![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Joo oikeat osat löysit. Syöttöruuvi on kuvassa näkyvä: 22776-54110 Tässä on sit vakiona päälle hitsattu rajoitin jonka voi ottaa pois, jos huvittaa savua ottaa lisää. Sit lisäksi joutui muistaakseni ottamaan sen vaimenninventtiilin pois, joka n: 22180-58200 Tollahan säädetään tyhjäkäynnillä tapahtuva mahdollinen humppaus pois päällä olevan kuvun alla ruuvi. Molemmat lähtee ihan lenkillä pois kannesta ilman irroitusta. Sit se banjoliitoksella oleva pa-putki kans kannattaa ottaa suosiolla irti myös.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Banjoliitoksi kun otti auki rupes polttoainetta tulemaan ihan urakalla, eikä meinannut loppua millään. Lopulta tankin korkki auki niin melkoinen paine pääsi sieltä karkuun, eli ilmeisesti pa-tankin huohotin ihan jumissa. Mistä tuon pitäis huohottaa? Korkista vai jostain muualta? |
#3
|
||||
|
||||
![]() Onkos joku noista kolmesta huohotus tankkiin vai sijaitseeko se jossain muualla? Vasemman puoleinen ja keskimmäinen lähtee moottorille päin ja oikeanpuolimmainen johkin taakse, mutta ei ole päässyt seuraamaan mihin se menee, eikä noista kuvista saa selkoo mihin sen pitäis mennä. Mut tuo oikeanpuolimmainen mun arvauksella vois olla se huohotus.. Uskaltaakos tonne lykätä paineilmaa liitoksesta vai onko siellä jotain siivilöitä? |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Siinä on putkilähdöt, mutta se suodatin on auton alla, siinä takaakselin kohdilla.
Aivan tavallinen parineuron paperisuodatin, vaihda se, ei mitään paineilma konsteja. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joo se korvausilmanoton luukku ei näy kuvassa. Se on pyöreän kannen alla tuosta tarkastusluukusta keskelle päin. Omassa oli se suodattimen letku hiekkaa täynnä, kannattaa tarkastaa. Se letku muuten lähtee tuosta kuvan oikeassa laidassa olevasta metalliputkesta. Nyt kun tuo tarkastusluukku on auki niin kannattaisi puhdistaa myös pa-imusihti joka löytyy tuon kannen alta imuputken päästä.
Nimim. Tankki just kunnostuksen alla ![]()
__________________
-ISORY OFFROAD- |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
__________________
-ISORY OFFROAD- |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Noniin alkaa vetopuolelta löytymään vika. Onneksi ei ole ollut kiirettä tän kanssa niin saa kiirehtiä muualla.
Vetari irroitettu ja puhdisteltu. Mitä rasvaa muuten tonne murrokseen kannattaa laittaa kokoomis vaiheessa? Punaista vaseliinia löytyis paljon nurkista... Tämä osa ilmeisesti se kuuluisa murheen kryyni. Ihan hyvän näköinen oli omaan silmään, mutta kuva on vain pepusta. Pitää ottaa ihan oikeella kameralla vielä vaikka kuvat. Murikan päästä spoorit tasoittunut, mutta ei ihan sileät. Ilmeisesti edessä murikan ottaminen auki. Mitäpäs sinne mahdollisesti tarvii uusia ja onko millainen homma saattaa pois ja takas? Kokemusta lähinnä UAZ:in murikasta ja niistäkin vähän. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kysymyksiä HJ-45:stä | burton | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 16.05.2009 16:04 |
RJ70:stä kysymyksiä | Hammer__ | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.05.2008 21:17 |
M.HZJ-80 | Cruiser | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 16.02.2006 21:45 |
O:hzj-80 oikeanpuolenumpio | slipoveri | O/M/V Muut | 1 | 26.11.2005 23:23 |
Kysymyksiä FJ40:stä? | Hammer__ | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.08.2005 18:35 |