Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.02.2014, 20:50
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

No niimpä näyttäs olevan ilman blokkia Ramchargerit. Yhtä tuommosta oon ostomielessä katellu, ja siinä oli palikat. Tosin se olikin aika hirvitorni, eikä jousitus ollu vakio. Ramcharger/Pickup korjaus käsikirjassa on sit kuva nelivetosen pickupin taka-aksulasta. Piti sen kans katsastuksessa aikanaan todistaa, että palikat sinne kuuluu.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.02.2014, 21:34
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.832
Perusasetus

Aika monta ramchargeria oon nähnyt ja kaikissa on ollut palikat takana ja mun omistamissa kaikissa on ollut vakio palikat.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.02.2014, 22:27
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjtk Näytä viesti
No niimpä näyttäs olevan ilman blokkia Ramchargerit. Yhtä tuommosta oon ostomielessä katellu, ja siinä oli palikat. Tosin se olikin aika hirvitorni, eikä jousitus ollu vakio. Ramcharger/Pickup korjaus käsikirjassa on sit kuva nelivetosen pickupin taka-aksulasta. Piti sen kans katsastuksessa aikanaan todistaa, että palikat sinne kuuluu.
löytyy tuo raamattu iteltäki... vaikuttaa aika sekavalta kun ei oo kerrottu eri vuosimallien eroja. varmaa helpoin tapa saada tuo peräpää takas ylös kun nuo takajouset näyttää madaltuvan itekseen ja vertailun vuoksi esim tuo oma 1980 malli on vakiona 28mm korkeampi kuin esim.1981 malli..

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
Aika monta ramchargeria oon nähnyt ja kaikissa on ollut palikat takana ja mun omistamissa kaikissa on ollut vakio palikat.
olisko sit vuosimallista tai jostain muusta johtuvaa et onko vai ei? ja voihan sinne laittaa sen alkuperäsenmallisen palikan jos haluaa.. omas on ottees 1970mm korkeus ja jos renkaat korottaa sen n.25mm ja palikka 50mm ja manuaalin mukaa alkuperäiskorkeus on 1898mm niin aika lähelle osuu..

Eli ainakaa tossa omassa yksilössä ei oo ollu vakiona palikoita, tosin veks ne lähtee sielt joka tapauksessa
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.02.2014, 22:44
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

ei taida Wilwoodit olla leimasetien / tätien mieleen vaikka hyvät ja monia muita vaihtoehtoja paremmat ovatkin ... offroad use only lukee paketissakin ...

taikasana on akselimassat ja etenkin niihin sopivat takajarrut, etupää syntyy helpommin
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.02.2014, 14:05
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
ei taida Wilwoodit olla leimasetien / tätien mieleen vaikka hyvät ja monia muita vaihtoehtoja paremmat ovatkin ... offroad use only lukee paketissakin ...

taikasana on akselimassat ja etenkin niihin sopivat takajarrut, etupää syntyy helpommin
Ei lue paketissa mitään tommosta pitää viel jossai vaihees käydä näyttämäs konttoril satulaa paketteinee... Luulis massojen riittävän jos vaik vertaa hodarin takajarruihi ja hodaris on taka-akselimassa isompi.
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.02.2014, 19:56
OnOff:n Avatar
OnOff OnOff ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.03.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 349
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti

taikasana on akselimassat ja etenkin niihin sopivat takajarrut, etupää syntyy helpommin

Mikäs sitten olis sellanen takajarru josta löytyis vähintään 1460kg lukemia?
Ja tietysti vaijerikäsijarrukin vois olla mukava bonus...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.02.2014, 21:27
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

mä tein aikoinaan roverin takajarruista, oisko ollu defen

kässäri oli kyllä kardaanilla
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 07.02.2014, 12:12
ranke:n Avatar
ranke ranke ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.03
Sijainti: HELSINKI, Finland.
Viestit: 1.525
Perusasetus

Nippelitietona: 110 STW defe taka-akselimassa 1750kg, HCPU 1850kg, jarruissa samat osat.

Parilla satasella saa enklantista uudet levyt, palat ja satulat.

TEMÄHIK
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
taas akseleista kävikökipiäää Tekniikka & Jutustelu 4 03.12.2007 14:57
TOYON AKSELEISTA? hoojii Tekniikka & Jutustelu 31 15.05.2007 07:39
hj 60 akseleista =? tonnisata Tekniikka & Jutustelu 7 22.10.2006 12:19
42:sen akseleista.. kenni Tekniikka & Jutustelu 0 11.10.2006 20:43
hj:n akseleista Jii-Jii Tekniikka & Jutustelu 8 24.11.2005 16:57


Sivu luotu: 05:32 (GMT +2).