Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.02.2014, 07:14
TOHJ61 TOHJ61 ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 30.03.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.031
Perusasetus

Siinä on putkilähdöt, mutta se suodatin on auton alla, siinä takaakselin kohdilla.
Aivan tavallinen parineuron paperisuodatin, vaihda se, ei mitään paineilma konsteja.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.02.2014, 12:14
andy:n Avatar
andy andy ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.01.09
Sijainti: joensuu
Viestit: 597
Perusasetus

Joo se korvausilmanoton luukku ei näy kuvassa. Se on pyöreän kannen alla tuosta tarkastusluukusta keskelle päin. Omassa oli se suodattimen letku hiekkaa täynnä, kannattaa tarkastaa. Se letku muuten lähtee tuosta kuvan oikeassa laidassa olevasta metalliputkesta. Nyt kun tuo tarkastusluukku on auki niin kannattaisi puhdistaa myös pa-imusihti joka löytyy tuon kannen alta imuputken päästä.

Nimim. Tankki just kunnostuksen alla .
__________________
-ISORY OFFROAD-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.03.2014, 20:40
AH-64D:n Avatar
AH-64D AH-64D ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.07
Sijainti: -
Viestit: 358
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TOHJ61 Näytä viesti
Siinä on putkilähdöt, mutta se suodatin on auton alla, siinä takaakselin kohdilla.
Aivan tavallinen parineuron paperisuodatin, vaihda se, ei mitään paineilma konsteja.
Eli ilmeisesti tämä?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.03.2014, 21:39
andy:n Avatar
andy andy ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.01.09
Sijainti: joensuu
Viestit: 597
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AH-64D Näytä viesti
Eli ilmeisesti tämä?
Siinäpä se...
__________________
-ISORY OFFROAD-
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.05.2014, 13:16
AH-64D:n Avatar
AH-64D AH-64D ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.07
Sijainti: -
Viestit: 358
Unhappy

Noniin alkaa vetopuolelta löytymään vika. Onneksi ei ole ollut kiirettä tän kanssa niin saa kiirehtiä muualla.


Vetari irroitettu ja puhdisteltu. Mitä rasvaa muuten tonne murrokseen kannattaa laittaa kokoomis vaiheessa? Punaista vaseliinia löytyis paljon nurkista...


Tämä osa ilmeisesti se kuuluisa murheen kryyni. Ihan hyvän näköinen oli omaan silmään, mutta kuva on vain pepusta. Pitää ottaa ihan oikeella kameralla vielä vaikka kuvat.


Murikan päästä spoorit tasoittunut, mutta ei ihan sileät. Ilmeisesti edessä murikan ottaminen auki. Mitäpäs sinne mahdollisesti tarvii uusia ja onko millainen homma saattaa pois ja takas?
Kokemusta lähinnä UAZ:in murikasta ja niistäkin vähän.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.05.2014, 15:28
dirtysalami dirtysalami ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.08
Sijainti: Etelä-Suomi
Viestit: 212
Perusasetus

Tamgearsilta uudet pikkurattaat ja taustalevyt sitten uusien vetoakselien kyytipojaksi. Saman näköistä tavaraa oli minullakin kun otin romut irti.

Murikka purkaantuu nätisti, kun on ns eteen purkautuvaa mallia (vaikka purkaantuukin taaksepäin tässä). Olkatapin laakeri, mikä oli kuvissa, kannattaa vaihtaa neulalaakeroituun. Ja ne vetoakselin stefat kunnollisiin, ellei halua tehdä remonttia kahteen kertaan. Oma mein kampfini :

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=120575

Viimeksi muokannut dirtysalami : 13.05.2014 15:31
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.05.2014, 19:38
AH-64D:n Avatar
AH-64D AH-64D ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.07
Sijainti: -
Viestit: 358
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dirtysalami Näytä viesti
Tamgearsilta uudet pikkurattaat ja taustalevyt sitten uusien vetoakselien kyytipojaksi. Saman näköistä tavaraa oli minullakin kun otin romut irti.

Murikka purkaantuu nätisti, kun on ns eteen purkautuvaa mallia (vaikka purkaantuukin taaksepäin tässä). Olkatapin laakeri, mikä oli kuvissa, kannattaa vaihtaa neulalaakeroituun. Ja ne vetoakselin stefat kunnollisiin, ellei halua tehdä remonttia kahteen kertaan. Oma mein kampfini :

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=120575
Jaahas taas opetteleen uutta.
Onkos noista Tamgearsin vetareista kokemuksia? Tarkoitus ajella pääsääntöisesti teitä pitkin.
Mistän noita neulalaakereita olkatappiin?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.05.2014, 07:42
dirtysalami dirtysalami ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.08
Sijainti: Etelä-Suomi
Viestit: 212
Perusasetus

Tuossa kotimaasta:
http://www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/in..._info&id=28534

Tai, jos joudut vaihtamaan koko olka-akselin/tapin, niin ainakin Milneriltä ostettaessa tulee mukana neulalaakeri.

http://www.milneroffroad.com/toyota-...e-part-no-date
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysymyksiä HJ-45:stä burton Tekniikka & Jutustelu 19 16.05.2009 16:04
RJ70:stä kysymyksiä Hammer__ Tekniikka & Jutustelu 0 28.05.2008 21:17
M.HZJ-80 Cruiser O/M/V Ajoneuvot 11 16.02.2006 21:45
O:hzj-80 oikeanpuolenumpio slipoveri O/M/V Muut 1 26.11.2005 23:23
Kysymyksiä FJ40:stä? Hammer__ Tekniikka & Jutustelu 1 15.08.2005 18:35


Sivu luotu: 18:44 (GMT +2).