Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.02.2014, 16:55
susuki:n Avatar
susuki susuki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.06.10
Sijainti: ristiina
Viestit: 335
Perusasetus

ei pitäs tarvita katalysaattoria kun on alle 95 vuosimallin auto, no tietysti teholappu on käytävä hakemassa.

ja niitten jousien puoleen niihin on jotain lateja lisätty jo mutta on aikas lässähtäneet et pitää kattella jaksaako niitä rueta takomaan, ostaako korottavan sarjan vai muuttaako kierteille sekin riippuu ihan siitä minkälaisella pudjetilla lähtee liikkeelle ja yks olis sekin että antais olla matalana tekis vaan pyörille tilaa rajottas sisään joustot ettei renkaat raavi kaariin kiinni ja väsäis revolveri riiput et sais ulosjoustot maximoitua. onko kellään kokemusta miten kannattaisi revolverit tehdä?

__________________
M.O.C
Temmitiimi JR
toyota lj (jamaica edition)
VRCF.FI
"Life's too short to drive boring cars"
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.02.2014, 17:06
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 622
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja susuki Näytä viesti
ei pitäs tarvita katalysaattoria kun on alle 95 vuosimallin auto, no tietysti teholappu on käytävä hakemassa.
http://www.proturbo.fi/asennukset/asennukset.htm

Toi on aika vanha sivu, mutta onko tuosta jokin muuttunu? Ymmärsin, että -92 tai tuoreempaan suzukiin on mahdotonta saada turboa, joka vähän harmittaan ku itellä on just 92 vuodelta.
Vanhempiin riittää taas teholappu ja päästöt pitää olla kurissa, johon katalysaattorikin auttaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.02.2014, 17:34
susuki:n Avatar
susuki susuki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.06.10
Sijainti: ristiina
Viestit: 335
Perusasetus

voip olla nuinkii...
tuo on sen 90 ni ei tarttee ku teholapun ehkä
__________________
M.O.C
Temmitiimi JR
toyota lj (jamaica edition)
VRCF.FI
"Life's too short to drive boring cars"
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.02.2014, 17:42
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Soaa se+taakse tractiooni ja joku räikee väri niskaan ja keulaan joku omaperäisempi puskin ja vähän fiksummat levikkeet


Ei olisi ainakaan kallis/iso muutos,jollei omalle työlle laske hintaa..

Tossa on ainakin yhen sortin revolverit,Kannattaa kattoa ettei kardaani pääse karkaamaan liulta.. http://www.billjohn.com/articles/sus...volverconv.htm
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.02.2014, 18:53
dynamics1 dynamics1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.13
Sijainti: suolahti
Viestit: 395
Perusasetus

tossa olis pöydällä ylimääränen paine ilmalukko eteen
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.02.2014, 20:27
susuki:n Avatar
susuki susuki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.06.10
Sijainti: ristiina
Viestit: 335
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dynamics1 Näytä viesti
tossa olis pöydällä ylimääränen paine ilmalukko eteen
no eihän siinä jos se ilimane o ni pistä tullee vua

soa olis juu yks vaihtoehto mutta siinä tullee taas omat ongelmasa...
pittää tosa viikonloppuna rueta suunnittellee/mittailee minkälaiset niistä revolvereista tekis
__________________
M.O.C
Temmitiimi JR
toyota lj (jamaica edition)
VRCF.FI
"Life's too short to drive boring cars"
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.02.2014, 21:42
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Olis aika kähvelä kun laittais joka nurkkaan tollasseet revolverit ja jonkun näköinen lukitus niihin maantie käyttöä ajatellen,Että toimisi tavallisen riipukkeen tavoin tienpäällä?

Rakentaa sen niin että leimalle on helppo vaihtaa tavalliset..
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.02.2014, 09:18
susuki:n Avatar
susuki susuki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.06.10
Sijainti: ristiina
Viestit: 335
Perusasetus

Niii onkii kiitos pajares ideasta. Mites muuten se katsastus juttu et tykkääks konttorin poijjaat noista revolvereista?
__________________
M.O.C
Temmitiimi JR
toyota lj (jamaica edition)
VRCF.FI
"Life's too short to drive boring cars"
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 12.02.2014, 20:09
make.suzuki make.suzuki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.08.13
Sijainti: nilsiä
Viestit: 217
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GaryRock Näytä viesti
http://www.proturbo.fi/asennukset/asennukset.htm

Toi on aika vanha sivu, mutta onko tuosta jokin muuttunu? Ymmärsin, että -92 tai tuoreempaan suzukiin on mahdotonta saada turboa, joka vähän harmittaan ku itellä on just 92 vuodelta.
Vanhempiin riittää taas teholappu ja päästöt pitää olla kurissa, johon katalysaattorikin auttaa.
eikö se ollu niin että alun perin suomeen katsastettuun katti aatoonnii saapi sen turbun laettoo,
mut tarvii piästöestä erillisen todistuksen VTT-ltä. vähä vuan taetaaa olla kallis... joskus taes olla yli tonnin. mut ee oo mahotonta laettoo.
ylleesä vm.91 etteenpäen on ollu katti. mut on joetaki maahan muuton yhteydessä tuotuja aatoja vm.-94 katastettu iliman kattia.

Viimeksi muokannut make.suzuki : 12.02.2014 20:12
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Suzuki Samurai ailu-petteri O/M/V Ajoneuvot 8 17.07.2011 21:39
Myydään Suzuki Samurai Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 15.09.2008 16:12
M: Suzuki Samurai geswas O/M/V Ajoneuvot 14 05.06.2008 00:44
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
M: Suzuki Samurai O/M/V Muut 0 31.05.2004 19:13


Sivu luotu: 06:44 (GMT +2).