![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joo ihan järkeen käyvää. On tuossa F250:sessä kantavuutta erityyliin kuin Bronco ja F150 sarjassa.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Täällähän ei tietenkään ole ehditty mitään järkevää tehdä. Nappasin iltapuhteiksi katon pois, kun kesä on tulossa. Tuli ihan töpön näköinen:
Näyttää ihan susukilta ![]() Taas toi keula näyttää roikahtaneelta, koskahan se lopettaa laskemisen. Mutu tuntumalla se vajoaa 15-20mm joka krossikisassa? No korotuspalaa lisää samalla kun tukivarret vaihtuu. Huomenna pitäis vaihtaa varavetari talvisodassa haavoittuneen tilalle että pääsee La katkomaan puukeppejä Ukin testipäiville. Painepesurin uudet venttiilit odottelee asennusta, pitäis varmaan nekin asentaa että sais muutaman kilon kuraa auton kyydistä pois. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tuli sitten vaihdettua uudet ristikot ja vetarit hantinpuolelle ihan yhtä ajokertaa varten
![]() ![]() Luulin että vetarin rihlat oli menneet ja löivät poskirattaassa yli. Joten taas tipahti akseli: Syy paukkeeseen löytyikin pikkurattaiden pudonneista hampaista (onhan ne pikkurattaat välillä siellä pyörimäänkin joutuneet ![]() Pinionin juureenkin lentänyt ilmeisesti hampaita, tai sitten sieltä(kin) löytyy vielä joku kiva ylläri: Seuraavaksi akseliston vahvistusta ajatellen vertailevaa tutkimusta, varret ovat muodoiltaan niin lähellä toisiaan, mutta kuitenkin niin kaukana... Lisää vertailevaa tutkielmaa, on ne isomman auton osat isompia!: Nyt kun murikka on irti, niin tekis mieli laittaa sinne lukko samalla. Rahatilanne puoltaisi Lock-Right:in tyyppistä hammaslukkoa, mutta kuinka puskeva autosta tulee isommissa nopeuksissa krossia ja tiukkoja mutkia ajatellen? Se lukkohan on 100% kun mennään kaasu pohjassa. Vai rupeeko auto kääntymään jopa paremmin?? Vai täytyykö se olla torsen vai ihan kytkettävä lukko tossa käytössä? |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ääni kytkettävälle vaik onki kallis
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ääni kytkettävälle kans.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Torseenilla ainakin puskee niin pirusti, oli huono valinta crossiin vaikka muuten onkin hyvin toimiva aparaatti
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Range Rover "pepe de mule" | imported_offroadjouni | O/M/V Muut | 0 | 21.01.2003 08:33 |