![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Niii onkii kiitos pajares ideasta. Mites muuten se katsastus juttu et tykkääks konttorin poijjaat noista revolvereista?
__________________
M.O.C Temmitiimi JR toyota lj (jamaica edition) VRCF.FI "Life's too short to drive boring cars" |
#2
|
||||
|
||||
![]()
sitä en tiiä miten vaikuttaa turbon leimaamiseen, mutta vähäpäästöisyys vaatimus tuli maastohenkilö autoihin vasta 1993, eli 92 ei tarvii kattia
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#3
|
|||
|
|||
![]()
aenakii henkilöaato puolella alle -90 bemuihinkin pittää laittoo katti jos meenoo turbottoo. vaekka ee olis ollu vähäpiästönen pittää turbottaessa olla katti.
tae aenakii sen näkönen. mut silti ee tarvii lähtee katti aaton pako arvot... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
kattia kanssa
![]() Enemmän mua ainakin kiinnostaa mitä tollaseen 1,3 voi puhaltaa painetta.Niin että se ois vielä suht varma?Miten oma kytkin kestää? Paineistettu kaasari vai kaasari jo ennen turboa? Kerrohan vähän omia ajatuksia/kokemuksia,kerta tollainen vaihtoehto pyörii mielessä... |
#5
|
||||
|
||||
![]()
ei oo kokemusta moisesta asiasta mutta mitä nyt alustavaa tutkimusta tehny ni ei pitäs olla mikään ongelma, mutta turbo tullee jos tullee vasta sitten kun kori ja alusta on saatu toimivaksi...
__________________
M.O.C Temmitiimi JR toyota lj (jamaica edition) VRCF.FI "Life's too short to drive boring cars" |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ite meinasin tohon omaan ykspiste ruiskuun laittaa ahtimen mutta se projekti on nyt toistaseks kuopattu.
Ajatus oli tää että Ahdin kiinni, ja hiukan isommat pensas paineet. Kun alkaa tuleen ylipainetta niin Mapille se "ohivirtausventtiili" ettei mee moottorinohjaus sekasi. Sit pari lisäsuutinta kiinni ahtoputkeen ja niiden ohjauksen olisin toteuttanut tolla proboost purkilla. (8 eri map arvon perusteella voi ohjata 4 suutinta portaattomasti yms..) Laajakaista lambaadan olisin laittanut putkeen mittaan millasta palamista tapahtuu.. Tää projekti tosin jäi vaan mietintä asteelle, lähinnä ton kestävyyden takia kun siitä ei ollut mitään takeita.
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
turbotus on viel taka alalla kuhan sais ensi korin sun muut sellaseen "ruosteettomaan" kuntoon
![]() ![]()
__________________
M.O.C Temmitiimi JR toyota lj (jamaica edition) VRCF.FI "Life's too short to drive boring cars" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Suzuki Samurai | ailu-petteri | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 17.07.2011 21:39 |
Myydään Suzuki Samurai | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 15.09.2008 16:12 |
M: Suzuki Samurai | geswas | O/M/V Ajoneuvot | 14 | 05.06.2008 00:44 |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
M: Suzuki Samurai | O/M/V Muut | 0 | 31.05.2004 19:13 |