Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.03.2014, 22:57
JubaJulle JubaJulle ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.02.14
Sijainti: Vantaa, Suomi
Viestit: 51
Perusasetus

Jesh.
Huikeeta nähdä että jollakulla muullakin on samanlainen projekti, lähestulkoon samassa kunnossa. Oma vaan seisoo vielä akselipukeilla . Jos sitä joskus kehtiais itsekkin ottaa kuvan.

http://www.c202.org -> saa ladattua alkuperäisen varaosakuvaston.

Volvoa voi onneksi pellittä suoralla levyllä. Siinä on kyllä hyvä aihio.
Täällä on pidetään peukkua pystyssä projektille.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.03.2014, 08:17
kany:n Avatar
kany kany ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.07.04
Sijainti: Ii, Finland.
Viestit: 454
Perusasetus

PikkuValpin tehostajajumppaa, osa 1


Jotain kuvatusta tehostajan asennuksesta vanhaan pikkuValppiin (L3314). En jaksa muistaa C202 runkorakennetta, liekkö sovellettavissa mitenkään. Simpukka ja pumppu Volvo164, mutta tuo ZF simpukka on sama ooppelissa. Rattiakselin nivel kasattu Volvon ja jonku Bemarin nivelien osista. Tuosta ristikosta on juttua täällä offipalstalla: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=71025

Eka kuva on alkuperäsestä rakenteesta tehostamaton simpukka poistettuna. Pitman armia ei kannata hajottaa sillä se käy tuohon tehostettuun simpukkaan suoraan. Kuvittelin ensin että runkoa ei tarvis katkoa, mutta ei se oikein asettunu muuten. Noitten kuvien jälkeen on tullu vielä lisätukea estämään nurjahdusta ylöspäin.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	05092009534.jpg‎
Views:	540
Size:	131,4 Kt
ID:	47178   Click image for larger version

Name:	06092009537.jpg‎
Views:	554
Size:	191,9 Kt
ID:	47179   Click image for larger version

Name:	05092009535.jpg‎
Views:	554
Size:	165,1 Kt
ID:	47177   Click image for larger version

Name:	02122006099.jpg‎
Views:	556
Size:	110,6 Kt
ID:	47176   Click image for larger version

Name:	12092009560.jpg‎
Views:	496
Size:	91,2 Kt
ID:	47181  


Viimeksi muokannut kany : 12.03.2014 08:25 Perustelu: Linkki lisätty
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.03.2014, 08:36
kany:n Avatar
kany kany ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.07.04
Sijainti: Ii, Finland.
Viestit: 454
Perusasetus

Tehostinjumppaa, osa II


Pumppu asemoitui rungon ja moottorin väliin, tilaa ei ollut yhtään liikaa. Hihnapyörään hitsasin jonkun toisen volvon muokatun hihnapyörän, tuli riittävän hyvä ihan silmämääräsellä kohdistuksella. Pumpun kiinnikkeet omaa käsialaa, kiristysmekanismista ei ole kuvaa mutta se tehtiin vain pultista ja kiristysmutterista.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	05092009532.jpg‎
Views:	547
Size:	146,0 Kt
ID:	47182   Click image for larger version

Name:	05092009536.jpg‎
Views:	580
Size:	121,2 Kt
ID:	47184   Click image for larger version

Name:	06092009538.jpg‎
Views:	530
Size:	130,5 Kt
ID:	47183   Click image for larger version

Name:	07092009554.jpg‎
Views:	522
Size:	131,2 Kt
ID:	47185  
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.03.2014, 10:13
jakaraik:n Avatar
jakaraik jakaraik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.12
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 112
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kany Näytä viesti
Jotain kuvatusta tehostajan asennuksesta vanhaan pikkuValppiin (L3314). En jaksa muistaa C202 runkorakennetta, liekkö sovellettavissa mitenkään. Simpukka ja pumppu Volvo164, mutta tuo ZF simpukka on sama ooppelissa. Rattiakselin nivel kasattu Volvon ja jonku Bemarin nivelien osista. Tuosta ristikosta on juttua täällä offipalstalla: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=71025

Eka kuva on alkuperäsestä rakenteesta tehostamaton simpukka poistettuna. Pitman armia ei kannata hajottaa sillä se käy tuohon tehostettuun simpukkaan suoraan. Kuvittelin ensin että runkoa ei tarvis katkoa, mutta ei se oikein asettunu muuten. Noitten kuvien jälkeen on tullu vielä lisätukea estämään nurjahdusta ylöspäin.
Samalta tuo runkorakenne näyttää tuossa c202:ssa. Tuota rungon pätkimistä itsekin arvuuttelin, mutta kyllä se näköjään täytyy tehdä. Noista kuvista on kyllä mukavasti apuja. Sillä toi omegan simpukka valikoitui kun ei 164 simpukkaa taida ihan joka nurkalla tulla vastaan, huhupuheet vahvistu todeksi jos toi omegan simpukka on tosiaan sama. Toi ristinivel homma olikin jääny hieman auki, mutta nyt tietää kuinka toimia. Täytyy muuten koittaa sopiiko toi B200 tuplahihnapyörä kampuran päähän suoraan.

Viimeksi muokannut jakaraik : 12.03.2014 10:30
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään volvo c202 SAMROCK O/M/V Ajoneuvot 19 10.09.2012 13:16
Annetaan volvo c202 jeepisti O/M/V Muut 0 22.08.2009 19:10
volvo c202 tjl Tekniikka & Jutustelu 3 07.10.2007 17:48
Volvo C202 ? Tekniikka & Jutustelu 2 20.03.2006 17:19
M:VOLVO C202 O/M/V Muut 0 11.10.2005 19:42


Sivu luotu: 04:48 (GMT +2).