![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Mulla on pätkä, joka on G20
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Paljos on kantavuus pätkä G20;pisessä?
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Millees te arvioitte paljonko ajopeliin uskaltaa käytännön tilanteessa kun on jotain painavaa roudattavaa laittaa kuormaa?
Itsellä yksi käytännön tilanne on jos haluan lisää puhallushiekkaa - menen kaupunkiin K-Rautaan, tarkistan, että kuormalavan hinta on edullinen ja pyydän trukkikuskia nostamaan lavan kyytiin. Painoa voi silloin olla joku 1250 kiloa kun kuormalavakin jotain painaa. Viimeksi toimin niin, että nostin ensin vaatimattomaan kevytperävaunuun käsin 10 säkkiä ja kuormalava+20 säkkiä nosti trukki Hiluxin kyytiin. Hiluxiin siis joku 850 kiloa. Jos ajateltas, että koko lava nostettas esim. pykälää isomman pickupin kyytiin, mitäs kaikkea te tsekkaisitte onko fiksua lähteä ajamaan kuorman kanssa? Itsellä tulee mieleen seuraavanlaisia tarkistuksia: - kuinka suuri kuorman paino on verrattuna ajoneuvon painoon... olisiko n. 1/3 ajoneuvon omasta painosta menisi melko helposti ja sitä suuremmat kuormat vaatii enempi harkintaa ja perehtymistä - jäikö jousitukseen kunnolla liikkumavaraa ettei rakenteisiin tule pienistäkin töyssyistä kohtuuttomia kuormituksia - kestääkö renkaat kuumenematta liikaa Kuinkas arvioitte paljon akselit kestää? |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Sisempi parinen sylki tubeles venttiilin sisuksen kankaalle jolloin lappasin toiselle laidalle rehusäkkejä, että rengas pullotti turvallisen oloisesti ja lähdin ajelemaan rauhallisesti (alle 80kmh) kotiin päin ![]() vararengas tuli vastaan 30km päähän Paketti auto boxerissa oli vaan 800 kg ylipainoa ja kulki pohjakumien varassa Hiaceen vm.89 laitettiin kuormaa 1230kg ja auton oma massa on 2500 luokkaa sekin oli kuormalla madallettu versio ja kattoa myöten täynnä ![]() et jos renkaat kestää alla ja ei ihan 2000kg liikaa laita niin kaippa ne vehkeet kestää ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Toi kuulostaa kyllä, että olis tarvittu jotain järeempää kalustoa! ![]() Yksi asia mikä kanssa huomionarvoinen, ajetaanko 100 metriä hiljaa alennusvaihteella vai ajetaanko Oulusta Helsinkiin vieraita teitä... Tollasessa nelivetorassissa renkaat kestää helposti kohtuullista kuormaa, jos pelkästään niitä kattoo, saattaa tulla kuormattua liian rajusti. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
670Kg. Tää on alunperin kutosella, nyt v8.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ajoneuvon käyttötarkoitus ja käyttö | Calmari | Chit-Chat | 64 | 06.05.2020 22:26 |
Tieliikennekäytöstä poistetun (seisonnassa) ajoneuvon vuosikatsastusmenettely? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 56 | 08.03.2017 18:26 |
Kilvettömän/paperittoman ajoneuvon tiedot?? | xl 500 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.03.2012 11:19 |
Rekisterinumeron avulla ajoneuvon tiedot | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 24.08.2010 11:34 |
Omavalmiseajoneuvot ja ajoneuvon muutoskatsastus | J0hannes | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.03.2010 14:00 |