Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis
Tulee varmaan paljon halvemmaksi, jos irrotat pumpun ite ja viet sen irrallisena laitettavaksi. Kuitenkin siitä konehuoneen puolella tehtävästä operoinnista tulee aika iso kakku niissä työtunneissa ja loppulaskussa.
|
No mutta kun olen saanut käsityksen että on joku tarkkaakin tarkempi homma se pumpun irroitus ja kiinnitys? Ja kaikki jakopään osat kannattaa laittaa samalla?
Kyllä mulla jonkin verran työkalut käsissä pysyy joten jos mä osaan sen irroittaa niin sitten saan luultavasti myös sen vuotavan tiivisteen vaihdettua. Se on nimittäin juuri se siinä pumpun ja koneen välissä. Siitä näkee silmällä kun se suihkuaa. En ole vaan koskaan dieseleiden kanssa pelaillut niin ei oikein ole hajua tosta pumpun toimintaperiaatteesta.
sitten jos meikäläinen sen tossa tallissa irroittelen enkä saakaan takas niin menee trailerihommiksi siirtely...