua, ja tollaseksi tavaratilan lattiaan pultattavaksi se sitten muodostui (kiitokset Micolle ideasta!http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=89390:)
Laitoin oikein molskis-loiskis levyt sisälle tukevoittamaan tankkia. Tossa on uusi slim malli ja vanha farmisäiliö vierekkäin, maanvara tankin alla nousee n.18cm, mutta tilavuus on silti vielä yli 100L joten ei tarvi ihan jokaiselle huoltikselle pysähtyä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Range Rover "pepe de mule" | imported_offroadjouni | O/M/V Muut | 0 | 21.01.2003 08:33 |