![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Onkos siitä haittaa jos se murkula ei oo keskellä? Noita Hj 60:sen lukottomia akseleita on maa väärällään,huonona puolena pitkähkö välitys eli 3.7 mutta koi noita patrollinkin akseleita löytyy edukkaasti.
Ja jos ja kun tuo näyttää tulevan johonkin kuormakoneeseen niin tuo täyskevennetty lienee se viisain valinta. 33 tuumanen rengas on 82 senttiä korkee 35 tuumanen 87 senttiä jne. Eli kokomerkinnät menee notta korkeus,leveys,ja vanne. Ja mitä sitten pakerratkin niin kuvia kehiin...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Eli sitten joku 35 olisi hyvä,saisi murikan alle tilaa.Kuvia ei ole kun aivo-kädissä vasta,ei ole kyllä osiakaan kun moottori ja penkki ja kuormain minkä voisi käyttää.Keskellä olo helpottaisi kardaanin ja jakovaihteston asennusta kun täytyy toinen perä kääntää katolleen (tekniikka eteen ja linkkupeli)
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jäi vielä vähän auki tieto,mikä on täyskevennetty ?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Se täys kevennettybeli fullfloater,ff ja mitä muita nimiä nyt onkaan on saman tyyppinen kuin normi kuorkin taka-akseli eli vetoakseli ei kanna kuormaa.
Kardaanihan osaa kyllä tehdä mutkaa joka suuntaan ja hetkinen... onnistuukohan esim Toyotan murikan pulttaamaan toiselta puolen ja alassuin?? Toinen vaihtoehtohan olisi pistää siihen normi etuakseli niin voisi tarvittaessa hyödyntää ne kääntyvät pyörätkin. Vaan kuulostaa mielenkiintoiselta...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Siinäpä vasta pähkinä purtavaksi...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Paljonko se on sivussa hj60 akselissa,mistä ja mihin hintaan niitä olisi? Tuo katolleen käännön syy lieneekö sarkastinen kysymys ? Samaan suuntaan on tarkoitus saada kulkemaan akselit,jäykkä jakoloota väliin.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Pajeroissakin murikka keskellä, kesto varmaan samaa luokkaa hjn ja patukan akseleitten kanssa, välitykset vaan tiuhemmat, oliko 4.3 ja 4.8. Näitäkin saa melkein pois haku hintaan välillä.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Voi olla liikkeellelähtö vaikeaa, jos toinen akseli on ylösalaisin, vai laitatko mersun jakolaatikon?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ-61 murros akselin kestävyys. | maket3 | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 23.02.2012 22:00 |
Taka-akselin kolmilinkki | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.04.2010 16:12 |
Taka-akselin tuenta? | sds500 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.01.2006 22:03 |
Taka akselin korjausta! | Zamppa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.09.2005 18:17 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |