Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.02.2014, 09:18
susuki:n Avatar
susuki susuki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.06.10
Sijainti: ristiina
Viestit: 335
Perusasetus

Niii onkii kiitos pajares ideasta. Mites muuten se katsastus juttu et tykkääks konttorin poijjaat noista revolvereista?

__________________
M.O.C
Temmitiimi JR
toyota lj (jamaica edition)
VRCF.FI
"Life's too short to drive boring cars"
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.02.2014, 09:40
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

sitä en tiiä miten vaikuttaa turbon leimaamiseen, mutta vähäpäästöisyys vaatimus tuli maastohenkilö autoihin vasta 1993, eli 92 ei tarvii kattia
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.02.2014, 20:35
make.suzuki make.suzuki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.08.13
Sijainti: nilsiä
Viestit: 217
Perusasetus

aenakii henkilöaato puolella alle -90 bemuihinkin pittää laittoo katti jos meenoo turbottoo. vaekka ee olis ollu vähäpiästönen pittää turbottaessa olla katti.
tae aenakii sen näkönen. mut silti ee tarvii lähtee katti aaton pako arvot...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.02.2014, 20:57
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

kattia kanssa
Enemmän mua ainakin kiinnostaa mitä tollaseen 1,3 voi puhaltaa painetta.Niin että se ois vielä suht varma?Miten oma kytkin kestää?
Paineistettu kaasari vai kaasari jo ennen turboa?
Kerrohan vähän omia ajatuksia/kokemuksia,kerta tollainen vaihtoehto pyörii mielessä...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.02.2014, 21:32
susuki:n Avatar
susuki susuki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.06.10
Sijainti: ristiina
Viestit: 335
Perusasetus

ei oo kokemusta moisesta asiasta mutta mitä nyt alustavaa tutkimusta tehny ni ei pitäs olla mikään ongelma, mutta turbo tullee jos tullee vasta sitten kun kori ja alusta on saatu toimivaksi...
__________________
M.O.C
Temmitiimi JR
toyota lj (jamaica edition)
VRCF.FI
"Life's too short to drive boring cars"
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.02.2014, 22:43
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Ite meinasin tohon omaan ykspiste ruiskuun laittaa ahtimen mutta se projekti on nyt toistaseks kuopattu.

Ajatus oli tää että Ahdin kiinni, ja hiukan isommat pensas paineet. Kun alkaa tuleen ylipainetta niin Mapille se "ohivirtausventtiili" ettei mee moottorinohjaus sekasi. Sit pari lisäsuutinta kiinni ahtoputkeen ja niiden ohjauksen olisin toteuttanut tolla proboost purkilla. (8 eri map arvon perusteella voi ohjata 4 suutinta portaattomasti yms..)
Laajakaista lambaadan olisin laittanut putkeen mittaan millasta palamista tapahtuu..
Tää projekti tosin jäi vaan mietintä asteelle, lähinnä ton kestävyyden takia kun siitä ei ollut mitään takeita.
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.02.2014, 09:50
susuki:n Avatar
susuki susuki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.06.10
Sijainti: ristiina
Viestit: 335
Perusasetus

turbotus on viel taka alalla kuhan sais ensi korin sun muut sellaseen "ruosteettomaan" kuntoon takavalot vaihoin ja laitoin eteen pohjaanlyöntikumit ettei renkaat revi itteään rikki kaarissa sunnuntaina kävin heittämässä ensimmäisen lenkin metässä ja ei ollut mitään ongelmaa =takakylki rutussa kun nojasi pikkasen kiveen ensiviiko onkin sitten hiihtolomaviikko niin aattelin aloittaa keulan suunnittelemisen jos piäsee talliin...
__________________
M.O.C
Temmitiimi JR
toyota lj (jamaica edition)
VRCF.FI
"Life's too short to drive boring cars"
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Suzuki Samurai ailu-petteri O/M/V Ajoneuvot 8 17.07.2011 21:39
Myydään Suzuki Samurai Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 15.09.2008 16:12
M: Suzuki Samurai geswas O/M/V Ajoneuvot 14 05.06.2008 00:44
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
M: Suzuki Samurai O/M/V Muut 0 31.05.2004 19:13


Sivu luotu: 07:57 (GMT +2).