![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ookoo, kiitos! Enkö saa vaan tarpeeks painetta polkusimilla vai mikähän siinä on, tosin vasta edessä jarrut ja etu ja takapiiri kumpiki kytketty eteen.
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
|
#2
|
||||
|
||||
|
taitaa se jarruteho puolittua jos noin kytkee? laita takapiirin letku kiertään säiliöön takas ja kokeile sitten?
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Sama paine vallitsee koko pääsylinterin sisällä. Hatusta vedettynä vulvan takajarrusylinterin männän halkaisija on jotain 40mm luokkaa, suzukissakin etujarrusylinteri on saman tietolähteen perusteella likemmäs 60mm. Suhdeluvut kuulostaisi olegvan pielessä, lissää painetta tai pinta-alaa. Välitykset jos on kohdallaan niin ei ainakaan helpota paikallaan pysymistä jarrua vasten.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Hep juu, eli nyt pitää selvittää jeepin mäntien halkasijat, ja verrata niitä vulvaan..
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
|
#5
|
||||
|
||||
|
mut eikös siellä liikahda öljyä tupla määrä samalla polkimen kiikkeellä kun piirit yhdistää? jotenka aattelisin tehon puolittuvan. jotain ongelmaa velipojallakin oli suzukis ku siinä on kans jarruputkia soviteltu miten sattuu
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
vittu tulipas epäselvä teksti
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Jos se pääsylinteri on edelleenkin sellainen kun kuvittelen sen olevan niin poljin painaa ensimmäistä mäntää jonka tuottama paine painaa toista mäntää(on siellä jousia välissä mutta niiden voimilla ei käytännön merkitystä).
Ja koska koko järjestelmän tuottama paine määräytyy männän pinta-alan ja voiman perusteella niin ei sinne sitä painetta tule sen enempää suhteessa poljinvoimaan oli toinen piiri tyhjänä eli täynnä.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan proto | bj4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 13.01.2012 10:11 |
| suunnistus cup???! | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 6 | 19.01.2011 23:59 |
| suunnistus | välivainio | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.01.2010 17:26 |
| Hmm... suunnistus-proto? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 44 | 21.08.2006 22:17 |
| BFG proto | ZeiZei | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 11.12.2005 18:40 |