![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() tossa olis pöydällä ylimääränen paine ilmalukko eteen ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
no eihän siinä jos se ilimane o ni pistä tullee vua
![]() soa olis juu yks vaihtoehto mutta siinä tullee taas omat ongelmasa... pittää tosa viikonloppuna rueta suunnittellee/mittailee minkälaiset niistä revolvereista tekis ![]()
__________________
M.O.C Temmitiimi JR toyota lj (jamaica edition) VRCF.FI "Life's too short to drive boring cars" |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Olis aika kähvelä kun laittais joka nurkkaan tollasseet revolverit ja jonkun näköinen lukitus niihin maantie käyttöä ajatellen,Että toimisi tavallisen riipukkeen tavoin tienpäällä?
Rakentaa sen niin että leimalle on helppo vaihtaa tavalliset.. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Niii onkii kiitos pajares ideasta. Mites muuten se katsastus juttu et tykkääks konttorin poijjaat noista revolvereista?
__________________
M.O.C Temmitiimi JR toyota lj (jamaica edition) VRCF.FI "Life's too short to drive boring cars" |
#5
|
||||
|
||||
![]()
sitä en tiiä miten vaikuttaa turbon leimaamiseen, mutta vähäpäästöisyys vaatimus tuli maastohenkilö autoihin vasta 1993, eli 92 ei tarvii kattia
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#6
|
|||
|
|||
![]()
aenakii henkilöaato puolella alle -90 bemuihinkin pittää laittoo katti jos meenoo turbottoo. vaekka ee olis ollu vähäpiästönen pittää turbottaessa olla katti.
tae aenakii sen näkönen. mut silti ee tarvii lähtee katti aaton pako arvot... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
kattia kanssa
![]() Enemmän mua ainakin kiinnostaa mitä tollaseen 1,3 voi puhaltaa painetta.Niin että se ois vielä suht varma?Miten oma kytkin kestää? Paineistettu kaasari vai kaasari jo ennen turboa? Kerrohan vähän omia ajatuksia/kokemuksia,kerta tollainen vaihtoehto pyörii mielessä... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Suzuki Samurai | ailu-petteri | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 17.07.2011 21:39 |
Myydään Suzuki Samurai | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 15.09.2008 16:12 |
M: Suzuki Samurai | geswas | O/M/V Ajoneuvot | 14 | 05.06.2008 00:44 |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
M: Suzuki Samurai | O/M/V Muut | 0 | 31.05.2004 19:13 |