![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nuo takakulmien pystytuet on hyvä idea, on meinaa aika taipusat nuo kyljet vakiona.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli naputeltua pellinpaloja takakulmiin, pystytukien viereisiin reikiin pokkasin 1,5mm peltiä että pysyy tuet/ tulevaisuuden kaaret varmasti korissa kiinni. Sisälokarit pitää varmaan silpoa pois kokonaan ja laittaa uutta sisälokripeltiä ihan ulkopeltiin saakka että tulee vahvat kyljet, nyt pintapeltiä ei tue keskeltä mikään, alkup. ulommat sisälokarit ilmeisesti mädäntyneet jo aikoja sitten pois. Sinne jää kyllä ikävä hylly mihin paska ja suola pääsee muhimaan, mutta ei niitä poiskaan viitsisi jättää.
Joo, sen huomasin kanssa pariinkertaan kun avasin luukun epätasaisessa maastossa tai joku pyörä oli katukivetyksellä, oli hieman vänkäämistä että sai luukun takaisin kiinni. Tais olla parhaimmillaan n. 3cm ristipurentaa luukussa ja karmissa! Saatto pitkälti johtua irtiruostuneista pelleistä, mutta nyt luulis pysyvän mallissaan. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kovasti on laiskottanut, mutta hiukan sentään tuli potkittua muulia eteenpäin, enää ei kura lennä takakoppaan:
Seuraavaksi paikkaamaan runkoa, kumityynyjen reiät on hiukan kasvanut vuosiensaatossa, kuten tossa näkyy akselin yläpuolella. Repelin vielä kiinni olevat tyynytkin auki ja tunkattiin koppaa pattinkien verran ylöspäin, eli seuraavaksi etolaan nylontanko ostoksille, jos ei jaksa väkästää rauta mulikoita tyynyjen päälle. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jaahas. Hitaasti, mutta epävarmasti etenee tämäkin rojekti. Ei tullut lähdettyä sitten talvisotaan Muulilla, työ asiat haitanneet liikaa puuhailuja.
Eilen tuli taka-akseli puhalluksesta ja heti lensi spartalainen sisään: Sitten entisöin kumityynyt uuteen uskoon, apuna vesijohtoputkea, vanhaa kumiletkua, paljon erilaisia prikkoja, pultteja ja muttereita, ja tietenkin sorvattiin pakolliset nylonpulikat... Kun kori oli taas rungossa kiinni, niin perä alle ja testailemaan joustoja, iskarin kiinnityksiä/liikeratoja ja muuta jännää pelkän norran kanssa. Alustavasti näyttäisi tulevan n. 30-40 cm liike akseliin, jos kardaani ei ala rajoittamaan liikaa.Tossa max sisäänjousto kaljun 35:sen kanssa, ja lokarin leikkauksen suunnitelmat: |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Muuli pääsi etuvetoisena haukkaamaan happea välillä. Perä tulee varmaan toistaiseksi asettumaan suurinpiirtein tuolle tasolle, ainakin siihen saakka että uudet etujouset saapuu ja joku laittaa ne paikalleen. Noi 3kolmoset alkaa näyttämään jo vähän pieniltä, tavoitekoko olisi 35-36 kummit myöhemmin. Hiukan pitää varmaan jättää pyrstö kuitenkin pystyyn kun toi takaylitys on aika pitkä, Koukku lentää pois jossain vaiheessa, mutta nyt siitä on kätevä tunkkailla ja nostella runkoa.
Seuraavaksi alkaa kova pohdinta tuleeko kumi, vai isommat alkuperäisen oloiset pelti levitykset lokareihin. Eihän peltisissä mitään järkeä ole, kun läjään ne kuitenkin tulee kolhittua, mutta ei kai tässä muutenkaan mitään järkeä ole ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Range Rover "pepe de mule" | imported_offroadjouni | O/M/V Muut | 0 | 21.01.2003 08:33 |