Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.02.2014, 11:04
bj45lava bj45lava ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 2.390
Perusasetus

Joo oikeat osat löysit.

Syöttöruuvi on kuvassa näkyvä: 22776-54110
Tässä on sit vakiona päälle hitsattu rajoitin jonka voi ottaa pois, jos huvittaa savua ottaa lisää.

Sit lisäksi joutui muistaakseni ottamaan sen vaimenninventtiilin pois, joka n: 22180-58200
Tollahan säädetään tyhjäkäynnillä tapahtuva mahdollinen humppaus pois päällä olevan kuvun alla ruuvi.

Molemmat lähtee ihan lenkillä pois kannesta ilman irroitusta.

Sit se banjoliitoksella oleva pa-putki kans kannattaa ottaa suosiolla irti myös.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.02.2014, 16:58
AH-64D:n Avatar
AH-64D AH-64D ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.07
Sijainti: -
Viestit: 358
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bj45lava Näytä viesti
Joo oikeat osat löysit.

Syöttöruuvi on kuvassa näkyvä: 22776-54110
Tässä on sit vakiona päälle hitsattu rajoitin jonka voi ottaa pois, jos huvittaa savua ottaa lisää.

Sit lisäksi joutui muistaakseni ottamaan sen vaimenninventtiilin pois, joka n: 22180-58200
Tollahan säädetään tyhjäkäynnillä tapahtuva mahdollinen humppaus pois päällä olevan kuvun alla ruuvi.

Molemmat lähtee ihan lenkillä pois kannesta ilman irroitusta.

Sit se banjoliitoksella oleva pa-putki kans kannattaa ottaa suosiolla irti myös.
Toyotalta osat aamusta ja nyt on tiivisteet vaihdeltu. Kiitoksia kovasti ohjeista! Helpotti kummasti kun ei tarvinnut ihan sokkona mennä. Vaimenninventtiiliä ei tarvinnut ottaa pois, mutta syöttöruuvi otettiin ja kansi istahti paikalleen kuin ajatus. Jousen kun sai paikalleen niin tuntui menevän kivasti kohdilleen heti.
Banjoliitoksi kun otti auki rupes polttoainetta tulemaan ihan urakalla, eikä meinannut loppua millään. Lopulta tankin korkki auki niin melkoinen paine pääsi sieltä karkuun, eli ilmeisesti pa-tankin huohotin ihan jumissa. Mistä tuon pitäis huohottaa? Korkista vai jostain muualta?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.02.2014, 18:21
AH-64D:n Avatar
AH-64D AH-64D ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.07
Sijainti: -
Viestit: 358
Question


Onkos joku noista kolmesta huohotus tankkiin vai sijaitseeko se jossain muualla?
Vasemman puoleinen ja keskimmäinen lähtee moottorille päin ja oikeanpuolimmainen johkin taakse,
mutta ei ole päässyt seuraamaan mihin se menee, eikä noista kuvista saa selkoo mihin sen pitäis mennä.
Mut tuo oikeanpuolimmainen mun arvauksella vois olla se huohotus.. Uskaltaakos tonne lykätä paineilmaa liitoksesta vai onko siellä jotain siivilöitä?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.02.2014, 07:14
TOHJ61 TOHJ61 ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 30.03.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.031
Perusasetus

Siinä on putkilähdöt, mutta se suodatin on auton alla, siinä takaakselin kohdilla.
Aivan tavallinen parineuron paperisuodatin, vaihda se, ei mitään paineilma konsteja.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.02.2014, 12:14
andy:n Avatar
andy andy on kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.01.09
Sijainti: joensuu
Viestit: 597
Perusasetus

Joo se korvausilmanoton luukku ei näy kuvassa. Se on pyöreän kannen alla tuosta tarkastusluukusta keskelle päin. Omassa oli se suodattimen letku hiekkaa täynnä, kannattaa tarkastaa. Se letku muuten lähtee tuosta kuvan oikeassa laidassa olevasta metalliputkesta. Nyt kun tuo tarkastusluukku on auki niin kannattaisi puhdistaa myös pa-imusihti joka löytyy tuon kannen alta imuputken päästä.

Nimim. Tankki just kunnostuksen alla .
__________________
-ISORY OFFROAD-
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.03.2014, 20:40
AH-64D:n Avatar
AH-64D AH-64D ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.07
Sijainti: -
Viestit: 358
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TOHJ61 Näytä viesti
Siinä on putkilähdöt, mutta se suodatin on auton alla, siinä takaakselin kohdilla.
Aivan tavallinen parineuron paperisuodatin, vaihda se, ei mitään paineilma konsteja.
Eli ilmeisesti tämä?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.03.2014, 21:39
andy:n Avatar
andy andy on kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.01.09
Sijainti: joensuu
Viestit: 597
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AH-64D Näytä viesti
Eli ilmeisesti tämä?
Siinäpä se...
__________________
-ISORY OFFROAD-
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.05.2014, 13:16
AH-64D:n Avatar
AH-64D AH-64D ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.07
Sijainti: -
Viestit: 358
Unhappy

Noniin alkaa vetopuolelta löytymään vika. Onneksi ei ole ollut kiirettä tän kanssa niin saa kiirehtiä muualla.


Vetari irroitettu ja puhdisteltu. Mitä rasvaa muuten tonne murrokseen kannattaa laittaa kokoomis vaiheessa? Punaista vaseliinia löytyis paljon nurkista...


Tämä osa ilmeisesti se kuuluisa murheen kryyni. Ihan hyvän näköinen oli omaan silmään, mutta kuva on vain pepusta. Pitää ottaa ihan oikeella kameralla vielä vaikka kuvat.


Murikan päästä spoorit tasoittunut, mutta ei ihan sileät. Ilmeisesti edessä murikan ottaminen auki. Mitäpäs sinne mahdollisesti tarvii uusia ja onko millainen homma saattaa pois ja takas?
Kokemusta lähinnä UAZ:in murikasta ja niistäkin vähän.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysymyksiä HJ-45:stä burton Tekniikka & Jutustelu 19 16.05.2009 16:04
RJ70:stä kysymyksiä Hammer__ Tekniikka & Jutustelu 0 28.05.2008 21:17
M.HZJ-80 Cruiser O/M/V Ajoneuvot 11 16.02.2006 21:45
O:hzj-80 oikeanpuolenumpio slipoveri O/M/V Muut 1 26.11.2005 23:23
Kysymyksiä FJ40:stä? Hammer__ Tekniikka & Jutustelu 1 15.08.2005 18:35


Sivu luotu: 16:10 (GMT +2).