![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
joo tarkotus olis tuo imusatsi tehdä katkaistavaksi jollain laipalla jos sen vetää koneen yli. Kumiset imuputket vaatis jonku jäykisteen ettei vedä lyttyyn alipaineella. Kaverilla on samaan tyyliin rakenneltu imusatsi eri laitteessa ja on villin näköinen kun kumiputket vetää lontolle ja palautuu (on tosin rautaputket sisällä, mutta hiukan löysää) kaasun mukaan. Täytyy varmaan sitten etsiä toinen simpukka ja arkistoida omegan ohjaus muiden romujen sekaan. Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
taas vierähti viikonloppu ja jotain saatiin jopa aikaseks. Volvosta tuli noita jarruja ilmailtua vähän paremmin, tuntuu olevan harvinaisen ikävät ilmailla. Alipainepumpulla kun imi nippojen kautta niin aina vaan tuli ilmakuplia, nyt ehkä alkaa oleen vähän paremmin tuntoa.
Sähköjä sain kans hieman perattua. Maadotusvikaa suurimmalta osin sekä hapettuneita liittimiä. Nelivedon katkasija ja sen johdot on piilossa. Katkasijaa ei ole ja johdotkin on josain, toi kytkentäkaavio nyt hiukan avittaa vielä kun olis noi johdinnumerot... Kummakkos tuos on nuo nelivedon jarrupaineen tunnistimet, ohjaamon vai syylärin tunnelin anturit?? Valot ja vilkut löytyi sentään, eli periaattees vois lähtee koittaan maantielle koekilpien kera ![]() Pakko oli käydä hieman lähimettikös koittamas että hakee jouset ja kiinnitykset paikkansa. Ensimmäistä kertaa tuli ajettua Volvolla sulanmaan aikaan, ihan näppärän kokonen mettässä pyörimiseen, outoa vaan ajella kun ei ole keulaa ja etupyörä kulkee persiin alla ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Löytyykö C202:sta jottain noin nykyaikasen kuulosta...kyllä mun valpin neliveto menee päällä ku repii lyhyemmän vaihdekepin oikeaan kohtaan. Jottain eroja siis tekniikan puolella C202 vs L3314. Päällisin puolin kumpanenki yhtä rumia ! ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mun C202:ssa meni neliveto nopealla puolella katkaisijasta kojetaulussa. Se ohjaa alipainekelloa, alipaine pitää nelivedon pois päältä. Pikkupuolen ku laittaa kepistä, niin neliveto menee samalla päälle. jarrupolkimen yhteydessä painetunnistin, tarpeeks kovaa ku polkaisee niin menee neliveto päälle. Jos autossa on vapaanavat kannatta piuhat kytkee sitten ettei tee tätä.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
C202:ssa on sellainen "turvaominaisuus", et ku ajaa nopeella puolella takavedolla ja polkaisee tarpeeksi kovaa jarrua, niin se heittää nelivedon päälle vakauttaakseen menoa. Mun muistaakseni paineanturi/it oli jossain jarrupolkimen yläpuolella jarrulinjoissa. Taka-akselin ja kopan välissä oli muistaakseni "kuormantunnistimet", siis ihan ketju joka jousituksen painuessa kiristy/löysty ja se veti venttiliä joka sääti jarrupainetta taakse.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
C303:ssa on sama systeemi?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään volvo c202 | SAMROCK | O/M/V Ajoneuvot | 19 | 10.09.2012 13:16 |
Annetaan volvo c202 | jeepisti | O/M/V Muut | 0 | 22.08.2009 19:10 |
volvo c202 | tjl | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.10.2007 17:48 |
Volvo C202 ? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.03.2006 17:19 | |
M:VOLVO C202 | O/M/V Muut | 0 | 11.10.2005 19:42 |