![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En kyllä ymmärrä millä järjellä, viikkoo aikasemmin sain oman läjän tammerdieselin samasta viasta johtuen ja mulla kustansi reilut 800€ ![]() ![]() ![]() ![]() Loppujen jopuksi molemmilla pelaa pumput kuin unelma eikä vuoda. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kyllä mulla jonkin verran työkalut käsissä pysyy joten jos mä osaan sen irroittaa niin sitten saan luultavasti myös sen vuotavan tiivisteen vaihdettua. Se on nimittäin juuri se siinä pumpun ja koneen välissä. Siitä näkee silmällä kun se suihkuaa. En ole vaan koskaan dieseleiden kanssa pelaillut niin ei oikein ole hajua tosta pumpun toimintaperiaatteesta. sitten jos meikäläinen sen tossa tallissa irroittelen enkä saakaan takas niin menee trailerihommiksi siirtely... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos jakohihnassa ei oo ihan älyttömästi kilometrejä/vuosia, sen voi omalla vastuulla käyttää uusiksi, kun muistaa irroittaessa merkata sen pyörimissuunnan (Käytetyn hihnan suuntaa ei kannata muuttaa). Mutta jos saa pumpun pelittämään, niin samalla vaivalla vaihtaa uuet jakopään hilut. Vasta-alkajalle tossa on aika paljon hommaa ja pitää purkaa paljon semmosta helppoa tavaraa pois tieltä, että pääsee sinne oikeelle pelipaikalle. Ite en noihin syöttöpumpun sisuskaluihin menisi koskemaan, siellä on liikkuvat osat jo niin pieniä, mutta muuten toi operaatio ei huolellisesti ajan kanssa tehtynä mitään aivokirurgiaa kuitenkaan ole. Tietty jos vie auton kokonaisena pajalle, niin ainakaan et saa samalla rahalla saman tasoista autoa hankittua, kuin mitä se remontti maksaa. Ainakin toivottavasti. Kilpailuttaminenhan on kanssa nykyajan muotisana.
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä Viimeksi muokannut Luoppis : 29.01.2014 12:43 |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos kattavasta vastauksesta!
Nyt taitaa olla parempi antaa ammattilaisten hoitaa. Käyttöpelihän tuo on ja sillä on vielä kilsoja edessäpäin enemmän kuin takana joten kuntoon vaan. Hiipi myös mieleen että olen saattanut diagnosoida väärin, vuoto taitaakin olla tuon vivuston ja pumpun välissä, ei pumpun ja koneen. Pitää mennä näyttämään jollekin tietäjälle eikä arvailla enää enempää... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |