![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eikös tuommosessa olekkaan LH-Jetronicci kaikkine ilmamassamittareineen ? ![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nyt en osaa varmaksi sanoa, Jetronic:ci mikä Jetronicci, mutta romukoppaan lensi sähköruutan tieltä. En nyt sano että jetronic olisi yhtään huonompi mutta kun en osaa sellisten kanssa pelata niin sai väistyä, ja suorasytkä oli vaatimuksena niin saatiin se samalla.
Eikös se ole tällaiselle "sähkömoottorille" hyvä testi kun pesin eilen moottoritilan painepesurilla koneen käydessä ![]() Aluksi koko kori hiekkapuhallettiin. Korin korjaus aloitettu, onneksi naapuri tuli auttamaan. Tyhjää hyttiä kaksi riuskaa miestä kääntelee helpolla parempiin hitsaus asentoihin. Uudet helmat 650:stä suurlujuuslevystä. Myös kynnykset oli pehmet, ne siis vaihdettiin kokonaisuudessaan. Hytin etu-alakulmat oli myös joutuneet ruosteen puraisemiksi mutta pelti auttaa asiaan. Kyljet oli myöskin ihan pehkaa, ne korvattiin saumasta alaspäin suorasta pellistä itse tehdyillä korjauspaloilla. Alkuperäiset korjauspalat maksaa 270€/puoli mutta koska pyörän aukot täytyisi kuitenkin rälläköidä isommiksi päädyttiin tekemmän korjauspalat itse. Myös ovea täytyi välillä sovittaa jotta aukosta tulee suurin piirtein oikean muotoinen. Korjauspalojen tekoa Viimeksi muokannut MikkoVuorsola : 07.01.2014 10:52 |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Vuosimallieroja. Vanhemmissa KE-Jetti ja uudemmissa LH-Jetti |
#4
|
|||
|
|||
![]() Vau
Teillähän on jo sellanen mersu jota mä salaa oon suunnitellut pääkopassa!
Ei vaan, makee projekti!! Olisi hienoa nähdä ajovideoita? |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Rahtikuski toi paffilaatikon jonka sisältä paljastui kummallisen näköisiä pötkylöitä
Siitä siirryttiin oitis rungon kimppuun. Rungosta plasmattiin kaikki ylimääräinen irti, kaikki vanhat joustintuet, iskaritornit jne, sekä rungon etupäätä lyhennettiin hiukan. Uudet iskarien kiinntykset ja bumbstopperien paikat alkaa hahmottua. Tuli muuten hissattua nosturilla akseleita jokunen kerta ylös - alas enenkuin kaikki osaset olivat hakeneet paikkansa. Näin kun heppailee osia kohdalleen suosittelen että maadottaa akselin erillisellä kaapelilla runkoon, ei käy niin että sattumalta kun ajatuksissa touhuilet, heppaat runkoa ja välillä akselia, meneekin hitsauskoneen maadoitus iskaria pitkin kun on maa väärässä paikassa kiinni. Konettakin täytyi välillä sovittaa, iskaritornien välissä ei ole paljon ylimääräistä tilaa mutta kyllä se sinne hyvin sopii. Viimeksi muokannut MikkoVuorsola : 08.01.2014 23:48 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Hahaa mä hitsasin kässärivaijerit jumiin
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Se akselin maadotus on kätevin laittaa jarrulevyyn, siinä on helpoiten paljasta rautaa esillä
![]() Hieno peli on ja oli kyllä kulkupuolikin kunnossa kun me sitä ohiteltiin Noormarkussa, vai hetkinen, olikos se toistapäin ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Hieno projekti ja tekijät asiansa osaavia. Se mikä miellyttää eniten noissa kuvissa on tallin suhteellinen siisteys ja järjestys eikä yhtään pulloa tai tölkkiä pitkin pöytiä ja lattioita!
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() 'Eli maajohto suoraan kiinni akseliputkeen. Ei edes kääntöpäähän. |
![]() |
Luokat |
mercedes, mersu, mersu g |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Talvisafari Venäjälle Maaliskuun loppuun | _Tero_ | Tapahtumat | 58 | 03.04.2011 18:13 |
Myyty Pajero huoltoauto leimaa 2010 loppuun | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 09.09.2009 17:52 |
kuinka BJ:n kytkin ajetaan loppuun | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.11.2007 16:54 |
M : Maastotunkki "60" loppuun myyty ... | SERMAX | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.01.2007 16:41 |
O: 35" loppuun ajetut renkaat | O/M/V Muut | 0 | 05.07.2005 08:02 |