Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.11.2013, 20:01
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Hyvältä näyttää.
Itse olen suunitellut vetäväni taka jarruletkun toista iskaria pitkin ylös niin olisi paremmin suojassa risuja vastaan. Kerran on jo ollut lähes katki kun jossain risukossa edes takas joutunut vekslaamaan.

t. Imso Ämmä
Ei se iskarikaan oikein toimi, kun siinä on pakko jättää joku lenkki kuitenkin roikkumaan.

Tukivarrellisessa autossa on se hyvä puoli että saa tukivarren päällystä pitkin vedettyä, tarvittaessa vaikka kovassa suojaputkessa. Lehtijouseen vähän hankalampi rakentaa..

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.12.2013, 09:06
piippu79 piippu79 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: kankaanpää
Viestit: 707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Ei se iskarikaan oikein toimi, kun siinä on pakko jättää joku lenkki kuitenkin roikkumaan.

Tukivarrellisessa autossa on se hyvä puoli että saa tukivarren päällystä pitkin vedettyä, tarvittaessa vaikka kovassa suojaputkessa. Lehtijouseen vähän hankalampi rakentaa..
nii se on vähä maku asia, rikki se menee kuitenki oli se missä vaan paitti jos kerää ne kaikki jarruputket takakoppiin
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.12.2013, 22:34
piippu79 piippu79 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: kankaanpää
Viestit: 707
Perusasetus

Jaaha tämäki vähän nytkähtäny eteenpäi. Moottorinkorvat ja lootankorva valmiina joutu tekeen moottorinkorvaan tollasen kolonki että mahtuu rattiakseli simpukalle.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20131209_113926_0.jpg‎
Views:	237
Size:	85,8 Kt
ID:	44509   Click image for larger version

Name:	IMG_20131209_113858_0.jpg‎
Views:	237
Size:	96,6 Kt
ID:	44508   Click image for larger version

Name:	IMG_20131209_113829_0.jpg‎
Views:	294
Size:	92,8 Kt
ID:	44507  
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.12.2013, 23:01
piippu79 piippu79 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: kankaanpää
Viestit: 707
Perusasetus

Ajattelin kokeilla tollasta topparia ku mones vilimis nähny etupyörän pökkäävän johonki kantoon ja vääntyy yliniskojensa aikas raakannäkösesti. Velipoijan latseri ainaski hajotti murroksen juurikin sen takia ku esim. kuskinetupyörä oli vähän painunu ja kääntyneenä apukuskin suuntaan, siitä vinssillä vähän heleppas eikä ruvennutkaan pyörä nouseen ni käänty yli ja hajos. Nyt oli viä helppo tehdä ku on napa tyhjä ja välitystä orotelles. Vaihtelin jakiksenki ku oli tommonen 208 kotona ja sopiki kohtuudella
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20131217_203705_0.jpg‎
Views:	290
Size:	63,0 Kt
ID:	44510   Click image for larger version

Name:	IMG_20131217_203715_0.jpg‎
Views:	289
Size:	75,5 Kt
ID:	44511   Click image for larger version

Name:	IMG_20131217_203744_0.jpg‎
Views:	299
Size:	81,3 Kt
ID:	44512   Click image for larger version

Name:	IMG_20131217_211125_0.jpg‎
Views:	292
Size:	89,9 Kt
ID:	44513   Click image for larger version

Name:	IMG_20131217_211201_0.jpg‎
Views:	280
Size:	80,1 Kt
ID:	44514  

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.12.2013, 23:19
piippu79 piippu79 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: kankaanpää
Viestit: 707
Perusasetus

Tänää sain koneen kunnolla paikoille omille korville. Syylärille kehystä jostä tuliki tollanen kippaava malli ihan sen takia ku on nokkapelli yllättävän matalalla ja jos joutuu viä kallistaa lisää niin se on nyt helppoo ropelli pois ja sähkötuulettimia tilalle ni tilaa tulee ja silti on HUOLTOYSTÄVÄLLINEN KU ONHAN KYSE JEEPISTÄ Jotain tukiakin tuli tehtyä iskareiden yläpäähän
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20131228_190158_0.jpg‎
Views:	312
Size:	102,9 Kt
ID:	44515   Click image for larger version

Name:	IMG_20131228_190216_0.jpg‎
Views:	307
Size:	93,8 Kt
ID:	44516   Click image for larger version

Name:	IMG_20131228_190258_0.jpg‎
Views:	313
Size:	90,2 Kt
ID:	44517   Click image for larger version

Name:	IMG_20131228_213923_0.jpg‎
Views:	316
Size:	103,8 Kt
ID:	44518   Click image for larger version

Name:	IMG_20131228_213946_0.jpg‎
Views:	326
Size:	105,4 Kt
ID:	44519  

Click image for larger version

Name:	IMG_20131228_214020_0.jpg‎
Views:	275
Size:	92,7 Kt
ID:	44520   Click image for larger version

Name:	IMG_20131228_214034_0.jpg‎
Views:	294
Size:	90,4 Kt
ID:	44521  
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.12.2013, 23:31
piippu79 piippu79 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: kankaanpää
Viestit: 707
Perusasetus

Mitäs mieltä ootte pitäiskö tehdä viä tractionbarit molempiin päihin jos käyttää 35 kummeja eikä isonna milloinkaa
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.01.2014, 11:44
piippu79 piippu79 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: kankaanpää
Viestit: 707
Perusasetus

Taas oli pyhä ja jotain teinkin, siivosin hallin ja purin loput gc stä. mitä luulen tarttevani siitä. Kartaanit tein vagoneerin omista, takakartaanin joutu lyhentään noin 15 cm ja etu jatkaan noin 20cm sitte hinuutin rungon ja kopperon pihalle sovitin niitä hiukan ja ihme kyllä sopikin viä runkoon tarttis tehdä viä muutama vinssin narun lenkki kuhan sais värkkiä ja pohja panssarit, ni sitte sais purkaa ja maalataja taas kasata. nyt kun ei ollu värkkiä koko kyläs tehdä runkoo loppuun niin korin kimppuun siis. helemat uusiks ku on vähän kurtus ja korin kiinnitys korvat uusiks ku pyörii mutterit läpi.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20140105_145521_0.jpg‎
Views:	390
Size:	85,7 Kt
ID:	44868   Click image for larger version

Name:	IMG_20140105_150628_0.jpg‎
Views:	398
Size:	88,9 Kt
ID:	44869   Click image for larger version

Name:	IMG_20140105_151309_0.jpg‎
Views:	398
Size:	109,0 Kt
ID:	44870   Click image for larger version

Name:	IMG_20140105_151404_0.jpg‎
Views:	378
Size:	94,1 Kt
ID:	44871   Click image for larger version

Name:	IMG_20140106_105536_0.jpg‎
Views:	539
Size:	94,8 Kt
ID:	44872  

Click image for larger version

Name:	IMG_20140106_105625_0.jpg‎
Views:	453
Size:	86,5 Kt
ID:	44873   Click image for larger version

Name:	IMG_20140106_105650_0.jpg‎
Views:	526
Size:	103,3 Kt
ID:	44874   Click image for larger version

Name:	IMG_20140106_124641_0.jpg‎
Views:	417
Size:	73,1 Kt
ID:	44875   Click image for larger version

Name:	IMG_20140106_124715_0.jpg‎
Views:	399
Size:	69,5 Kt
ID:	44876   Click image for larger version

Name:	IMG_20140106_124805_0.jpg‎
Views:	385
Size:	77,5 Kt
ID:	44877  

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Jeep GC:n etukardaani vepele O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 03.08.2011 21:04
GC:n perä vepele Tekniikka & Jutustelu 7 16.02.2011 11:16
Ostetaan Jeep GC:n puslia vepele O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 21.08.2010 07:03
Ostetaan Jeep GC:n umpiot vepele O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 02.12.2009 19:32
Jeep GC:n laatikosta vepele Tekniikka & Jutustelu 15 18.05.2006 08:07


Sivu luotu: 03:30 (GMT +2).