![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Omaa Geländeniä hierottu muutama vuosi, tosin ollut välillä reiluja puolenvuoden taukoja... Tuollainen 461 tai 463 jakolaatikko itselläki hakusessa. Pitäs saada matka-ajoon kierroksia alemmas ja noita harvoja etuperiä ku ei oo kuin uudemman mallisia jotka pyörivät erisuuntaan kuin 460 mallin... Gee.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kasa lohduttoman näköistä ruosterautaa.
Taka-akselia on jo hiukan purettu, mm. jarrut on purettu ja jarrukilvet on irrotettu. Kurassa uittamista ja tekniikan yksinkertaistamista varten päätimme rakentaa myös taka-akselille levyjarrut. Jotta reissussa varastoitavien varaosien määrä pysyisi minimaalisena, levyjarrut rakennettiin kokonaan samoista osista mitä etupäässäkin käytetään. Osien hahmottelua paikalleen Alkuperäinen jarrukilpi korvattiin vastaavan paksuisella levyllä jotta laakerivälys säilyy oikean. Tähän levyyn kiinnitettiin paksumpi satulan kiinnityslevy jossa kierteiset reiät jarrusatulan pulteile. Vetoakselin laipan päästä täytyi pyyhkäistä sorvilla pieni siivu jotta jarrulevy mahtui paikalleen. Osat ovat hakeneet paikkansa ja paketti alkaa valmistua. Tähän sopii edelleen 15 tuuman vanne. Etuakselia varten haettiin aika kerpu laakereita ja stefoja. Viimeksi muokannut MikkoVuorsola : 09.01.2014 23:33 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Seuraavaksi päätettiin valmistaa riittävän tukeva ja vähintään FIA:n vauhtilajien säännöt täyttävä turvakehikko.
Turvakaariputkien päiden muotoilua tig-hitsausta varten Käytimme putken pään muotoiluun sopivan kokoista putkiporaa jolloin putkiliitosten täydellinen istuvuus oli taattu. Kehikko alkaa hahmottumaan. Viimeksi muokannut MikkoVuorsola : 09.01.2014 22:41 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
No on, jos parissa KK on tämä kaikki saatu aikaan, niin mitähän siitä isosta möröstä valmistuu muutamaan vuoteen :O
*rispektiä* Viimeksi muokannut Jari : 09.01.2014 09:25 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Sit kun saat kuvat ladattua ja tarinan kerrottua niin kerropas paljon tämä painaa?
|
|
#6
|
||||
|
||||
Vihdoin
Tätä projektikertomusta on jo pitkään odoteltu.
Hyvän näkönen toi vinssi systeemi, onko vinssin ja ton suunnanvaihtaja lootan välis joku koplinki. Itekin katellu IKH ssa ja peuralan sivuilta noita laatikoita samaan käyttötarkotukseen, muttaku kaikki on vaikuttanut niin isoilta ja kolhoilta. Toi istuu tohon kyllä nätisti. Ei o käyny kyllä mielessäkään että sen vois laittaa pystyyn. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
jaa sää teit sen tosta keltasesta raadosta,se oli kyl mätä
__________________
riiseli mersedes
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Luokat |
| mercedes, mersu, mersu g |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Talvisafari Venäjälle Maaliskuun loppuun | _Tero_ | Tapahtumat | 58 | 03.04.2011 18:13 |
| Myyty Pajero huoltoauto leimaa 2010 loppuun | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 09.09.2009 17:52 |
| kuinka BJ:n kytkin ajetaan loppuun | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.11.2007 16:54 |
| M : Maastotunkki "60" loppuun myyty ... | SERMAX | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.01.2007 16:41 |
| O: 35" loppuun ajetut renkaat | O/M/V Muut | 0 | 05.07.2005 08:02 | |