![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
|||
|
|||
![]()
mun tietonimukaan tän ikäsessä ei pitäsi olla ajonestoo eikä ole virtalukon ympärillä semmosta lonttia joka on yleensä ajonestollisis. en silti ole aivan varma jos jollain on tarkkaa tietoo ja siitä miten ohitetaan sellanen niin kiitos jo etukäteen
![]() |
#27
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.pirate4x4.com/forum/gener...ring-help.html
__________________
www.classicjeepparts.com |
#28
|
|||
|
|||
![]()
poksin mukana kulkee vika autosta toiseen
![]() |
#29
|
|||
|
|||
![]()
poksi löyty pitäs tulla huomenna matkahuoltoon ja purkuautosta joka kävi tänään viä
![]() |
#30
|
|||
|
|||
![]()
ja johan käy eimuutaku kone ja lootat irti
![]() |
#31
|
||||
|
||||
![]()
Paljonko boksi makso? Otitko "Toivotuista Osista"?
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#32
|
|||
|
|||
![]()
joo sieltä tilasin ja 200 makso. rokkiautos näytti olevan saman hintanen
![]() |
#33
|
|||
|
|||
![]()
motti lootapaketti olis irti ja sovittelemas runkolle. aikas pitkä paketti on toiki 2040mm kokopituus.
|
#34
|
||||
|
||||
![]()
Hulppeen kokoinen talli ukolla.
|
#35
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#36
|
|||
|
|||
![]()
Tuliks tuo tekniikan luovuttaja jostain jyväskylän suunnalta...koppa näyttää tutulta
|
#37
|
|||
|
|||
![]()
tallis on kyllä neliöitä mutta on siä romuaki
![]() |
#38
|
|||
|
|||
![]()
joo nokkaakseli peltisarjat ym pientä ni sais pelaan hyvin ja hiukan pirteyttä ku noihan on vähä laiskansitkeitä vakiona. Itteasiassa vois peltisarjat kiinnostaa jos jollain on nurkis moparin pikkulohkoon sopivat (eikös ne kaikki käy sekasin) olis vaan helppo tehdä putket nyt ku koppa on sivus.
Viimeksi muokannut piippu79 : 30.11.2013 00:38 |
#39
|
|||
|
|||
![]()
joo pieksamäeltä
|
#40
|
||||
|
||||
![]()
Haha, mitäs mää sanoin! Kato Humu ei nää Jeepit ihan paskoja ole. Tarttee vain tietää, mistä vikaa etsii tai sitten vain jaksaa selvittää. Eihän nämä muuten olisi HARRASTEautoja.
![]() Tästä Wagosta on vaan tulossa hieno, kun saa nykytekniikkaa sisäänsä. Mekaaniset viriviriosat kuten nokka vaatinevat pidempää suuttimien ajoitusta, jottei mene kovain laihalle. Peltisarjoilla toiminee ilman. Normaalit moparin peltisarjat ei välttämättä sovi Jeepin koppaan, vaikka koneeseen kävisivätkin.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#41
|
||||
|
||||
![]()
Minkäs näkönen tuo boxi on? Mulla on jossain jemmassa 91 vuoden W150:sen boxi. Muistaakseni kyllä 360:sen ohjain.
|
#42
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#43
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#44
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa ei vissiin ole ilmamassamittaria? Ilman sitä boxi ei ymmärrä nokka-akselin tuomaa parantunutta hengitystä ja lisäpolttoaineen tarvetta. Hiukan asiaa voi helpottaa nostamalla polttoainepainetta ja vaihtamalla isommat suuttimet. Tais olla Boschin suuttimet tossa, jos näin, niin isommat voi löytyä helpolla ja halvalla hyvinkin yleisistä purkuautoista.
|
#45
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#46
|
||||
|
||||
![]()
Letkun irti vai kokonaan paineensäätimen pois? Letkun irroitus nostaa paineet samaan mitä wot (wide open throttle) tilanteessa paineet on normaalistikin, eli tilanne ei muutu muuta kuin osakaasun ja tyhjäkäynnin osalta. Varmin tapa on laittaa seosmittari tai pakolämpömittari kojelautaan ja anturi putkeen, ettei turhaan tule poltettua venttiileitä laihalla seoksella.
|
#47
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#48
|
|||
|
|||
![]()
sori tästä offtopikista
winchesterille eihän ne mitään paskoja ole hyvin toimivat piha-autoina kumpikin ja tuonkin ajoin kuorma-auton kyytiin kun se multa lähti.Leimallehan siinäkin olis ollu puuhaa ihan omiks tarpeiks.Ja käsittäääkseni oikein toimiva moottori ei tarvi kattia päästöarvojen alittamiseen,mutta uudella katilla saa oikeat päästöt viallisellakin seoksella.Hyvä että tuonkin auton osat saa uuden elämän mää kuitenki sain semmosen opetuksen,että jeepittömässä tilassa ihminen on paljon onnellisempi ![]() |
#49
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tukivarrellisessa autossa on se hyvä puoli että saa tukivarren päällystä pitkin vedettyä, tarvittaessa vaikka kovassa suojaputkessa. Lehtijouseen vähän hankalampi rakentaa..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#50
|
||||
|
||||
![]()
Jaa'a ei kyllä näytä ihan samalta, mitä ny muistan. Koitan tarkistaa boxin kun sen käsiini löydän.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Jeep GC:n etukardaani | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 03.08.2011 21:04 |
GC:n perä | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.02.2011 11:16 |
Ostetaan Jeep GC:n puslia | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.08.2010 07:03 |
Ostetaan Jeep GC:n umpiot | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 02.12.2009 19:32 |
Jeep GC:n laatikosta | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 18.05.2006 08:07 |