![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Dana akseleissa pyritään pois noista neulalaakereista ja laitetaan nailonia tilalle. Longfieldilta niitä saa http://www.longfieldsuperaxles.com/o...-bushings.html hommasin yhdet malliksi ja paikallinen kilpauatonosasorvaamo pyöräytti sit muutaman varastoon. Milloinkohan tämä kehitys saavuttaa Tojota harrastajat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vain omalta kohdalta ( vastaus). Olemme samassa junassa kuin dana miehet mutta takemmassa vaunussa ![]() ![]() ![]() No joo ...Pronssi mielestäin paremmin laahausta kestävää kuin nylon tai teflon kunhan saa sillein et ei leikkaile kiinni. kai se on hangattava pronnssit loppuun? ja katottava sit uudestaan tilannetta. Viimeksi muokannut hunter hdj : 16.12.2013 23:57 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
mitä oireita tulee kuluneesta holkista, eli miks niitä vaihtelette?
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja laakerimateriaalista liputtaisin lyijypronssille muttakun ituhipit ja myrkyllisyys... Eli jos haluaa olla edelläkulkija niin Mos2 sekoitteinen muovi ja siitä tekee...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Eli mites se nyt sitten menee kun tarkoitukseni on talvella vaihtaa lj. Hin etuakselille kaikki tiivisteet. Laakerit. Vasukat ja murros. Niin samalla ajattelin nuo pronssiholkit laittaa uudet niin onnistuuko se sitten vaan sillai että vanha veke ja. Uuden lyö tolalle, kamat kasaan ja kovaa ajoa, vai pitääkö jotain huomioda holkin asennuksessa??????
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Etenkin jos onnistuu edes hieman sössimään sen holkin asennuksessa et se ei mene ihan suoraan sinne pesäänsä niin sit vetaria on todella piukee sinne holkkiin. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
..sitten tarttuu vetariin kiinni ja koko paketti lähtee pyörimään pesässään.
__________________
- eskimo kaenuusta |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Toki ei hj/lj ole yhtä herkkä, mutta leipoo nekin joskus kiinni. p.s Ja nuo kaikki kiinnileiponeet on hiottu ajatuksen kanssa juuri "sopivaksi", toki ei yhtäväljäksi, kuin vanhat.... Mutta kun vaihtelin tilalle alkuperäiset, niin jäi niin tiukalle/lähes nolla välykselle, että hirvitti, mutta niin vaan kestäneet... P.S ostin ensin halpoja, sitten hyviä, ja nyt vain hyviä (alkuperäisiä), kun ei ole varaa ostaa hyviä ja halpoja, eikä vetoakseleita nivelellä. (tuosta pahimmasta meni vetoakseli ja alta 1000 km ajettu nivel pilalle, ja takuusta; olet kasannut liian tiukkana, ei korvata..., tuli muutaman kympin säästölle hintaa ![]() Nuo ns. hdj:n vetarin stefat, jotka varustettu ylimääräisellä joustavalla keskitystä auttavalla joustolla, on varmaan hintansa arvoiset. (tilasin itselle muutaman odottamaan bj/hj remppaa) |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Ainakin Cruisereissa alkaa vetarin stefa vuotamaan koska ulompi vetari ei ole enää akseliputken keskellä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ pronssiholkki kysymys? | jussinhj61 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.05.2010 01:02 |
Hilux ln110 Navan pronssiholkki kysymys? | Grr | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.04.2010 19:12 |
hojon pronssiholkki | k81 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 29.03.2008 11:21 |
Hilux ja laakeri murheet! | azizp | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.04.2007 08:40 |
Mhitä thämä tharkoiittaa -> risujen murheet | mki | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 27.07.2006 09:03 |