![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#24
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä sen hj-60/61 taka-akselinkin saa käännettyä siten, että murikka on samalla laitaa edessä, muistaakseni vaatii hiomaan lautaspyörälle tilaa, ja kääntämään kiinteän tuhkaluukun 180 astetta. vanhempi puolikevennetty pyörähtää pelkällä uudelleen kasauksella.
Mutta tuo lukoton, kitkalukko vai kytkettävä? jos tulee kääntöjarrut, niin kitkalukollinen on huonoin vaihtoehto, rasittaa huomattavasti voimansiirtoa kääntöjarruilla. ja tuohon hydraulivetoonhan saa huomattavan helposti "automaattisulakkeen", siis rajoitetaan moottorille menevää painetta. ja toimii huomattavan nopeasti/tarkasti verrattuna esim. pakkakytkimiin. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ-61 murros akselin kestävyys. | maket3 | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 23.02.2012 22:00 |
Taka-akselin kolmilinkki | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.04.2010 16:12 |
Taka-akselin tuenta? | sds500 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.01.2006 22:03 |
Taka akselin korjausta! | Zamppa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.09.2005 18:17 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |