![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
ei nimittäin olis ensimmäinen jakkara josta hanat paskana ![]() Täytyy pitää mielessä toi öljytin aerolitin, kun oikeet aerolittimet lie maksaa paljon ja niitä ei joka marketista saa ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
puolella oli tulpattuna yksi isompi ilmaputki ja 2 kpl isoja ilmaputkia vaan katkastu? Penkin takaa oli kytkettynä yks isompi putki + jotain sähköjä jotka oli irrotettu pikaliittimestä? Katotaan joskos sitä illasta ehtis käydä tallissa kokeileen syöttää vähän painetta tuonne ja katella mitä missäkin tapahtuu jotta sais hahmoteltua miten nuo putket oikein menee mihinkin... |
#3
|
||||
|
||||
![]() Ajan hammas tainnu purasta liikaa...
Eihän sitä malttanu, piti käydä tutkimassa pikasesti penkkiä lisää. Näyttäs että ajan hammas on päässy
puraseen aika raskaasti tuota penkkiä, ilmapussi on ehyt, nesteiskari on ehyt, paineen/korkeudensäätökytkin näyttäs toimivan, mutta muuten aikalailla ottanu siipeensä. Monesta paikasta muoviset liittimet poikki, ilmapussista tulevan ilmaletkun päässä oleva mekaaninen kytkin/venttiili näyttäs olevan rikki koska siitä puuttunee ainakin yks jos ei kaksikin letkua, pneumaattisen aktuaattorin(?) toinen letku eli ilmeisesti kuvissa oleva irtonainen ruskea? on poikki liittimestä, mustaan rajaan (johon musta letku menee haarottimesta)? osuvat muoviosat kärsineet, jne. Eli pitäs aika reippaasti uusia osia... Saapa nähä. Toimiskohan tuo välttävästi jos unohtas nuo kaikki hienostelut tuosta paineilman säädöstä, kytkis vain suoran ilman tuohon ilmapussiin ja väliin normaali mekaaninen paineensäädin? Pystyskö tuolla säätämään penkin joustoa ja korkeutta välttävästi vai kannattaako unohtaa koko ajatus alkuunsa ja etsiä uus penkki tai muuttaa tuo jäykäks penkiks kokonaan? |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Scaniassa on ainakin siinä millä ajoin ei ollut mitään säätöjä vaan penkki voitiin lukita alas kynnellä ja kynnen kun aukaisi penkki nousi istuttessa. Paineen säädin siellä lie jossain oli, mutta ei kuljettajan painon mukaan säädettävää Eli veikkaan et kyllä se hana sellaisenaan toimii varmasti tarpeeksi hyvin tai sitten laittaa paineen säätimen niin voi jopa tuurilla muuttua automaattiseksi ![]() ja jos pohjaaminen tuntuu rasittavan niin pyöräliikeestä takarungon jousi progressiiviseksi pohjaamisen estimeksi ja samalla voi kysäistä kevät huollosta jos tulisi säädettäviä kaasuiskareita niin saisi hienosäädettyä "hyppimistä" ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
eli mekaniikka muuttuu penkin painuessa alas päin sen verran että ilmapussiin tarvittaisiin lisää painetta kompensoimaan tuota muutosta? Kun säädin paineen hanasta niin että penkki joustaa ok, tietyn pisteen kohdalla alaspäin mennessä tuo vakio paine ei enää riittänyt pitämään istuinta ylhäällä vaan se painui pohjaan? Pitää tuota vielä ihmetellä mutta näyttäs että ei auta kuin hommata uus/toinen mekaaninen- tai ilmapenkki tilalle. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
säädönkin kuntoon ![]() herkkä, pitää kokeilla laittaa sähköventtiili/venttiilit tuon hanan tilalle joskos se säätäminen onnistus sitten tarkemmin ja tuo rupeais pelaamaan pelkällä ilmapussilla ja iskarilla. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Siksihän ehdotin sitä polkupyörän jousta, ettei penkki pohjaa sopivissa tilanteissa vaan muuttuu mekaaniseksi ennen pohjaamista Ainakin kajaanista pyörähuollosta saa käsittääkseni progressiivisia jousia jotka jäykistyy kuorman kasvaessa Mutta mites jos sinne laittaisi mekaanisen lisä hanan joka penkin laskiessa tarpeeksi alas avautuisi nostamaan painetta ja toinen sopivaan kohtaan laskemaan liikaa nostava paine pois? Sit kun kaikki osuis kohdilleen sais huvipuisto laitteen tenaville, kun penkki hiihtäisi rajasta toiseen ![]() ![]() ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Horny Hod Dog, eli kiimainen Hodari | Mojoman | Maasturiprojektit | 19 | 08.12.2012 16:55 |
XJ Cherokeen tukivarret | P-KR#1 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.08.2009 19:41 |
xj cherokeen räjäytyskuvat | TEE-5 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.04.2009 22:05 |
O: xj cherokeen osia | mardu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 07.08.2007 08:29 |
xj cherokeen korkeus | mardu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 26.02.2007 01:45 |