![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Amerikoissa pienet pick-upit jaetaan yleisesti kolmeen ryhmään, 1/2, 3/4, ja 1 tonniset.
1/2 tonnisia on C/K10, C/K15, C/K1500, Fordilta F100, F150 ja Dodgelta D100 ja Ram1500. 3/4 tonnisia on C/K20, C/K2500, F250, D200, Ram 2500 1 Tonnisia on 30, 300, 350 ja 3500 sarjalaiset. Tämä luokkajako kertoo alustan, akseleiden ja jarrujen järeyden, mutta kantavuuteen sillä ei vaikutusta ole kuin suuntaa antavasti minimikantavuuteen. Lopullinen kantavuus tulee jousista jne. optioista jotka tilatessa on valittu autoon. Esim 2500 3/4t pick-up voi olla kantavuudeltaan pienempi kuin 1500 1/2t HD alustalla. Sulla kantavuus on 760kg, miten saat siitä 3/4 tonnia kun mittayksiköt auton kotimaassa on LBS:ät? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ajoneuvon käyttötarkoitus ja käyttö | Calmari | Chit-Chat | 64 | 06.05.2020 22:26 |
Tieliikennekäytöstä poistetun (seisonnassa) ajoneuvon vuosikatsastusmenettely? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 56 | 08.03.2017 18:26 |
Kilvettömän/paperittoman ajoneuvon tiedot?? | xl 500 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.03.2012 11:19 |
Rekisterinumeron avulla ajoneuvon tiedot | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 24.08.2010 11:34 |
Omavalmiseajoneuvot ja ajoneuvon muutoskatsastus | J0hannes | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.03.2010 14:00 |