Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.01.2014, 20:23
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Mitäs eroa 1500 ja 2500;sella on?


3500;nen näkyis olevan ainakin suurimmaksi osaksi 8 pulttinen


Mutta olempas sellaisenkin takavedon mielestäni nähnyt nettiautossa missä oli 6 pulttiset akselit
Jarrut ja taka-akseli on se suurin ero, voi olla 14sf joka voi olla 6 pulttinen. Eihän noissa muuta eroa ole. Käytännössä isommissa akseleissa rummut 11", 10 pulttisessa 10"

__________________
http://esory.kuvat.fi/#/

Viimeksi muokannut Ex_inkkari : 30.01.2014 20:26
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ajoneuvon käyttötarkoitus ja käyttö Calmari Chit-Chat 64 06.05.2020 22:26
Tieliikennekäytöstä poistetun (seisonnassa) ajoneuvon vuosikatsastusmenettely? KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 56 08.03.2017 18:26
Kilvettömän/paperittoman ajoneuvon tiedot?? xl 500 Tekniikka & Jutustelu 1 12.03.2012 11:19
Rekisterinumeron avulla ajoneuvon tiedot SamiN Tekniikka & Jutustelu 11 24.08.2010 11:34
Omavalmiseajoneuvot ja ajoneuvon muutoskatsastus J0hannes Tekniikka & Jutustelu 1 08.03.2010 14:00


Sivu luotu: 10:27 (GMT +2).