![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Onko tuossa kuivat vai märät putket?
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#2
|
||||
|
||||
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Olisko jäänyt ahtaaksi syystä tai toisesta sovitus, lohko kylmänä männänlaki leikannut männänlaen laajennuttua lämmitessä...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Liekkihehku kusee läpi...? Tai sit paluu ei vedä.
Ei oikein muuta tule mieleen. Pumpus taitaa olla omat öljyt.
__________________
RUMARACING Esla T4 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tuo thermostartti vika selittäis nopean oljymäärän lisääntymisen. Lisäks jos vuotaa ihan kusemalla huuhtelee sylinterit aikalailla tehokkaasti,eli voitelu on puutteellista.
Just korjatulla moottorillahan voitelun pitäis olla parhaimmillaan,ku mitkään pinnat ei oo vielä sovittunu toisiinsa. Pitäs näkyä normaalista poikkeavana savutuksena ku kone oli käynnissä heti rempan jälkeen. Ei oo ollu ihan ongelmaton juttu tuo foortin lohkojen putkittaminen. Lähinnä se minkälaisen välyksen koneistaja on lohkon ja putken väliin jättäny. Jos välystä on liikaa putket lähtee elämään ja lämmön siirtyminen putkesta lohkoon ontuu. Tän ei pitäis kyl ilmetä näin äkkiä,vaan ennemminkin myöhempien aikojen ongelma.
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mikä muuten oli koneremontin syy alunperin?
__________________
RUMARACING Esla T4 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Syöttöpumpun öljyt näyttää vielä öljyltä, mutta saattaa olla aavistuksen polttoainetta seassa.Siirtopumpussa on kalvo ehjä. Ruiskutusumppu lähtee huomenna dieselhuoltoon tutkittavaksi. Hehku vaikuttaa ehjältä. Suuttimien paluulinja avoin.
Ongelma ilmeni ensin lievänä huohotuksena sellaisena päivä kun moottorilämmitin oli ollut päällä kuusi tuntia ennen starttia ja pakkasta oli noin 15 astetta. Käynnistyi normaalia huonommin ja puhalsi heti huohottimesta. Alkuperäisen moottorin vika oli just tuo huohotus, kun kone oli niin väljä. Koneistamolla kysyttiin kun vein lohkoa, että eikö traktorissa ole ollut lainkaan ilmansuodatinta ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Traktorin perälevy | halts| | O/M/V Muut | 5 | 24.11.2011 19:22 |
Ostetaan traktorin ketjut | sohc | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 14.09.2011 19:58 |
Myyty Traktorin takakuuppa | Limite | O/M/V Muut | 6 | 13.05.2011 22:15 |
Myyty Traktorin levikepyörät. | 454SS | O/M/V Muut | 3 | 14.02.2011 08:58 |
Myyty Traktorin perälevy. | 454SS | O/M/V Muut | 3 | 13.09.2010 11:10 |